בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

האיש משם

פגישה לאין קץ
לפני 3 שנים. יום רביעי, 20 בדצמבר 2023 בשעה 17:30

כנגד 4 סוגי כלוביסטים דיברה התורה שבו. כן אני יודע ומקבל על כל הרצף הא-בינארי, על כל הספיו-דמי-מולטי-א- סקסואלים ושאר תופינים. ובכל זאת 4 "עיקריים"

הנשלט -  הנשלט יורה ללא הבחנה על אוטומט. פונה בפרטי בצאט או באדומות אינספור פעמים. לא ממש מבדיל או מבחין בפרופיל הנמענ.ת. זה לא משנה אם השני סטרייט ונשלט בעצמו, או השנייה בזוגיות ונשלטת. חוקי הלחימה, המוסר, הדין הבינל או הקונצנזוס הבינל אין מענייניו. האסטרטגיה ברורה: הפצצת שטיח אני לא מתעכב על ניואנסים או מוטרד מפגיעה בבלתי מעורבים. מתישהו אפגע וזה מה שחשוב. יעילות קיימת במידה שכן מתמטית בהתחשב בחוק המספר הגדולים ולאור חימוש בלתי נגמר, מוטיבצית לוחמה בלתי מתכלה גם לאור פציעות ואי הצלחות וכאמור חוסר יאוש או מוסר - אכן הנשלט בסוף ישיג את מטרתו.

הנשלטת - כמעט היפוכו של הנשלט. לא תפנה לעולם אבל תקבל אינספור פניות. לרובן המוחלט לא תענה עד ששלב מסוים לא תענה בכלל. טקטיקה הגנתית שמבוססת על שילוב בין כוחות נגד טנקים (אדומות) נ"מ (פרטי בצאט) וכניסה למקלט (חסימה והתעלמות אפריורית). האסטרטגיה אמנם מובנת אבל לא יעילה שכן אין אפשרות לניצחון: לפי הנשלטת יש לחכות עד יעבור זעם ואז איכשהו בתקיפת עומק מדויקת בעורף האויב אמצא מה שאני מחפשת. אולם מאחר והזעם לא עובר, התקיפה (מדויקת או שלא) כלל לא מגיעה.

השולט - יפנה במידה משתנה עם הקפדה משתנה על שימוש בנשק המתאים למטרה. לפעמים יפנה לאחר שסקר את המודיעין על המטרה (קרא את הפרופיל והבלוג, כן גם את הגבולות) ואפילו לעיתם יבין שאין להשחית כלי נשק על תקיפה בלתי אפשרית. לפעמים יפנה ללא הערכת מודיעין ולכן כמובן יחבל במטרותיו שלו ושל חבריו לעמדה (ראו לעיל הנשלטת העוברת הפגזה לא מובחנת). האסטרטגיה מובנת אבל לא יעילה עקב שילוב נסיבות עגום גם אם השולט הספציפי מתורגל, בעל מודיעין טוב, עם הכנה ראויה וצבא כשיר.
אסטרטגית התקיפה של הנשלט שבתורו מפציץ גם יעדי שולט קרי נשלטות, מחבל במאמצי השולט על אף שכאמור מטרות שניהם אחרות בתכלית. כמו כן עמדתה של הנשלטת המפורטת לעיל.

השולטת - לרוב תנקוט באסטרטגית המתנה בהתאם למעמדה בגזרה כמעצמה בעלת כוח צבאי ודיפלומטי רב בהתאם לנסיבות לעיל. תפנה בצורה ממוקדת מאוד ואגרסיבית מאוד. לא בהכרח למטרות איכות אלא באופן מאד מתמיה גם ליעדים לא רלוונטים כמו שולטים. מאחר ושותפתה למגדר לא פועלת ככה נראה כי זוהי פעולה משונה אולם יתכן שיש לייחסה לממד נפשי ולא מגדרי. אני כה מדויקת ומצוידת במיטב הנשק שאוכל להכניע הכל וכל אחד ולו ארצה. אסטרטגיה יעילה דיה אך כדאי לסייג כי במקרים רבים היריב מולה מתמודדת (הנשלט לעיל) הוא מטרה קלה, ניידת במידה, פגיעה מרצון ופונה לרוב. כלומר מעמדה בזירה הוא שקובע לרוב את גורלה ולא עצם האסטרטגיה בה נוקטת.

 

לפני 3 שנים. יום רביעי, 22 בנובמבר 2023 בשעה 16:55

הרגע בין השלב שבו מפלרטטים בחיוך והישראלית הממוצעת חמודה, חייכנית, פלרטטנית במידה,
לבין השלב שבו היא לא נגישה בעליל בשיחה ומתנשאת,
מהיר כברק.

כן, שהיתי מספיק בחו"ל ומשום מה זה באמת לא ככה.
מניח שגם אנחנו הגברים הישראלים קשורים לזה, וגם האלימות ואי הסובלנות הכללית פה,
וגם השמרנות העמוקה שמתחבאת מתחת לליברליות מדומה.

