שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה זה אורגזמה?

לפני 10 חודשים. 31 במאי 2023 בשעה 21:47

נפלאות החרדות! בעקבות הוויד שעישנתי שנתיים-המוח שלי כבר לא יכל להדחיק את כל הצלקות והתחיל לשחרר לי מלא פחדים, זכרונות וכאב. אני לא מתביישת לספר שהיה קשה לי להתמודד לבד, לא משנה כמה הרגשתי חזקה, תמיד זה היה נגמר בבכי. אז בחרתי ללכת לטיפול CBT (טיפול שעובד על הרובד הרגשי והמוחי יחדיו ורכישת אסטרטגיות לנטרול החרדות תוך טווח זמן קצר) וזה עבד,התמודדתי עם כל החרדות שלי, התגברתי עליהם. זה כ״כ עבד, שהיה לי רעיון לשתף אותה בבעיה שיש לי.. זוכרים?

הבעיה ההיא שאני סוחבת איתה שנים.. הרי אם היא פתרה איתי הכל - בזה היא תוכל גם לעזור לא? והוצאתי את זה.

״לא גמרתי בחיים, איך אני גומרת? תעזרי לי! בבקשה!״

היא נתנה לי משימה : ״תתחילי בפורנו שעושה לך נעים בגוף ולכי תחקרי את הגוף שלך!״

לא הבנתי. אני ? לגעת בעצמי? אבל בסדר מה יש לי להפסיד? הלכתי לבית, חיכיתי שהאקס ירדם, נכנסתי למקלחת שכבתי על הרצפה והתחלתי לצפות בפורנו, כמעט כלום לא ריגש אותי אלא סתם עיצבן אותי שאני לא כ״כ מתגרה מזה.

לפתע נזכרתי בחברה הנשלטת שלי, שמספרת לי כל הזמן דברים שהשולט שלה עושה לה ונזכרתי שכל פעם שהיא מתחילה לספר אני מטפטפת בתחתונים,כל פעם שהיא הייתה הולכת הייתי בודקת את עצמי..מכניסה אצבע ומגלה שיש נהר, אז נכנסתי לקטגוריה: שליטה ונתקלתי בסרטון הזה: זוג שהתגרשו יושבים בבית משפט והאישה מנסה לדפוק אותו כלכלית, השופט שפט לטובתה והיא עושה לו אצבע שלישית,מקללת וצוחקת עליו.. הוא הולך והמאבטח עוצר אותו ואומר לו שהוא מבין אותו והוא עבר את אותו הדבר, הוא נועל אותם בפנים והוא מצפה ממנו לטפל בה כמו שצריך, כמו שמגיע לה. הוא חוזר, עומד מאחוריה מוריד את החגורה ועוטף לה את הצוואר איתו, אומר לה ״רצית לדפוק אותי אה בואי אני אראה לך מה זה חתיכת כלבה״ האישה מתנצלת והוא ממשיך.. קורע לה את המכנסיים והתחתונים, מכניס לה אצבעות ואומר לה תבקשי סליחה! והיא מבקשת ומתחננת שיסלח לה, הוא מושך לה את השיער עד לזין שלו וחונק אותה כשהזין שלו בפה שלה, הופך אותה ומתחיל לזיין אותה בדוגי, נותן לה ספאנקים בטוסיק .. ואתם כבר יכולים לדמיין את ההמשך..

בזמן שאני רואה את זה..זה מחרמן לי את הצורה!!! זה משגע אותי!!! אני נוגעת בעצמי אבל לא מבינה כ״כ איפה לגעת, ניסיתי לדחוף אצבעות, עיצבן אותי ולא עשה לי כלום, ניסיתי לגעת בדגדגן.. הציק לי.. עד שהתייאשתי, אמרתי לעצמי ״לא נורא, מתישהו זה יקרה״ תוך כדי שאני טופחת לעצמי טפיחות ניחום על האיבר — ופתאום!

קולטת שזה עושה לי טוב. אז המשכתי לטפוח ואז הבנתי שאני צריכה ללכת מסביב הדגדגן ולאו דווקא לגעת ישירות בו. וזה חירפן אותי!

בוםםםםם!!!

גמרתי.

קולטים??? אשכרה זה סופסוף קרה!!!!

אז רציתי עוד!!

ובוווווםםםםם!!!

גמרתי שוב.

לא הספיק לי! רציתי שוב את ההרגשה העילאית הזו!

ובווווווווום!!!!!

גמרתי שוב.

אני? מולטי? בחיים לא ידעתי מה זה לגמור!  

האקס שלי לא הצליח לספק אותי. 

אז כל לילה הייתי מחכה שירדם כדי לברוח למקלחת ולגמור 4 פעמים בלילה.

בסופו של דבר נפרדנו מהמון סיבות.

והחלטתי לחקור את עצמי מינית.

אבל אז נתקלתי בבעיה אחרת….

המשך יבוא…

 

לפני שנה. 12 בינואר 2023 בשעה 18:59

עד לפני חצי שנה הייתי די ונילית, ואם היית בן זוגי,היית רואה אישה שלא מחפשת את הסקס הוא לא היה מעניין אותי. אבל אם הוא מתחיל.. משקיעה בו ותמיד מנסה לרגש ולהוסיף דברים חדשים אליו, אבל..שלא תטעו..זה לא בשביל שאני אהנה..כי גם ככה אני תמיד נשארת חרמנית ומתוסכלת גם כשהכל נגמר.
תקראו לי האישה המרצה.
ואם אתם שואלים למה? התשובה היא : כי לא הייתי גומרת.
אף פעם.
עם אף אחד.
אני היום בת 27.
26 שנה אני לא יודעת מה זה לגמור.
מה זה בכלל אורגזמה?
אתם יודעים מה זה לחיות חיים שלמים כדי לרצות?
אתם יודעים איך זה להיפגש עם כל החברות לשמוע על כל החוויות המיניות והאורגזמות המטורפות שלהן ואני רק שואלת, מסתקרנת, חוקרת: ״איך זה מרגיש?״, ״תנסו להסביר לי מה בדיוק ההרגשה של אורגזמה? מה קורה לכן בגוף?״, ״איך גמירה נשית ניראת?״, ״גם אתן מרגישות שלא באלכן לגעת בגבר אחרי הסקס כמו שגבר מרגיש לרוב?״
מרגיש לי שאני בתוך עולם קסום עם מלא קוסמים,פיות ושדים אבל אני היחידה ללא כוחות על.
היחידה שאין לה כח מסויים, הילדה הרגילה בתוך עולם קסום ומופלא.
כולי קנאה.
ואז משהו קרה.
המשך יבוא…