בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Dama on heels

קצת חמודה, קצת משוגעת, מחפשת קול שפוי וכן בעולם צבוע ומחופש.
לפני חמישה חודשים. יום ראשון, 25 בינואר 2026 בשעה 5:59

בסוף הערב רשמת לי: " אם רק היית יודעת כמה שאני אוהב אותך"

אני יודעת שאם היית מתנהג כמו שאתה מדבר דברים היו נראים אחרת היום. 

קמתי והלכתי דאגתי לסגור אחרייך שערים ולנעול. את הפתח יקבל זה שיעבוד קשה ויוכיח את עצמו זה שיעשה גם בלי לדבר.

נראה אחד על השניה הכל בפנים ובעיניים.

הוא יזכה בי, בכל כולי. בגוף,בלב ובנפש.

היינו יפים יחד, כולם כולל אני חשבנו שנגיע רחוק עד שהבלון התפוצץ ונשארתי לטאטא את הלכלוך שנשאר.

אז ברחתי ממקום שלא שייך לי, בו אתה נשארת לבד ממשיך במרדף הבא בעוד אני עשיתי ועושה עבודה.

אני בוחרת בי!

זאת העבודה שלי על עצמי, זה מבחן מבורא עולם על זה שאני אומרת שאני מוכנה וראוייה לזוגיות בריאה
הוא בוחן אותי, כמה אני מוכנה.
ואני מוכנה, כי מגיע לי יותר!

כל בחור שלא עונה להודעה או מורח לי את הזמן כבר לא איננו אני לא נותנת עוד צאנס.

מגיע לי מישהו שיבחר בי כל יום מחדש, שאהיה בראש סדר העדיפויות שלו.
שיפנק,שידאג,שיקח,שיקנה, שיפחד לאבד אותי כי אני אגור אצלו בלב.

שיהיה לך המון בלהצלחה.

אהבתי אבל לא בכל מחיר🌺

 

לפני חמישה חודשים. יום חמישי, 22 בינואר 2026 בשעה 6:56

 כנראה שהוזרק ללב שלי בוטוקס,

הוא לא זז, לא נרטט ולא מתרגש מכל דבר או מכל אחד.

הוא מסרב להרגיש ולהתרשם מכל אחד שדופק בדלת הבית שלו.

אם תיכנס עם נעלים מלוכלכות הוא יוציא אותך החוצה בכעס וישטוף את הסימנים שנשארו וזה יקח זמן.

אם תיכנס בלי נעליים ותעשה בלאגן הוא ידאג שלא תחזור יותר לעולם, אין לו כח והוא תשוש כבר.

הלב שלי, הבית שלי נקי כרגע וככה הוא רגוע, שקט ונח.

לא מתרגש ממילים יפות והתחנפויות מיותרות.

הוא מחכה למעשים ולא עוד זריקת מילים.

הוא אפילו הפסיק לחפש ריגוש בכל גבר/כלב שנראה טוב ולטעמו.

הוא התחיל להתבונן קצת יותר, הוא מעדיף להמשיך ולהיות מוזרק כרגע, הוא מעדיף את השקט והרוגע.

מעניין אם ומתי יגיע מישהו מספיק מיוחד שיעשה במקום לדבר ושיחכה בסבלנות את הזמן עד שהבוטוקס יתמוסס ויספג בחזרה ויגרום ללב שלי לפעם ולהתרגש מחדש.

לפני חמישה חודשים. יום שלישי, 20 בינואר 2026 בשעה 8:39

לפני חמישה חודשים. יום שני, 19 בינואר 2026 בשעה 2:29

למה ובאיזה עולם אתם חושבים שהודעות מהסוג הזה לגיטמיות?

קודם כל אם אתה חושב שאתה עבד או רוצה בכלל להגיש מועמדות כלשהי אף אחת לא תיקח אותך ברצינות, בטח שלא אני!

אני לא חפץ שלך, ההפך הוא הנכון.

ביום שבאמת תיתן כבוד לאישה, לכל אישה בין אם היא שולטת או נשלטת אז אולי יהיה לך סיכוי כלשהו.

אתה לא בדסמ בוודאות שהרי אין לך שום טיפת נימוס או קלאס.

אתה לא פחות טוב מערס שיושב על ברזלים בשכונות של רמלה ומאונן על פנטזיות מזדמנות.

אני אישית, הודעה כזאת רואה כהטרדה.

אתה לא מכיר אותי, לא שאלת אם אני מעוניינת להכיר אותך וחשבת שאתה יכול להחליט שאתה כבר העבד החדש שלי עם דרישות??

ווואווו מישהו פה פיספס את הקונספט הגמור של בדסמ ואת ההירכיה שיש בנינו.

