אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תביאני לידי ניסיון ולא לידי ביזיון

לפני 6 חודשים. 25 באוקטובר 2023 בשעה 19:55

 

השעון המעורר מצלצל השעה 4:40. אני פוקח את עיניי.

אני צריך לקום לחליבת הבוקר של נתי. אבל האיבר שלי קשה. אני מרגיש אותו זקוף מנסה להימלט מהתחתונים שלי. אני מסיט את מבטי אל נתי. שוכבת על הצד. העטינים שלה שוכבים זה לצד זה. אני רואה כמה הם מלאים וגדושים. זה רק מחמיר את מצבי. המראה הזה מטריף אותי. אני מסתכל עליה ישנה. שוכבת לצידי על הרצפה. רגועה ונינוחה. אני שמח שהיא הצליחה להירדם בלילה הראשון שלה בבית החדש. אני מסיר את התחתונים. מתחיל ללטף את האיבר שלי תוך כדי שאני מסתכל על העטינים של נתי ומדמיין איך אני חולב אותה ומזריע אותה אחר כך.

ככל שעוברות הדקות אני לא מצליח לחשוב על כלום חוץ מלהיות בתוכה כרגע. כל מחשבותיי מתנקזות להרגשה של האיבר שלי בתוך הפרה שלי. אני מרגיש שאני חייב להרגיש את חום גופה המיוחם. אני יורד מן המיטה. נשכב מאחוריה כאשר האיבר שלי צמוד וזקוק כנגד הישבן של נתי. אני מתחיל לנוע לאט לאט. מעיר אותה בעדינות. ביד אחת אני מניח יד על עטין ימין. מרגיש אותו חם, מלא, מוכן לחליבת הבוקר. אני מלטף את הישבן שלה תוך כדי שהאיבר שלי משתפשף עליה. אני מרגישה שאני עומד להתפוצץ. אני עלהקצה. אני נכנס אליה בבת אחת על הצד. אני מרגיש שהיא עוד רטובה מההזרעה של אמש. המחשבה הזו עוד יותר מטריפה אותי ואני אוחז בה וממשש את העטינים שלה, מרגיש שהם עומדים להתפוצץ לי בין הידיים.מחזיק אותם בשתי כפות ידי.  אני מתנשם בכבדות. אני מתחיל לרעוד ומשחרר את עצמי בתוכה. עוד לפני שנתי מספיקה להתעורר ולהבין היכן היא. הזרע שלי כבר בתוכה. אני נשאר בתוכה עוד כמה דקות. מלטף את הישבן שלה. עולה במעלה גבה בעדינות ומלטף את ראשה.

״בוקר טוב לפרת זרע שלי.״ אני לוחש באוזנה

ונתי גועה מתמסרת אליי ומתענגת מהמגע שלי. אני מתרומם ומשאיר אותה שוכבת מלאה בטוב שלי.

אני קם להתפנות. אני מצחצח שיניים, שוטף את הפנים, מסתכל במראה. אני נראה רגוע מאי פעם. כך אני גם מרגיש. אני עובר במסדרון ונכנס אל החדר של נתי. אני מכין את המשאבה. ממלא לנתי מים בקערה שלה ואוכל באבוס. אני חוזר אלחדרי. אני רואה שנתי עדיין שוכבת. עם עיניים פקוחות. אני מסמן לה לקום. נתי מתרוממת על ארבע. פתאום כל כך בולטהכמה העטינים שלה גדושים ומלאים בחלב. אני מתכופף אליה. קושר לה את הקולר שלה. ״זה הקולר הזמני שלך נתי, את הקולר הקבוע, היפה והפרתי שלך את תצטרכי להרוויח אותו על ידי התנהגות טובה וצייתנית וכמובן עמידה ביעדי תפוקתהחלב שלך. את מבינה עגלה? ״

נתי מסתכלת למטה בראש מורכן ומהנהנת בהסכמה. אני מחבר את רצועת העור אל הקולר של נתי ומלווה אותה לאט אל החדר שלה. נתי הולכת אחריי בשקט מופתי  ניתן רק לשמוע את העטינים שלה מתנדנדים בשקט מצד לצד. אנחנו מגיעים אל החדר ואני עוצר ליד פינת השאיבה. הכנתי עבורה. ריפוד קבוע שמונע ליכלוך הפרה וזיהום העטין. מרבץ נקי, יבש ונוח לפרה. פרה רגועה מניבה יותר חלב. אני מורח לנתי חומר מחטא על העטינים.