לפני 3 שנים. יום שלישי, 7 בנובמבר 2023 בשעה 16:57

כביכול אני פה שנים רבות. רובן לא הייתי פעיל באתר בואכה לא נכנסתי בכלל פינת לא זכרתי שהוא קיים.
ובכל זאת עם הזמן והימים כן נכנסתי לדקות פה, שעות שם.
הכרתי, פגשתי, שוחחתי.
אני שמח להודיע כי על כל סיפור נוראי שאשם בו גבר, יש סיפור מגעיל שאשמה בו אישה.
ייתכן שכשמאפשרים לבני אדם, מכל מין ומגדר, חופש (יחסי?) וגם מעטה של חשאיות כי בסופו של דבר רובנו לא ששים להיחשף, יש כמות דומה של פסולת אנושית בכל המינים והמגדרים?
אולי מצאנו דרך אחת לשיוויון. לא בטוח שזו הדרך שטובה לנו. לכולנו.

לפני 3 שנים. יום שישי, 5 במאי 2023 בשעה 16:22

אשה מחפשת: לפחות 1.80 אבל לא יותר מ-1.81
עד 85 קילו ולא יותר מ-86.
ממרכז הארץ אבל לא ת"א, גבעתיים, ר"ג, הרצליה, ראשל"צ וכו'.
שולט שאוהב בדיוק בדיוק בדיוק אך ורק מה שאני או נשלט שרוצה בול מה שאני רוצה.
חרוץ אבל לא היפראקטיבי,
איש שיחה אבל לא דברן,
בעל ביטחון עצמי אבל לא גאוותן,
מצליחן ואמיד אבל לא עשיר מדי ומנקר עיניים,
שיער כזה, וצבע עור כזה.
לא מתון, לא קיצוני,
שיאתגר אותי ויפתיע אבל במידה,
לא צמחוני, לא טבעוני, לא קרניבור, לא אוכל כל.
שיאהב אותי כמו שאני בדיוק, שיעשה אותי אדם טוב יותר.

גבר מחפש: יש לך דופק?
בואי נדבר.


לפני 4 שנים. יום ראשון, 25 בדצמבר 2022 בשעה 12:13

זה באמת נושא נדוש ואפילו די מעצבן אבל כדאי לדעת שכמות הסתומות סטטיסטית ואמפירית שווה לכמות הסתומים. לטובת הציבור הקדוש הכנתי מדריך (נניח) לניסיונות ההיכרות באתר בפרט ובפלטפורמות מקוונות בכלל:

לא משנה בכלל מי ומה את.ה ומה כתוב בפרופיל - יפנו אליכם עבדים בהצעות שונות ומשונות.

לא משנה בכלל מי ומה את.ה ומה כתוב בפרופיל - יפנו אליכם בדיוק מי שכתוב בפירוש שאתם לא מעוניינים - שולטים, נשלטים, נשואים, צעירים וכו'. ישכנעו למה בדיוק הוא או היא האדם שיגרום לכם לשנות את כל מה שחשבתם.

לא מחפשת להכיר - עזוב אותי, אין לי כוח לאנשים באמת. התייאשתי.

דרישות ספציפיות מדי: גובה מעל 1.90, מחפש רק בלונדיניות עם שיער מקורזל במשקל 38 קילו עם נעליים ורודות, רק אנשים שגרים במעלה ירבעם, רק צמחונים שאוהבים פיסטוק - עזוב אותי, אין לי כח לאנשים באמת. לא התייאשתי.

פרופיל שמסביר מי ומה מחפשים - לא יענו לשיחה.

יענו לשיחה אבל לא יזמו ולא יכירו לעולם: נחמד לנו להיות אטרקציה, אנחנו מפחדים מהעולם.

שיחה סבירה, עוד שיחה פה - נעלמים.

שיחה יותר טובה, מציעים להחליף תמונה - נעלמים.

מחליפים תמונות והכל סבבה, מדברים מחוץ לאתר - נעלמים.

מדברים מחוץ לאתר, נפגשים - נעלמים.

נפגשים, נפגשים שוב - נעלמים.

נפגשים שוב, מתלהבים עד אין קץ, עוברים שבועיים-חודשיים - זה לא *בדיוק* מה שחיפשתי.

עוברים שבועיים-חודשיים, עוברים עוד זמנים - נשבר לי הלב.

עוברים עוד זמנים, נשארים ביחד - כבר לא באתר :)

לפני 4 שנים. יום שישי, 29 ביולי 2022 בשעה 18:48

פעמיים בשבוע האחרון פנו אלי כאן במשפט דומה עד זהה: "חבל שאתה לא כותב יותר". לראשונה אמרתי תודה רבה, לשניה כבר עניתי בנוסף שהבנתי את הרמז הדק כפיל, שאני נכנע ללחץ החברתי ואשתדל לחזור לכתוב.
אפילו הסברתי למה הפעם שעברה כשלה כל כך מהר (היא לא שאלה בכלל). אולי הסברתי לעצמי.
חלק נכבד מחיי הבוגרים ואפילו הלא כל כך בוגרים אני עוסק בכתיבה: כתחביב יצירתי, כתרפיה אישית, כמקום לשטוח בו שטויות, הגיגים, מחשבות שייקראו על ידי אחרים ואחרות או שלא, באקדמיה, בפובליציסטיקה ובקריירה.
תמיד נחמד לקבל מחמאות עדינות על הכתיבה שלך. שלא יגידו לך אחרת.

