לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד מגירה לכתוב אליה

יש לי המון שאלות, המון חששות ובכללי המון מילים שביחד יוצרות משפטים. מה שנכתב כאן נועד בראש ובראשונה לי ולצורך שלי לפרוק את הרגש שלי.
תודה מראש על הקריאה ואשמח לשמוע את המחשבות שלכם בנושאים שאכתוב עליהם :)
לפני 4 חודשים. 20 בדצמבר 2023 בשעה 16:08

מכירים את זה שהפחד משתק אתכם?

אני יודעת שזה יעשה לי טוב. 

אני רוצה את זה. 

אני צריכה את זה.

אני קופאת ברגע המעשה ונחנקת כאילו לא נשאר אוויר בעולם והכל הופך לשחור. 

עברו עליי כמה שבועות קשים, המלחמה והלחצים שלה השפיעו עליי גם בתוך הבית וגם מחוצה לו. 

אני רוצה הכל אבל לא יודעת מה אני רוצה. 

הייתי אמורה לעבור לפני יומיים דירה. לעזוב את בית ההורים באילת בפעם הראשונה ולהתחיל חיים משלי בתל אביב.

אחרי המון קושי הכל כבר היה מוכן למעבר ובסוף גיליתי שהדירה לא מה שנאמר לי ולא יכולתי להישאר בה. 

אחרי התקף חרדה ברחובות פלורנטין נסעתי לקרובי משפחה בעיר אחרת ושוקעת בדיכאון וחרדה שכלום לא הולך ומחשבות קשות שלאחרונה חזרו יותר רועשות מתמיד על הסוף.

קיצר כיף לי. 

 

 

לפני 5 חודשים. 4 בנובמבר 2023 בשעה 20:07

אני בחיים לא אשכח את הפעם הראשונה שהאקסית שלי דחפה על המיטה והפליקה לי עם המרית עץ שגררה איתה כל הדרך מהמטבח בתחת אחרי שזרקתי לה איזה עקיצה שאני אפילו לא זוכרת.
אני רק זוכרת איך היא דחפה את הצוואר שלי עמוק לתוך המזרן והפליקה לי פעם אחר פעם.
זה הרגיש כל כך טוב שמאז בכל הזדמנות שהייתה לי הייתי זורקת לה איזו עקיצה או מתחצפת אליה כשהייתה מדברת איתי רק כדי להרגיש את הכוח שהמכה שלה הביאה איתה.
אחרי שהיא הבינה שאני מאוד נהנית מזה התחלנו קצת לחקור יותר ממה כל אחת נהנית ונפתחנו לעולם הזה.
זה היה לפני שנים. מאז נפרדנו וכל אחת המשיכה בדרכה.
למען האמת שכחתי כבר את רוב הדברים האלה, התחושות האלה, ההיי שהגיע אחרי כל מכה והאינטימיות העמוקה שהגיעה עם הסיטואציה הזו.
לפני כמה חודשים התחלתי לחפש ספרים אירוטיים של לסביות כדי שיהיה לי משהו מעניין לקרוא. הגעתי לסופרת בשם אנה סטון (anna stone) ותוך חודש סיימתי 4 ספרים שלה.
לא קראתי עליהם לפני שהתחלתי אותם, רק ידעתי שזה על לסביות.
הספרים האלה הציתו בי משהו שלא זכרתי שיש לי. מעין כמיהה למשחקי שליטה וכאב כמו של הדמויות בספר. הספרים היו מלאים במשחקי שליטה ובדסמ.
קראתי אותם כל כך מהר, כמו אוויר לנשימה.
איך שהדמות הראשית פוגשת אישה נאה ומסתורית שמכניסה אותה לעולם מדהים של משחקי שליטה וכוח. איך באופן פואטי ממכר כל הצלפה שהדמות הראשית קיבלה, בין אם בידי פלוגר או קיין או אפילו היד של האישה שלה הרגישו כאילו המכות האלה נופלות על גופי.
פאק איך זה החזיר אותי אחורה.
לאותה האקסית שדחפה אותי למיטה והפליקה בי וכמה נעים ונכון זה הרגיש.
ידעתי פחות או יותר מה זה אבל פחדתי לנסות להכיר יותר לעומק.
הספרים שקראתי מאוד עזרו לי, גם להכיר את עצמי (מה מושך אותי, מה נשמע לי נעים ומה פחות) וגם להרגיש יותר ביטחון ברצונות שלי, להרגיש פחות "פגומה" בגללן.
אחרי 10 ספרים אירוטיים מאז החלטתי לנסות לחקור על עולם הבדסמ בלי הסיפורת מסביב.
קראתי ספר שנקרא "the ultimate guide to kink" שבעצם מאגד לספר אחד משהו כמו 15 מאמרים שונים שנכתבו בידי כמה מומחים שונים למיניות, לפסיכולוגיה, מטפלים ואנשים מנוסים בתחום שמקדיש כל פרק לנושא אחר בעולם הבדסמ.
בפרק הראשון היה כתוב שאם רוצים להכיר יותר טוב את הקהילה הבדסמית אפשר לשוט לחפש אותה באינטרנט וברשתות החברתיות, וזה מה שעשיתי.
הצטרפתי לכמה קבוצות בפייסבוק ובאחת מהן נכתב באחת הקבוצות על האתר הזה. ככה הגעתי לפה ובנתיים נחמד (פרט להצעות מזוגות להצטרף אליהם/מגברים שולטים שילמדו אותי - למרות שהבהרתי כמה וכמה פעמים שאני חא מעוניינת אבל זה היה צפוי מההתחלה)
שאר הפרקים בספר יעילים לא פחות ונותנים המון הצעות כיפיות ודוגמאות לטכניקות או דברים שאפשר לשלב במערכת היחסים, איך לנהל שיח כנה ובטוח בעניין ואיך לגשת לנושא כזה בצורה שהרגישה לי מאוד בגובה העיניים בתוך מישהי חדשה לעולם הזה (ממליצה מאוד על הספר לחדשים ולוותיקים כאחד)