לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תביאני לידי ניסיון ולא לידי ביזיון

לפני 7 חודשים. 31 באוקטובר 2023 בשעה 21:08

חלק ראשון

חלק שני

חלק שלישי

חלק רביעי

זה היום השני שלי אצל האדון החדש. כבר הרבה זמן ידעתי שהאדון משה מתכנן למכור אותי. הוא התחיל לחלוב אותי יותר על מנת שאפיק יותר חלב. הוא ניקה את התא שלי בצורה יסודית. הוא הפסיק להזריע אותי כדי שלא אהיה בהיריון. אני הייתי ברגשות מעורבים לגבי זה. מצד אחד כבר הרבה שנים אני שייכת לו. אני מכירה שנים את שושנה. אנחנו הפכנו לחברות נפש. את תקווה אני מכירה מעט אך התחברתי אליה מאוד. איני יודעת אם יהיו עוד פרות ברפת החדשה שלי אבל לפי הדרך שבה הקונה שלי חולב אותי אני מרגישה שהוא חובבן. האחיזה של האצבעות חלשה מידי, הסחיטה לא מספיק חזקה. איני יכולה לומר שום דבר. קשה לי מאוד להיפרד. אך איני רוצה להיות במקום שאיני רצויה. אולי ברפת החדשה שלי יהיה לי עתיד יותר טוב. אולי האדון החדש יתנהג אליי טוב. עוברות הרבה מחשבות בראשי.

עכשין אני בחדר החדש שלי. האדון החדש נתן לי קולר חדש. זה ריגש אותי מאוד. הרגשתי את גופי בוער באותו רגע. נעים לי להרגיש פרה שהאדון חושק בה. הסתכלנו אחד לשנייה בעיניים והרגשתי בטוחה. האדון החדש רגיש יותר. המגע שלו יותר אינטימי. הוא יודע להיות קשוח כשצריך ולהיות עדין כשנצרך. אני מרגישה שהוא מרגיש אותי. אני שמחה שהוא נותן לי לישון על השטיח לצידו. אני מתמלאת צמרמורת כשהוא מדבר אליי.

אני רועדת כשהוא מלטף אותי.

אני מרגישה את העטינים שלי מלאים. ככה אני יודעת שהבוקר הגיע. נעים לי לישון לצידו. לשמוע את הנשימות שלו.אני נשארת עם עיניים עצומות, הראש על השטיח, העטינים נחים אחד על השני. מחכים לחליבה. אני מחכה לרגע שהאדון יעיר אותי. השעון המעורר מצלצל. אני שומעת אותו זז במיטה מעליי. יש שקט. אני שומעת את שתי כפות הרגליים שלו נוגעות ברצפה. אני מתקשה לא לזוז ממקומי. הוא מתכופף אליי ומלטף את שערי. אני מרגישה שמחה לנוכח המגע שלו. הידיים שלו גדולות, מחוספסות. אני פוקחת את עיניי. מתרוממת על ארבע ומשפילה את מבטי. האדון ניגש אליי ומחבר את הרצועה אל הקולר החדש שלי.

״בוקר טוב נתי, מקווה שישנת טוב אחרי אתמול.בואי. ״

אני מרימה את מבטי ורואה כי לא רק האדון התעורר הבוקר. האיבר שלו זקור וזקוף וניתן לראות אותו מבעד לבוקסר שלו. אני מסמיקה. האדון מוביל אותי אל החדר. אנחנו עוצרים במקום החליבה. הוא מחבר את המשאבה אל החשמל והקול המוכר נשמע. הצליל הזה כל כך מוכר לי שיש לי התנייה חיובית אליו. כל פעם שאני שומעת אותו העטינים שלי מתחילים לטפטף. האדון מסתכל עליי. ניגש אליי ואוחז בפטמה שלי. ״תמתיני. ״ הוא אומר. למרות שאין לי שליטה על כך. אני מנסה להתעלם מהרעש של המשאבה כדי להפסיק לטפטף. האדון מחבר את המשאבה אל העטינים שלי. אני מרגישה את תחושת היניקה והשאיבה . הרגשה מענגת. בבוקר הפטמות שלי רגישות מהרגיל. זה גורם לי לחשוב רק על דבר אחד. האיבר הזקור של האדון. האדון רואה שאני מסתכלת. אני מיד משפילה את המבט בחזרה. אני נשארת במקומי. המשאבה עובדת במרץ וחולבת את העטינים שלי. האדון הולך לרגע. אני נשארת לבד בחדר. שומעת רעשים מהמטבח. האדון מרתיח מים לקפה. כעבור כמה דקות האדון מגיע ממלא את קערת המים שלי ואת האוכל. אני לא כל כך רעבה אבל אני יודעת שאני צריכה לשמור על תזונה ושתייה כדי שתפוקת החלב שלי לא תיפגע. אני מפחדת שזה יגרום לאדון שלי להיות מאוכזב ממני. כשנגמר החליבה האדון מנתק את המשאבה מהעטינים שלי. אני מרגישה הרבה יותר טוב. הוא נראה מרוצה מכמות החלב ששאב. לפתע הוא מתכופף לעברי .מתיישב על השרפרף מעץ. מחזיק כוס מתחת לעטין שלי. אני מרגישה את האדים שעולים מן הכוס. הוא חולב אותי ישירות לכוס. החלב משפריץ ממני בשלושה זרמים. הקול של הזרימה מגרה אותי מאוד. אחרי שהכוס מתמלאת. הוא מתרומם מן הספסל. מחבר את הרצועה בחזרה אל הקולר שלי. מוליך אותי אחריו לכיוון המרפסת. העטינים שלי מתנדנדים מצד לצד. אנחנו מגיעים אל המרפסת. עדיין חושך בחוץ. האדון מתיישב על כיסא אל מולי. הוא מניח את הרגליים על הגבשלי. אני שומעת את שאיפות העשן של הסיגריה. מקשיבה לקולות הלגימה שלו את הקפה עם החלב שלי. ההרגשה הזו ממלאת אותי. שאני יכולה לספק לו חלק מצרכי החיים שלו. האדון מוליך את הרגליים שלו אל עבר הישבן שלי. מלטף אותו עם כף הרגל שלו.

