צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תביאני לידי ניסיון ולא לידי ביזיון

לפני 6 חודשים. 22 באוקטובר 2023 בשעה 19:26

חלק ראשון

חלק שני

אני מכניס את נתי אל ביתי. כמו חתן המכניס את הכלה לביתו. שנינו מתרגשים. אני יודע שכעת התפקיד שלי הוא שנתי תבין את המקום שלה מיד. אתה בעלות שלי עליה. לכן אני צריך להזריע אותה כמה שיותר מהר. אבל אני מסתכל על נתי והיא נראית לי עייפה ואולי קצת חשדנית. אני מתקרב אליה נותן לה לשתות מים מכף ידי. היא שותה לרוויה. אני מלטף את ראשה בעדינות. היא גועה ברוך ואני אוסף אותה לחיכי.

״אני אדאג לך, את בידיים טובות. את תהיי פרה טובה. אני אחנך אותך לצרכיי. ״

אני אומר לה ומסתכל לה בעיניים. אני חוקר את גופה. מלטף את האוזניים. את הפה. מחזיק את צווארה בין שתי ידי. חונק אותה מעט. אני ממשיך אל עבר העטינים שלה אני מרגיש שהם חמים וגדושים. נדמה כואב לה לכן היא נראית לי מהוססת. במצב כזה היא חייבת להתחבר למשאבה. ידיים לא יעזרו להפיג את הכאב. ״את זקוקה לחליבה״ אני אומר לה תוך כדי שהאצבעות שלי משחקות לה בפטמות. ממולל אותן בשתי ידיי. מושך מעט. כעבור דקה החלב מתחיל לטפטף דרכן לאט. אני מתחיל להתרגש והאיבר שלי מתקשה. המראה הזה כל כך מגרה. נתי לא נעה אפילו לרגע. היא פרה ממושמעת וצייתנית.

אני קם ממקומי. משאיר את נתי באמצע הסלון.

אני מביא את מכונת השאיבה. מחבר את הצינורות לעטינים שלה. הוואקום מיד שואב אותן ונתי מתחילה לגעות. המשאבה מתחילה לשאוב ואני צופה בפרה שלי לראשונה נחלבת. אני רואה את החלב שמצטבר בבקבוק. המראה הזה מטריף אותי. אני מושיט יד אל בין רגליה של נתי הפרה ואני מרגיש שגם היא מוכנה אליי.

בבת אחת אני מתרומם. מפשיל את מכנסיי חושך את איברי הזקור. אני נכנס אליה בזמן שהמשאבה עובדת. נתי מופתעת לרגע אך מתמסרת מיד לאיבר שלי בתוכה. אני אוחז בישבן שלה ומתחיל לנוע במהירות. העטינים שלה מתנדנדים והצינורותמתכת מקישים אחד בשני.

לנוכח המראה הזה אני מזריע את נתי. אני גומר בתוכה וממלא אותה בי. זה מרגיש כמו נצח. כמו ריחוף. סימן ראשון של הבעלות שלי עליה. אני מרגיש שזה בדיוק המקום שלנו יחד. בתור הבהמה שהיא. ואני בתור הבעלים שלה.

אני נשאר בתוכה עוד כמה רגעים. לא משאיר מקום לספק. אני מלטף את ישבנה העגול. עולה עם ידי אל כיוון הגב ונשכב מעליה. מחבק אותה מאחורה תוך כדי שאני בתוכה. אני נושק לה ויוצא. אני מתכופף אל עבר רגליה ומסתכל איך הזרע שלי נוטף ממנה. אני מעביר שתי אצבעות בין רגליה ומקרב אל פיה. נתי מלקקת בתאווה.

״יופי נתי. פרה טובה. אני גאה. אני רוצה שתזכרי שאת שלי. אני הבעלים שלך והמזריע שלך. אני רוצה שתרגישי אותי בתוכך כל הזמן. את מבינה !?״ אני אומר לה. תוך כדי שהיא ממשיכה ללקק אותנו . טועמת את הטעם של שנינו יחד. אני בודק את תפוקת החלב. אני רושם את הנתונים ולאחר מכן אני מנתק את נתי ממכונת השאיבה. העטינים שלה ורודים ונפוחים ואני מלטף אותם בעדינות. נתי גועה חרישית. אני שולף משחה מהתיק שלה שמשה האדון העביר לי. אני מורח כמות נדיבה על העטינים של נתי ומעסה אותם. נתי נהנת מהמגע שלי.

אני ממלא לה את קערת המים ונותן לה לאכול. נתי שותה הרבה ואוכלת מעט. אני נושק לה במצח. היא מסתכלת לעברי כאילו מחכה לשרת אותי. אני אוהב את המבט הזה.

״לאט לאט נתי. את צריכה לנוח עכשיו.״

אני משאיר את נתי בחדר ששמרתי עבורה ואני הולך לחדרי. מתקלח ונשכב על יצועי. כעבור רגע אני שומע את נתי בוכה. אני יורד מן המיטה לראות מה שלומה. ברגע שאני נכנס לחדר נתי מתקרבת אליי ומתלטפת על הרגל שלי.

אני מלטף את ראשה.

״בואי אחריי.״

אני אומר לה ומלווה אותה אל חדרי.

אני מסדר לה כרית ושמיכה על הרצפה לידהמיטה שלי.

אני עולה על מיטתי. נתי מתקרבת אליי ומתחילה ללקק את כפות רגליי. זה נעים לי מאוד אבל אני דואג לה.

״לא עכשיו פרה ! את צריכה לישון.חזירי למקומך !״

נתי מצייתת בראש מורכן.

אני נשכב במיטה מתכסה בשמיכה ונרדם.

הדום הרחום​(שולט) - נפלא. פשוט להתענג על כל מילה קסומה שלך.
לפני 6 חודשים
מצפן​(שולט) - מה פרות אוהבות ללקק?
לפני 6 חודשים
mister z​(שולט) - סיפור יפה
כל-כך שונה מרוב הסיפורים באתר הזה
לפני 6 חודשים
sage2k2 - תודה!! גרמת לי להשתחרר מזציין שאני בתוכ(ך) נתי
עדין ומתוק
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י