לפני 9 שנים. יום ראשון, 8 באוקטובר 2017 בשעה 17:57

זמן רב אני עם אותו פרופיל שלא אומר הרבה אבל משהו. תמונת נוף ישנה ביותר ומידע לא משמעותי. כשבאים להרכיב פרופיל בכל אתר ובטח באתר שכזה (על למה זו כזו "בושה" להיחשף פה אולי בהזדמנות אחרת) צריך לחשוב מה המטרה שלנו באתר. באופן אישי אני לא אוהב פרופיל "זועקים" מדי עם פונטים משתנים, צבעים, יישורים משונים וכו' - אבל זה אני.

אם את מחפשת רק לקרוא בלוגים ומדי פעם להתכתב בצ'ט הכללי אין צורך בפרופיל מושקע כמובן, אולי אפילו עדיף לכתוב בכרטיס משהו כגון "לא לפנות" ואפילו "הכרטיס לא פעיל, אני לא נכנס\ת לפה יותר". בטח אם את\ה משויכ\ת ובאמת לא רוצה פניות.

אם אתה מחפש שידוך, סקס, 17 מלכות שיעשו לך סשן ביחד או כל דבר ספציפי - גם את זה כדאי לכתוב כבר בהתחלה. אבל מה לגבי פרטים ביוגרפיים?

לדעתי, גיל, מיקום בארץ ומצב משפחתי לא חושפים המון ומקלים ביותר על שאר המשתמשים שנקלעים לכרטיס. עם הזמן מצאתי כי ההגדרות נשלט\שולט לא ממצים פרומיל מהמגוון האנושי שיש פה ובכלל. זה נותן אינדיקציה כללית ולא יותר. במצב כזה ייתכן שבלוג עשוי לעזור למי שמתעניין אבל גם לא תמיד וגם כך לא תמיד ניתן להבדיל בין מציאות לפנטזיה בפוסטים.

כלי נחמד שיכול לעזור "למקם" כל אחד\ת הוא

אם יש לך מחשבה או רעיון לגבי כתיבת פרופיל שתעשה את השיטוט באתר הזה יותר חביב ופחות בזבוז זמן - אשמח לשמוע.

 

לפני 9 שנים. יום שני, 21 באוגוסט 2017 בשעה 18:20

רוב חיי הבוגרים אני עוסק במילה הכתובה. זה התחיל כתחביב או בעצם תרפיה עצמית לפני צבא, המשיך באקדמיה ועד לעבודה ולחיים המקצועיים. כתבתי וקראתי כל כך הרבה שלא מעט פעמים אני מותש מזה. אפילו שאני מאוד אוהב עברית, צריך גם חופש.

נרשמתי לאתר די מזמן וגם נטשתי אותו די מזמן. חזרתי לא מזמן. הפרופיל שלי לא היה ריק אבל גם לא סיפק או מספק המון מידע. שהיתי בצ'ט וקראתי מעט בלוגים אחרים. תוך מספר חודשים שכחתי מהאתר - פשוטו כמשמעו. לא מצאתי מספיק דברים שעניינו אותי, עברתי דירה, למדתי באקדמיה, ניהלתי 2 וחצי קשרים משמעותיים והאתר לא חסר לי ולו לרגע. נשכח.

לפני מספר חודשים, כפי שנשכח כך חזר לתודעה. הפרופיל לא שונה מספיק (יטופל) וגם בלוג לא כתבתי. באופן דומה קראתי מעט, לא הגבתי כלל, דיברתי מעט בצ'אט ופה ושם פניתי לנשים שנראו לי מעניינות (גם בזה אעסוק בקרוב).

חלקן ענו לי, מתוך זה עם חלקן שוחחתי. מתוך זה עם חלקן נפגשתי, מתוך זה עם חלקן עשיתי סקס בדרגות שליטה משתנות. מתוך זה עם 0 (במילים - אפס) נשארתי בקשר. בכל המקרים הקשר נקטע לא בגללי וכן בזכותן.

ולאחר הקדמה ארוכה ולא אופיינית - למה בלוג?
עקב כל מה שכתבתי לעיל היו בפניי 2 אפשרויות: לנטוש בפעם השנייה או לנסות באופן אחר. מצאתי כי איפיון האתר לוקה מעט בחסר, מה שמקשה על הסיר למצוא את המכסה והפוך. אני אנסה לטפל בזה בפוסט אחר. בניגוד מוחלט לשאר הרשת, מקובל פה לכתוב באנונימיות ולחשוף את עצמך רק למי שאתה בוחר - בימים אלו זה בונוס אדיר. אנסה לעסוק בבלוג בדברים שמעסיקים אותי ושלשמם נרשמתי וחזרתי לאתר: מיניות, שליטה, אהבה, יחסי אנוש, ניכור וחופש ביטוי. אשמח לתגובות מועילות.