Venus The Sub
נשלטת

מודעה
נשלטת חדשה שמחפשת שולטת
היי, קוראים לי קים. אני בת 22 מהמרכז, יחסית חדשה לעולם הבדסמ עם המון רצון להתנסות ולהכיר נשים מהתחום. יצא לי להתנסות בעבר באימפקט פליי ובמשחקי שליטה וכוח ואני לא מפסיקה לרצות להיכנס לזה שוב. הדבר הכי חשוב לי הוא שמירה על גבולות בריאים ושיח פתוח ומכיל שבו שתינו נוכל לתקשר אחת עם השניה בביטחון. מחפשת מישהי להיכנע לה ולשרת אותה שתעשה בי כרצונה במלוא מובן המילה ובכל ההיבטים. אוהבת משחקי שליטה מנטאלים ואימפקט פליי וסקרנית לגבי משחקי שעווה, סנסורי פליי, pet play ופתוחה לעוד המון דברים כל עוד מדברים על זה לפני. קצת ביישנית בהתחלה אבל זה יעבור לי :)
גיל
22
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
היי, קוראים לי קים.
אני לסבית בת 22 מהמרכז.
אחרי שנחשפתי לעולם הבדסמ לפני כמה שנים במערכת יחסים קצרה יחסית, התאהבתי בעולם הזה.
עד כה לא באמת התאפשר לי לחקור יותר ורק לאחרונה התחלתי להרגיש יותר בנוח להיות פתוחה עם עצמי וכנה עם עצמי בנוגע לרגשות שלי ולרצונות שלי להיכנע ולהישלט.
**גברים שישלחו הודעה בפרטי - יקבלו חסימה**
השקפות על עולם השליטה
איזה שאלה "קלילה" לנושא כל כך עצום.
בעיניי, שליטה זה משהו ששייך לי ולעצמי בלבד. אבל איזה מדהים ומשחרר זה לתת לנפש אחרת, לקחת את המושכות ולוותר על השליטה אפילו רק לרגע בשביל השקט והאופוריה שמגיעה עם הדבר הזה.

ההשקפה שלי על עולם השליטה בכללי היא שיש לכל אחד מאיתנו צורך מסוים, ועל כל אדם עם צורך לשלוט יש בן אדם איפה שהוא עם הצורך להישלט המשלים אותו באופן מושלם.
הרוב לא מחפשים מספיק טוב.
מודה שגם אני לא חיפשתי מספיק טוב, אבל אני לאט לאט עובדת על זה.

השמועה אומרת שלכל סיר יש מכסה.
אני חושבת שאני מחבת אבל זה לא אומר שלא אוכל למצוא כאן חיבור עם נפש אחרת שהרצונות שלה לשלוט משלימות את הרצונות שלי להתמסר ולתת לאחרת לשלוט בי.
גבולות
בטוח שפוי ובהסכמה לפני הכל.
בכנות, לא ניסיתי מספיק בשביל לדעת מה הגבולות שלי. כרגע פתוחה להכל כל עוד יש שיח מקדים.
**גברים אל תשלחו הודעה - אתם תחסמו**
תאריך עדכון
26 בפבר׳ 2024
תאריך הצטרפות
3 בנוב׳ 2023
  שלחי הודעה