אין דבר כזה ספיוסקסואליות
לא קונה את זה ולא מאמין בזה. אנשים אוהבים את ההגדרה הזו כי הם מרגישים נעלים או מורמים מעם.
אתה מצהיר שאתה ספיוסקסואל ונמשך לשני המינים (נבונים, חובה, חובה) - ברכותיי אתה בי.
את כביכול ספיוסקסואלית ונמשכת לשני המינים (חכמים, ברור, ברור) - מזל טוב, גם את בי.
אתה לכאורה ספיוסקסואל ונמשך לנשים (בעלות בינה יתרה, ודאי ודאי) - אתה הטרו.
את חושבת שאת ספיוסקסואלית ונמשכת לגברים (אך ורק חריפי מח, כמובן כמובן) - גם את הטרו.
אתה נמשך לגבר (מן הסתם מושך שכלית, בלבד בלבד) - הנה גילית שאתה הומו.
את נמשכת לאישה (פקחית משכמה ומעלה, לגמרי לגמרי) - היי, את לסבית.
זהו.
האיש משם
התקשרתי ב-21:40.
חשבתי שזו שעה סבירה ל"יותר מאוחר".
האמת היא שאנשים רוצים שישקרו להם.
הבחורה ששואלת מה אתה רוצה שיהיה בדייט, רוצה שתשקר לה.
כשתענה שבא לך גם שיחה נעימה, מעניינת ומתובלת הומור וגם לשים אותה על הברכיים.
הבחור ששואל אותך על הגובה\גודל או כל שאלה אחרת, רוצה שתשקרי לו.
כשתעני שהוא לא בדיוק מה שחלמת, שזה נחמד אבל ליד, שאין לך מושג אבל בטח גם לו אין.
כשתשאלי את עצמך למה את נשארת עם בעלך אבל מחפשת מהצד וגם שם לא מוצאת, את תשקרי לעצמך.
את כבר משקרת לעצמך.
כשתשאל את עצמך למה אתה לבד, או מתפשר על המשעממת\טיפה מכוערת, אתה תשקר לעצמך.
אתה כבר משקר לעצמך.
יש לי המון תכונות שליליות, כנראה שלהגיד אמת היא אחת מהן.
(או לפחות עד סוף הקיץ)
מישהי שיתושות יאהבו לעקוץ יותר מאשר אותי
תרצי לטעום את הזין החדש שלנו?
בעל גוף מלא וסיומת ארוכה, עם טעם וניחוח עשיר.
מתאים לכל ארוחה, אך אפשר ומומלץ להנות ממנו בכל שעה ביום.
המיוחד אצלנו זה שכל זין הוא הרבה דומה ומעט שונה וכך את יכולה לגרגר בהנאה כל התנסות.
לעיתים היין מבעבע, תוסס ומתפרץ בשניות, לעיתים ממלא בעונג עמוק. ומגיע במגוון צבעים וצורות.
יש לשתות בזהירות ובמתינות - צריכת זין מוגזם עלולה להוביל להתמכרות ואיבוד שליטה.
כבר לא מעט דובר ונכתב על גוסטינג - התנהגות שבא מישהו (או מישהי) פשוט נעלם ומתאדה מהקשר. כביכול מדובר בהתנהגות מאוד פסיבית, אבל כזו שמשדרת לצד השני "לא שם זין", בתכלס מדובר בחוסר בגרות רגשית ואי יכולת התמודדות. כלומר האדם הנפרד מזייף תכונות ואישיות.
תופעה מדוברת פחות ואולי עדיין חסרת שם היא ההתלהבות המזויפת. אולי שלב או תחנה מוקדמת בדרך לגוסטינג שעוד יבוא. צד אחד מביע התלהבות רבתי, מפנטז ומגזים בכמה הוא נדלק על האחר.ת ו...יום אחרי זה השיחה מתה. אין אף אחת בבית או בצד השני. זה היה זיוף.
