צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

PnL

.This is me

הסיפור הקלאסי של חולה בדסמ, שנתקע בתור לרכישת אקמול.
לפני ארבעה חודשים. יום שישי, 20 בפברואר 2026 בשעה 15:16

יושב לי בחדר, עוד מעט סיבוב באזור של הפאבים וזה. להסתובב לבד לגמרי בעיר זרה זאת תחושת חופש אמיתית, הולך שעות בקצב שלי, בלי הפרעות בלי הצקות. 

and yet.... יש אלמנט של בדידות, בשעות הערב לילה שבא לך לצאת לטרוף את העיר אבל עדיין זה אתה כם עצמך.

 

ולמי שהתמידה עד לפה, אז לעיר הזאת יש שני נהרות גדולים שמתחברים אליה.... ניחושים? זה קשה. 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י