חבוב, יש פה גאפ רציני. מיותר לציין שנחסם. יאללה ביי

 

לפני חמישה חודשים. יום ראשון, 18 בינואר 2026 בשעה 14:55

לשים אותן כמובן

לפני חמישה חודשים. יום שני, 5 בינואר 2026 בשעה 15:02

אני תמיד אענה לכם בכבוד. אני מקבלת לא מעט הודעות כמו רוב השולטות כאן. אני בטוחה.

אני תמיד אגיד תודה על הפניה, או אנסה להכיר ולדעת מי נמצא מאחורי ההתכתבות באופן מכבד וונילי לחלוטין.

אבל כבוד צריך להיות הדדי.

אם אמרתי שאני לא מעוניינת או לא מחפשת נשלט אין טעם לרשום לי פעם בשבוע/שבועיים הודעה או להמשיך ולנסות את מזלכם. זה מיותר.

כמו שאני נותנת כבוד את שלי אני דורשת. אתם פשוט תחסמו ויגידו פה כאלה ששרדו שאני מזהירה לפני חסימה.

כמו שרשמתי בפרופיל שלי, כולנו לפני הכל בני אדם אני אכבד את כולם ואדרוש כבוד חזרה.

אתם לא תקבלו מה שאתם רוצים (בעיקר השפלות, יחס מזלזל וכד) אני מחליטה למי מגיע סשן ובטח שלא תקבלו אותו שלא בתנאים שלי!

לא מחפשת נשלט קבוע, מספיק לי לשחק בפליים כאלה שיש בנינו כבר הכרות.

בהצלחה למחפשים

לפני חמישה חודשים. יום ראשון, 4 בינואר 2026 בשעה 8:05

מעידים שאני אכן גרושה.

 

לפני חמישה חודשים. יום שני, 29 בדצמבר 2025 בשעה 6:42

אני משום מה אוהבת לראות את הפנים אדומות, קצת מדממות זה נותן לי הרגשה של ביצוע, של שיפור של עשייה.

אין כמו חורף לטיפולי פנים טובים ואיכותיים.

 

לפני חמישה חודשים. יום שבת, 27 בדצמבר 2025 בשעה 8:04

מסיבת כריסמס. כולן יושבות במרפסת, הנשלטים משרתים אותנו, לכל שולטת הוצמד נשלט. שכוסות השתייה לא ישארו ריקות הרבה זמן.

כמנות פתיחה הם שמו לנו פיצות שאחד מהם הכין מ אפס כמה טעים זה היה.

הם אוכלים, ברשות שלנו! איך ואיפה לפי מה שנגיד.

אחרי שליידי זי סיימה לאסוף את כולנו ולעשות תאומי ציפיות לערב וכולם ידעו מה תפקידם בהיררכיה הם הושיבו אותנו ליד שולחן האוכל כמו גנטלמנים אמיתיים.

כל נשלט ליד השולטת שלו היו כמה התפזרויות כי בכל זאת כולנו חברים ומכרים ולכן היה צריך לפעמים ליישר את הזליגות. 

@דגית זהבי, הייתה המשרת שלי לאותו ערב.

קיבלתי מסג לאורך כל הארוחה, מדי פעם זרקתי לו משהו לנשנש או מהריצפה אן מהמזלג שלי בכל זאת הוא עשה עבודה טובה.

סיימנו עם מנות ראשונות ושניות, בשביל מנה עיקרית הנשלטים לקחו כל אחת מאיתנו חזרה למרפסת המחוממת דאדו לנו לשתיה וחזרו לסדר את השולחן לקראת המנה האחרונה.

בתום המנה האחרונה ביקשתי מדגית זהבי הלא הוא הכלבלב שלי להערב לשים לו בצלחת מה שנראה לי שיכול לאכול בזמן שחברתי חזרה ליתר חברותיי.

הם סיימו לאכול, פינו את השולחן סידרו וניקו הכל.

נכנסנו לסלון שם התחלנו בחלוקת מתנות. כל מי שקיבל/ה מתנה הייתה צריכה לבקש איחול לשנה הקרובה לעצמה.

דגית זהבי מכינה ויוצרת דילדואים לסטראפונים כבר חודש שאנחנו מתכננות את הדילדו שאני רוצה לקנות ממנה. ורוד, נצנצים, פרחים אולי לבבות.

מסתבר שהוא היה הסנטה שלי ובעצמם קיבלתי מתנה את הדילדו שרציתי. זה היה מושלם! 

מתנה נוספת שקיבלתי הייתה רחביית עור מושקעת עם השם שלי מותבע עליה מליידי זי.

היא ידעה כמה אני רוצה רחביית עור ולכן הכינה לי.

היה ערב מושלם של הייפרוטוקול, אמנם הפעם חא היו הצלפות או פגיננג אבל היה שירות, קצת השפלות הרבה כייף וצחוק.

תודה ליידי זי שאירגנת ערב כזה מושקע וכייפי לכולם

לפני כחצי שנה. יום שלישי, 16 בדצמבר 2025 בשעה 14:29

אבל הרגליים מסודרות😉