״אני אוהב את הישבן שלך. נתי. ״ הוא אומר ואני נרטבת עוד יותר.

אני גועה חרישית. האדון מיד קם מוריד.

דוחף את האיבר שלו אל הפה שלו. אני פותחת את הפה כמה שיותר רחב אך זה לא מספיק.

״ תפתחי את הפה כמה שאת יכולה. פרה. ״

אני שומעת בקולו. הוא דוחף את הפה שלי קדימה ואחורה מהר מאוד אני מרגישה שאני עומדת להקיא.

״זה בסדר פרה אמורה להעלות גירה. ״

הוא אומר וממשיך. אני משתמשת בלשון שלי כדי ללקק את האיבר שלו מבפנים. הוא משתמש בפה שלי כמו חור. הוא משמיע קולות הנאה. אני מתעייפת,מבולבלת לפתע הוא נעצר ונעמד מולי.

״על שתיים. קדימה. ״ הוא אומר.

הוא מושך את שתי הפטמות שלי בבת אחת. לוחץ כל אחת מהם בחוזקה. עד שאני מרגישה שהן עומדות להתנתק מהמקום. אני גועה בקול. אני נרטבת. הכאב הזה מרגיש כל כך עמוק ונעים. האדון מצמיד את העטינים שלי אל עבר האיבר שלו. הוא מתחיל לאט לאט לנוע ביניהם. המראה שלו עושה זאת מעורר אותי מאוד. אני מסתכלת על פניו. מלאות תאווה. תשוקה. עוצמה מתפרצת. אני נהנית לראות אותו נהנה ממני ככה. זה עושה לי פרפרים בגוף. הוא מגביר את הקצב. מחכך את האיבר שלו בין העטינים שלי. תופס בהם בחוזקה. תוך כדי שמידי פעם הוא יורק עליהם כדי להגביר את החיכוך. הוא גונח ונע בתוכי באגרסיביות חזקה יותר ויותר. כעבור כמה רגעים הוא עוזב את האחיזה בעטינים שלי. ניגש אל עבר אחורי. במהרה הוא נכנס אליי. לא עוברות כמה שניות ואני מרגישה אותו רועד. גונח בקול רם. הזרע החם שלו מתפשט בתוכי. אני גועה ומתענגת על ההרגשה הזו. הא ממלא אותי בכל הטוב שלו. הוא נשאר גוהר מעליי. מחבק אותי מאחורה. אני אוהבת כל כך את ההרגשה הזאת אחרי שהוא משתמש בי. הוא גורם לי להתחבר אליו ביחס שהוא מעניק לי.

הוא נפרד ממני.אני בוכה מעט. הוא נוגע בי. משחק בין הרגליים שלי. מגיש לי את שתי האצבעות שלו ונותן לי למצוץ אותן פנימה. אני מרגישה את טעם הזרע שלו מעורבב עם הרטיבות שלי. הוא מלטף את הישבן שלי. מעביר יד לאורך הגב שלי. מלטף את שערי. מחבק אותי ומקרב אותי לחיכי. ההרגשה כל כך נעימה לי. לעולם לא קיבלתי יחס כזה. הוא מלטף את לחיי. מניח חרב כתבי דואג לי. באמת. הוא מתכופף אליי ואומר   ״עכשיו הגיע הזמן לאכול. נתי״.

הדום הרחום​(שולט) - נפלאה שכמותך. בפעם הבאה שלבי בסיפור גם שולחן הפוך 😉
לפני 7 חודשים
מחלפותיו של אבשלום​(שולט) - מלהיב כל כך. כתמיד.
לפני 7 חודשים
ארץ חלומות - מה זה חרב כתבי?
לפני 7 חודשים
שולט קשוח וקשוב - ואווו קראתי עכשיו את הפוסט שלך בשקיקה
כתוב מדהים יש לך דימיון מטורף אהבתי והתגרתי מאוד
לפני 7 חודשים
sage2k2 - מרגש במיוחד שהפעם רב הפוסט מהצד של נתי
הסיפור הזה של הפרה גורם לי לגמור בכל חלק שלו שאני קורא וכל פעם מחדש.
לפני 7 חודשים
mister z​(שולט) - כל פרק מציב רף חדש.
כל הכבוד
לפני 7 חודשים
פרלין​(נשלטת){ש} - מאוד מחרמן!
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י