אני מתיישב על שרפרף מעץ. ומתחיל לעסות את העטינים של נתי. מעסה אותם עם אגודל ואצבע צמודות מושכות כלפי מטה את העטין. עיסוי לפני החליבה מעודד את שחרור החלב מהעטים ומבטיח תפוקות יותר גבוהות.

נתי נהנית מהעיסוי שלי. זה משחרר אותה כשהיא כה גדושה. בדרך כלל בבוקר אחרי לילה ללא חליבה העטינים גדושים ביותר. זה עלול לכאוב ולהציק מאוד ובמקרים קיצוניים אף עלול להיות מסוכן ולהעלות חום. לכן צריך להקפיד על שעותחליבה מדויקות ולשים לב כל הזמן שאין גודש או חסימת של צינור החלב. אחרי העיסוי אני מפעיל את המשאבה. נתי מזדקפת כשהיא שומעת את רעש המכונה השואבת. גופה כבר מיומן ומוכן לכך.

ההתניה של רעש המשאבה מעודדת את שחרור החלב של הפרה. אני מחבר בוואקום את המשאבה לכל עטין. אני מתחיל במצב יניקה שהיא גם ממלאת תפקיד בתהליך שחרור החלב. עד כה הייתי עסוק במלאכה ולא שמתי לב אל עצמי. אני מתרגש מאוד לראות את נתי בפעם הראשונה נחלבת אצלי. זה מעורר אותי מאוד. אני נזכר לרגע שלא שתיתי את הקפה שלי ועדיין לא עישנתי את הסיגריה של הבוקר. אני מעביר את המשאבה למצב שאיבה. לאחר מכן אני הולך להכין לי קפה. אני יוצא אל המרפסת מגלגל סיגריה ומדליק. לוגם מן הקפה החם וחושב לעצמי

״הפרה שלי פה, הפרה שלי נחלבת בחדר שלה בזמן שהזרע שלי בתוכה, היא שייכת לי. אני יכול להשתמש בה מתישארצה. ״

המחשבה הזו מעוררת אותי וגורמת לאיבר שלי להתקשות שוב. אני מסיים אתה הקפה סיגריה. נכנס אל הבית ישר אלהחדר של נתי. אני שומעת אותה גועה זה רק עוד יותר מגרה אותי. אני מתיישב לידה מסתכל מהצד על הפרה שלי, עלהעטינים שלה, על החלב שלה שזורם בצינורות.

אני שולף את האיבר שלי מבעד למכנסיים ומתחיל לענג את עצמי. נתי מסתכלת עליי משחק עם עצמי אל מולה ומסמיקה.

כעבור חצי שעה אני מפסיק את המשאבה. תוך כדי שהאיבר שלי מתוח וזקור. אני קם לובש את המכנסיים ומתיישב על השרפרף. אני משחרר את הוואקום מהעטינים. ממשיך לחלוב אותם עם שתי אצבעות פונות כלפי מטה מטה. כשאני מסיים במלאכה. אני קם אל מול הפרה. מכניס את האיבר שלי בפה שלה ומתחיל להשתמש לה בפה.

~המשך יבוא~

sage2k2 - מטריף כמה זה מגרה!
לפני 6 חודשים
הדום הרחום​(שולט) - זה כבר הרבה מעבר למילים, כל ההוויה שלך גורמת לי.. נו, את כבר יודעת בעצמך 😉
לפני 6 חודשים
חסידה חולת אהבה​(נשלטת) - נו נו רוצה שתגיד ☺️
לפני 6 חודשים
דקיקון​(נשלט) - מעניין שאת כותבת ממבט של גבר. את נכנסת היטב לראשו
לפני 6 חודשים
חסידה חולת אהבה​(נשלטת) - כן ? אתה חושב ? דווקא אני לא בטוחה אם אני מצליחה להיכנס לראש שלכם
לפני 6 חודשים
דקיקון​(נשלט) - כן, זה קולע למצבי החרמנות של הגברים. וחמסה, אנחנו חרמנים לא מעט על הטוב (מילה שלך) המגוון שאישה מביאה איתה 😋😉

לפני 6 חודשים
שולט קשוח וקשוב - אהבתי את החליבה של העטינים ואת ההזרעה
כמה שיש,לך דימיון זה מטריף אותי !!!
לפני 6 חודשים
איתיX - סחתן עלייך יסוטה 😉
לפני 6 חודשים
מיקי מאוז - אני חייב עוד פרק
לפני 6 חודשים
חסידה חולת אהבה​(נשלטת) - עדכון מהמערכת : עובדים על זה.
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י