לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני המפתח של חגורת הצניעות

זהו בלוג שיראה צד שכנראה עדיין לא נתקלתם בו.
בדרך כלל אתם רגילים לקרוא על גברים שנעולים בחגורות צניעות ומספרים על החוויות שהם, אבל הפעם... תקראו את הצד שלנו, הנשים החשובות בחייכם! המפתח להכל. תרתי משמע.
לפני 5 חודשים. 8 בדצמבר 2023 בשעה 22:39

אחרי העונש הקודם החלטתי שאני מעוניינת בעונשים גדולים יותר. אני יודעת שהוא יפול ויעשה שטויות ולכן החלטתי על פסילות. כל X פסילות יהיה עונש. 

זה יכול להיות אחרי 3 פסילות ואז יהיה עונש קל או 6 פסילות ועונש קשה. הפסילות לא בהכרח מגיעות בגלל משהו שהוא עשה שקשור לסקס, מספיק שלא ניקה אחריו את הכיור או את הקפה שנשפך על השיש וזו פסילה. זהו. נגמר הבית זונות והגיע הזמן להחזיק אותו בביצים (תרתי) כדי שהבית יהיה כמו שאני רוצה שיהיה.

בתקופה הזו, היה לנעול שלי פרוייקט ממש חשוב בעבודה עם דד ליין די קשוח וכמו שאנחנו יודעים, עוד לא נולד האיש שהצליח לעצור את הזמן. 

כדי לשמור שלא יעשה דברים אחרים במקום לעבוד עשינו זום בכל יום. אני מהמשרד שלי והוא מהבית. מעבר לזה שזה די נחמד לראות אותו כל היום כי הוא כזה חתיך, זה הרבה יותר נוח. במקום כל פעם לשאול "נו מה עושה? מה עשית היום?" אני פשוט יודעת. 

והדבר שהכי אהבתי זה שבמקום לתאר לו כמה הבוס שלי מטומטם, הוא היה שומע הכל ומבין מה קורה במשרד. ככה יכולנו לשנוא אותו יחד וה"את צודקת" הלך וגבר כי הוא הבין שאני לא מגזימה בסיפורים והבוס שלי באמת זקן ושמוק. 

בכל אופן, במהלך הזום הוא שם את האייפד שלו על שולחן מאחוריו ביחד עם הטלפון, המצלמה עובדת וככה אני רואה את המסך שלו ואת סביבת העבודה ויכולה לראות שהוא לא מתעסק בדברים אחרים. המצלמה מהמחשב גם עבדה והוא שיתף מסך ככה שאם במקרה בטעות הוא החליט לפתוח את הווטסאפ ולענות למישהו כי הוא לא מצליח להתאפק הוא קיבל פסילה. כזה הוא, זמין 24/7 לכולם. זה מחרפן אותי. 

הרבה פסילות היו סביב כניסה מאוחרת לזום, קימה לפיפי בלי אישור ופתיחת מיילים לא חשובים בלי לבקש אישור. בחלק מהפעמים הוא התווכח וטען שאני מגזימה ושלא מגיע לו עונש, לקח לו קצת זמן להבין שהוא עולב עולבים ולא קובע כלום. אם אני אומרת משהו הוא קדוש והוא לא מתווכח עליו! 

היו פעמים שהוא ניסה לבקש ממני לקבל את העונש עכשיו כדי שלא יצבור עוד פסילות והעונש יהיה קל אבל אני כמובן לא הסכמתי. בחלק מהפעמים פשוט לא היה לי כוח אבל ברוב המקרים פשוט היו לי עונשים בונבוניירה בשבילו. עונשים שאני הגדרתי די קשים ובשבילם צריך יותר פסילות.

העונש החמור הראשון שהוא קיבל התבסס על זה שהוא ניסה כבר כמה פעמים להכניס לעצמו פלאג אבל אני אפעם לא הכנסתי לו.

הנעול צבר 5 פסילות ובלילה כשכבר היינו במיטה והוא חשב שיהיה לו לילה שקט הודעתי לו לשבת. קשרתי לו את העיניים עם סרט משי שחור אדום כזה שעושה אותו סקסי במיוחד. שמתי לו גאג בתוך הפה, כי עם כמה שאני אוההת לשמוע אותו צורח רציתי שירגיש איך זה כדור בגודל מפלצתי תקוע בפה. ולבסוף, תעמוד על 6 עם הטוסיק אלי. 

כמה שיותר מושפל, יותר טוב!

 

החטפתי לו מכות הרבה יותר חזקות מהפעם הקודמת. ואז, ליטפתי קצת את הטוסיק כדי שירגיש שזהו, הוא סיים לרצות את עונשו וירגע. ובשנייה אחת דחפתי פלאג כדורים רוטט לתוך התחת הבתולי שלו. 

מודה, הייתי די עדינה ושמתי חומר סיכה על הפלאג, בכל זאת זהו בעלי אהובי ואני לא מעוניינת להסב לו כל רע אלא רק להכאיב, להשפיל ולרמוס. אבל בחדווה ואהבה אינסופית.

הוא צרח, בכה, התחנן שאפסיק. כאב לו, ראיתי שכואב לו אבל לא עניין אותי. לא אכפת לי ממך יעלוב! תוריד את הראש ואל תעז לנסות להגיד משהו. טיפ קטן מאישתך, אל תכווץ את החור, זה יותר כואב. אבל אין טיפים בזמן עונשים. אתה תסבול עד תום ותכפר על המעשים שלך.

אחרי כמה דקות שאני מזיינת אותו בתחת עם הפלאג והוא צורח לתוך כדור סיליקון החלטתי שזה מספיק להיום והוצאתי ממנו את הפלאג.

 

אבל אל ינום שומר ישראל, האוייב תמיד מאזין ומחכה לתקוף.

Aציבעוני​(אחר) - שיטת הניקוד תמיד עבדה
בהחלט את צריכה לזמן אותו לקורס נהיגה מונעת
לפני 5 חודשים
מפית​(אחר) - נשמע ממש מטורף, בקטע טוב
לפני 5 חודשים
Somehow{FLR} - זה ממש מחרמן, לקרוא את התיאורים הסקסיים האלו, עד שאני נזכר שהמסכן שחטף את המכות בטוסיק והפלאג בתחת עם פה חסום היה אני, ואני בכלל נעול כבר המון המון זמן ולא ממש יכול להתחרמן :(
לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י