לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

She is the kind of high Only a deep soul Can get stoned to

המחשבות שלי, המוזיקה שלי
I'm a thinker
לפני שנה. 11 ביולי 2023 בשעה 19:07

אם אתה רוצה להיות אהוב - תן אהבה לאחרים! כי כל מה שאתה נותן יחזור בחזרה. אם אתה רוצה להיות נאהב, עליך לשכוח את הרצון להיות נאהב, ובאלף דרכים מסתוריות האהבה תגיע אליך.

 

החיים משקפים, החיים מהדהדים, החיים מהדהדים לך בחזרה את כל מה שאתה מעניק להם. אז אם אתה רוצה להיות נאהב עליך לשכוח את הרצון להיות נאהב - הכלל הוא פשוט - תן אהבה לאחרים.

 

ואם אתה רוצה להתקבל כמו האדם הכי גדול עלי אדמות, אז עליך להתחיל ולקבל את כולם כאנשים הכי גדולים בעולם. אחרת איך הם יקבלו אותך כמו הגדול ביותר?

 

הם גם באותו מסע.

 

הם לעולם לא יקבלו אותך בתור הגדול ביותר, כי אז מה יקרה להם? אם אתה הגדול ביותר, אז מי הם? אף אחד לא רוצה להיות שום דבר אחר מלבד הכי הכי....

 

כולם מנסים להיות הכי טובים בעולם - אז אתה מתחרה עם כל העולם. זכור, אתה הולך להיות מובס. אדם אחד שנלחם נגד העולם כולו - רק התבוסה אפשרית.

 

אם אתה מבין את הנקודה שלי, יש שתי דרכים לפתרון. אחד, לשכוח את החלומות, להיות רגיל, פשוט, להיות רק מה שאתה ברגע זה. אין צורך להיות נהדר, הצורך היחיד הוא להיות אמיתי. להיות גדול זאת לא המטרה הנכונה. מוטב להיות אמיתי ....

 

לאחרונה נתקלתי במשפט ידוע של היפים:

"להיות מציאותי - פירושו להתכונן לנס."

 

כן. כך זה. אם אתה באמת מציאותי, אתה מתחיל לחיות את הנס. והנס הוא: אם אתה אמיתי, אתה לא רוצה להיות מוטרד לגבי תחרות, או לעסוק בהשוואות.

 

מי מפריע לך לחיות חיים נהדרים?

 

אתה נהנה מהאוכל שלך, אתה נהנה מהנשימה שלך, אתה נהנה מאור השמש, אתה נהנה מהכוכבים, אתה נהנה מהחיים, אתה נהנה להיות בחיים - אז אתה בהחלט חי בהרמוניה.

 

בהרמוניה עם השלם.

 

מה הטעם להיות אדם גדול? האנשים הגדולים, או מה שמכונה אצלכם אנשים גדולים, כמעט תמיד מזויפים - הם חייבים להיות. הם לא יכולים להיות אנשים אמיתיים. הם מפלסטיק. כי הם בחרו מטרה שגויה: להיות גדול זאת מטרה של האגו;

 

להיות אמיתי זוהי מטרת הקיום.

 

אושו

 

 

עוף החול Phoenix - מהמם וזה נשמע פשוט אבל זאת עבודה קשה להגיע למקום כזה. צריכים להיות מוכנים לזה שרבים מהקרובים לנו לא יבינו ואולי גם יפגעו. לוקח זמן לפתח את החוסן הזה.
ומצד שני, אם אדם גדל ככה אולי זה לא קשה כלל.
לפני שנה
pixsi - זה לא פשוט בכלל.. כולנו רוצים להיות נהדרים..
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י