בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינה אישית

שליטה בעיני היא תהליך מוסכם, שנבנה צעד אחר צעד, מסע מאתגר, מרתק, יצרי, סוחף וממכר, המערב את הראש, הגוף, הנשמה והלב, ששני הצדדים לומדים בו זה על זו, זה מזו ועל עצמם
תוך כדי המסע המשותף.

אך לפני שיוצאים למסע על השולטת לקבל את השליטה מהנשלט, לדעת שהוא אכן רוצה בכך, רוצה להיות שלי, להתמסר לי, לתת לי להוביל.
הנכונות שלו להישלט על ידי צריכה לבוא מתוך רצון והסכמה מלאים - שלו, לא מתוך כפיה ולא מתוך לחץ כלשהו שלי עליו, אלא מתוך הכרה שלו,
שהוא באמת ובתמים רוצה ומוכן לכך - פיזית ונפשית.

לא קל להיות נשלט - הצורך העז, הכמיהה לשליטה על כל גווניה, הרצון והפחד בו-זמנית לאבד שליטה. זה דורש הרבה משאבי נפש, הכרות ומתן אמון רב בצד השולט,
בטחון ותחושה, שזהו האדם שבידיו אפשר 'להפקיד את המפתחות', להתמסר בלב שלם וללא חשש ולהרגיש שזהו מקום בטוח שבו ניתן לבטא בגלוי ובחופשיות כל דבר, כי הוא בידיים טובות...
מרגע שאותה הסכמה שלו ניתנת לי, אני רשאית לפעול כראות עיני - כמובן במסגרות ובמגבלות ה-SSC וגבולות, שהנשלט מציין.
זה דורש ממני אחריות, הבנה, תשומת-לב, הקשבה לו, לצרכיו, לפנטזיות שלו ודאגה לשלומו הפיזי והנפשי – עד כמה שזה תלוי בי.
ומכאן ואילך – כשלשני הצדדים – השולטת והנשלט - יש נכונות ורצון משותפים לצאת יחד למסע המיוחד במינו הזה, שאינו דומה לשום דבר אחר, השמים הם הגבול, או אולי גם הם לא...

****************************************************************
הרהורים על שליטה ונושאים אחרים, שמעסיקים אותי.
שירים, שאני אוהבת ומשמעותיים עבורי, המדברים בעד עצמם.
וכל מה שעולה בדעתי בפינה האישית שלי כאן בכלוב.
============================================

הערה לתשומת ליבם של הקוראים:
אין חובה לקרוא את הבלוג שלי ובוודאי, שאין חובה להגיב לפוסט זה או אחר.
במידה ובחרתם להגיב, אנא עשו זאת בטעם ולענין הפוסט. תגובות לא עניניות או בלתי הולמות, בעיני, יימחקו ללא היסוס!
לפני 14 שנים. 25 באוגוסט 2009 בשעה 15:22

שאלה, שמענינת אותי ומעסיקה אותי ואף פתחתי שרשור בנדון בפורום הכללי:

מאיפה נובע הצורך לשלוט (ואני מדברת מהצד של השולט או השולטת)? מה יוצר באדם את הדחף לשלוט במישהו אחר? מה מניע אותו או אותה? מה זה נותן לו? למה זה חשוב לו? מה זה אומר על השולט/ת עצמו? ואני מתכוונת בעיקר לשליטה מנטלית בנשלט, פחות מתייחסת כרגע לצד הפיזי, ומדגישה שלא מדובר, למשל ,בשליטה שיש בה 'טובות הנאה' כספיות או אחרות, אלא על עצם הצורך הפנימי של שולט/ת לשלוט באחר.

מענין לשמוע דעות בנדון כאן או בשרשור.

http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=26059

אחר באחרת - לדעתי הסיבות רבות ומגוונות אך העיקרית שבה היא הפחד הבסיסי מאובדן שליטה או היעדר יכולת לשלוט ולהוביל בתחומים שונים בחיינו.קריירה זוגיות וכו.
בזמן השליטה אנו לוקחים את המושכות בידינו ומובילים מהלך שבו אנו נותנים את הטון וזה ללא ספק יוצר תחושה של רוגע.כתבתי על זה הרבה בבלוג שלי.את(וכולם)מוזמנת..
לפני 14 שנים
Madame T​(שולטת) - נשמע לי בהחלט כמו סיבה אפשרית לרצות לשלוט- לקחת את השליטה לידינו ולהרגיש רגועים, שאנחנו הם אלו שמנווטים את מהלך הענינים.

אעיין גם בבלוג שלך, תודה :)
לפני 14 שנים
Madame T​(שולטת) - תודה על תגובתך המענינת, בריז'יט, שלא נשמעת לי הזויה כלל. בהחלט ניתן לראות את השליטה כסוג של אומץ, אתגר וחוויה מעצימה לשולט/ת. כמובן שהוא זקוק גם ל'עזר כנגדו' מצידו של הנשלט/ת. השליטה אינה מתבצעת בחלל ריק אלא כחלק מ'טנגו' בין שניים.
לפני 14 שנים
מיכל המאלפת​(שולטת) - סליחה על ההתפרצות, אבל השולט והנשלט הם שני צדדיו של אותו מטבע.
מבחינתי השולט והנשלט הם בדיוק אותו דבר, והמניעים שמביאים אותם לשם יכולים להיות מגוונים מאוד (לא בהכרח שליליים, כפי שרשמו כאן בתגובות מוקדמות יותר).
ואם יורשה לי, מעבר לסיפוק העצום ולריגוש מחוויית השליטה, מעבר לקינקיות, מעבר לפינוק, שאת כולם אני מכירה מאוד מקרוב ומאוד נהנית מהם, אני חושבת שהפורקן האמיתי הוא דווקא של הצד הנשלט.
הוא לא צריך ליזום, לא צריך לתכנן מהלכי סשן, ויכול להרשות לעצמו לעזוב ידיים ולהגיע הכי רחוק (בתנאי שיש לו שולט מספיק אחראי, כמובן).
לפני 14 שנים
Madame T​(שולטת) - מיכל יקירתי, תמיד טוב לראות אותך פה :) וברור שיש פה יחסי גומלין והדדיות בקשר שבין שולט לנשלט.

בשאלה שהעליתי כאן ובשרשור ענין אותי לבחון את הדברים מנקודת מבטו של ה*שולט* דווקא, ואין לי ספק שיש מניעים שונים ומגוונים (משני צידי קשר השליטה). אני בהחלט מסכימה איתך, שהם לא בהכרח שליליים. דיברתי על הצורך הפנימי של השולט לשלוט באחרים וניסיתי לבחון מה יכולים להיות המניעים לכך.

תבואי שוב לבקר :)
}{
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י