לפני חמישה חודשים. יום חמישי, 22 בינואר 2026 בשעה 6:56
כנראה שהוזרק ללב שלי בוטוקס,
הוא לא זז, לא נרטט ולא מתרגש מכל דבר או מכל אחד.
הוא מסרב להרגיש ולהתרשם מכל אחד שדופק בדלת הבית שלו.
אם תיכנס עם נעלים מלוכלכות הוא יוציא אותך החוצה בכעס וישטוף את הסימנים שנשארו וזה יקח זמן.
אם תיכנס בלי נעליים ותעשה בלאגן הוא ידאג שלא תחזור יותר לעולם, אין לו כח והוא תשוש כבר.
הלב שלי, הבית שלי נקי כרגע וככה הוא רגוע, שקט ונח.
לא מתרגש ממילים יפות והתחנפויות מיותרות.
הוא מחכה למעשים ולא עוד זריקת מילים.
הוא אפילו הפסיק לחפש ריגוש בכל גבר/כלב שנראה טוב ולטעמו.
הוא התחיל להתבונן קצת יותר, הוא מעדיף להמשיך ולהיות מוזרק כרגע, הוא מעדיף את השקט והרוגע.
מעניין אם ומתי יגיע מישהו מספיק מיוחד שיעשה במקום לדבר ושיחכה בסבלנות את הזמן עד שהבוטוקס יתמוסס ויספג בחזרה ויגרום ללב שלי לפעם ולהתרגש מחדש.

