בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של 4X4

נכון לעכשיו
לפני 5 שנים. 13 באוקטובר 2018 בשעה 4:36

https://travel.walla.co.il/item/3192421

מל(ק)ה​(שולטת) - אז אתה בעד סחר בנשים? נהדר
לפני 5 שנים
שלגי - בדיוק
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - רגע. יש שם שולטות? :-)
לפני 5 שנים
מל(ק)ה​(שולטת) - רק נשלטות. בכפייה.
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - כן זה ברור לי.
לפני 5 שנים
4X4​(אחר) - לכל אחד יש את זכות הבחירה, א, אחד לא לוקח אותן בכח. לפי הכתבה, הזנות מותרת בקמבודיה..סרסרות, מן הסתם לא..אז עם כל הכבוד, חלאס עם ההתייפיפות,
לפני 5 שנים
מל(ק)ה​(שולטת) - לא ציפיתי לתשובה אחרת ממך. לך שים אלפי דולרים כדי לנצל נשים. תהנה אה?
לפני 5 שנים
4X4​(אחר) - שמח שלא אכזבתי אותך, אבל, הפנטזיות / המקרים האמיתים שרצים כאן, לא נופלים במאומה מכך...
לפני 5 שנים
מל(ק)ה​(שולטת) - אוקיי
לפני 5 שנים
4X4​(אחר) - מישהו מכם בכלל קרא את הכתבה? זנות היא בחירה, בדיוק כמו לגדל אורז (אפרופו שכר זעום), והתמונות והסיפורים שרצים כאן יותר טובים? - תעשו טובה, מה זו ההתייפיפות הזו? ומי שהולך לזונה בתשלום או שולטת בתשלום - לא מקבל את התפריט שהוא רוצה? , בואו, זנות לחוד - מותרת בקמבודיה. סרסרות = לא. אז מה נתקן את העולם? - לא נראה לי.. ובכלל מי אנחנו שנשפוט? - אתם נהנים כששופטים אתכם? זה מה יש, אלו העובדות, מי רוצה (ממילא אין מקום), יקבל להיות מלך ל 4 ימים או כל פנטזיה אחרת שיבחר. ומי שלא, לא צריך.. אישית, אם הייתי מגיע לשם, הייתי מנסה לחלץ מהמציאות ההעגומה שבהן הן נמצאות, לפחות אחת, ולפתוח לה דלת לעולם טוב יותר, אבל, לצערי, פעם זונה, תמיד זונה.., שום דבר לא נעשה שם בכפייה עם אקדח לרקה.. לפחות ככה זה משתמע מהכתבה.
לפני 5 שנים
שלגי - להלן ציטוט מהכתבה על הנופש בקולומביה (לא קמבודיה כפי שאתה מתעקש).

"חברת התיירות הקולומביאנית "Good Girls" ניצלה את מעמד הזנות החוקי במדינה והציעה ללקוחותיה טיול בן ארבעה ימים שמרביתו מתמקד במין בתשלום. בשנה שעברה, הובהר ללקוחות הפוטנציאלים שב"אי הסקס" ממתינות להם 60 נשים ש"ישמחו" להגשים להן פנטזיות מיניות. ראוי לציין שאותן "עובדות מין ברמה גבוהה" כפי שהן מכונות באתר החברה הן נשים בזנות שמשתכרות שכר זעום עבור סחר בגופן וסביר להניח שלו הייתה להן ברירה - אף אחת מהן לא הייתה בוחרת מרצונה החופשי לבוא ו"לשעישע" את הגברים הסליזיים שנרשמים לחופשה שכזו."

לא באמת תכננתי להתחיל דיון, אבל אתה ממש מתעקש אז לפחות תדייק ברוח הדברים על פי הכתבה שאתה בחרת לפרסם.
לפני 5 שנים
4X4​(אחר) - חופשי דיון, :) אבל במה זה סותר את מה שכתבתי? זכות הבחירה עדיין בידי אותן נשים, וכמו אחרות, אם הכתב מביע את דעתו האישית, זו זכותו, כפי שזו זכותך וזכותי וזכותו של כל אחד, ובפרט של החברה "זכותי" ( רפליקה של לבנת פורת) - קצת הומור..
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י