באופן אישי, הפרופיל שלי לא מאוד בוטה או מיני. תמונה אחת בלי פנים, תיאור לא סקסי\זועם\מתלהם\מתנשא\מתיימר ושאר הגיגים. כבר קרה לא פעם שמישהי העירה לי\ירדה עלי שאני ונילי רק על סמך כך. זה בסדר. את לא צריכה ישר לדעת כל מה שעשיתי או ארצה לעשות.
כשאני פונה אני משתדל קודם להכיר. כן נו, הדבר המוזר הזה של לפלרטט קצת, לחייך ביחד (וירטואלית או לא), לנהל שיחה, להכיר. אחר כך עם הזמן, ואם נרצה יגיעו הדברים האחרים.
כבר יצא לי להיסחף עם הפרטנרית להיכרות בפנטזיות בשיחות הראשוניות האלו - זה תמיד זיוף ואני תמיד מתחרט ששיתפתי פעולה.
רוב מוחלט ממערכות היחסים או לפחות הקשרים שננהל ייגמרו בפרידה.
יחד עם זאת בעוד יש טריליוני שירים על אהבה, וכמה היא מתוקה ונעימה, יש משמעותית הרבה פחות שירים על פרידה.
אני לא מתכוון לשירים על פרידה מתוקה, או כמה אתה מתגעגע לאהובה, אלא שירים על פרידה כועסת, זועמת - כמו שפרידה נראית ומרגישה.
כן, אני מכיר את אלו של אביתר בנאי ולהבדיל בוב דילן, ואפילו תיסלם. אבל כמה מעט ריאליזם באמנות.
לינקים בתגובות יתקבלו.
יבול יומי: מישהי סיפרה לי שעבדה כמה חודשים בזנות ובן הזוג שלה לא יודע מזה.
אחרת ששמחה (לכאורה) לדבר איתי וכשהצעתי שגם נחליף טלגרם כדי שנוכל לדבר לא בצ'אט הגיבה בצורה הבוגרת והנעימה "לא יקרה".
וזה רק 22:00 בערב.
כמה אנשים הכרתם בחייכם שהיו כמהים לקשר - בין אם הודו בזה או לא?
כמה אנשים הכרתם בחייכם שלא היו פתוחים לקשר - בין אם הודו בזה או לא?
זה (גם) אתר היכרויות ולא משנה מה המגדר שלך או כמה את שולטת או אתה נשלט וההיפך, בסוף, קשר אמיתי מצריך פגיעות.
לתת לאחר.ת להיות חלק משמעותי ממך זה מפחיד כי בסופו של דבר מה יקרה אם הוא יחליט ללכת ויקח חלק ממך איתו? אם היא תחליט לא להיות שם יותר?
פעם, פעם גם אני הייתי כזה. ואני מתעקש כל יום להשאיר חלק פגיע, גם אם הוא הרבה פעמים נסתר ומכוסה - הוא שם.
דרך השברים נכנס האור.
If you should go skating On the thin ice of modern life
Dragging behind you the silent reproach Of a million tear stained eyes
Don't be surprised, when a crack in the ice Appears under your feet
You slip out of your depth and out of your mind
With your fear flowing out behind you As you claw the thin ice
ממש עכשיו
היא: אני מרגישה מנוצלת.
אני: למה?
ה: כי נוצלתי.
א: מה קרה?
ה: מישהו שילם לי כסף כדי לטוס איתו לחו"ל.
א: ומה קרה שם?
ה: הוא השתמש בי מינית.
א: ומה חשבת שיקרה?
ה: לא חשבתי.
א: בת כמה את?
ה: רשום (צודקת היה רשום, היא בת 24)
א: ולפחות נהנית מהנסיעה הזו?
ה: הוא קנה לי נעליים ובגדים.
א: טוב, מוזר. אז קיבלת כסף וכביכול סיפקת סחורה.
ה: כן.
א: אני לא רוצה להתווכח עם התחושה שלך אבל זה נשמע לי כמו עסקה, לא כמו ניצול.
ה: כן.
א: אז לא נוצלת.
ה: לא אמרתי שנוצלתי, אמרתי שאני מרגישה מנוצלת.
א: תסתכלי למעלה ממש כתבת ש"נוצלת".
ה: מה אתה רוצה?
וחסמה

