ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Dama on heels

קצת חמודה, קצת משוגעת, מחפשת קול שפוי וכן בעולם צבוע ומחופש.
לפני כחצי שנה. יום שבת, 18 באוקטובר 2025 בשעה 6:49

יש לי הרבה מכרים מעט מהם חברים קרובים ואמיתיים כאלה חלק הם מהתיכון, מהצבא ובהלך החיים אני משאירה בחיים שלי את אלה שאפשר לסמוך עליהם ועברו את מבחנים הרלוונטים לעולם הפנימי והעמוק שלי.

כולם יודעים על העולם שלי ועל מי שאני מדי פעם בלילות, לא מפרטת מה אני עושה ואיך רק דברים שיטחיים שיכולים להדליק אותי בשנייה בלי פרוטים מיותרים, שואלים שאלות וקצת כנראה חיים דרכי.

בהתחלה הפכו אותי לאלימה(כי אני שולטת וקצת סדיסטית, נהנת מכאבו של גבר, נהנת לראות אותו תחת רגליי,לדרוך,לירוק וכד)והיום הם באים ומספרים לי כל אחד/ת מה הם עושים במיטה ורובם בידיאסמים בלי הגדות.

אין לי בעיה לשתף שזה בא ממני, לאחרונה יותר ויותר מהם רק רואים אותי עם בגדים שחורים ושואלים אם אני הולכת למסיבות סאדו ואני צריכה להסביר שלא כל פעם שאני לובשת שחור אני מתכננת ללכת למסיבה.

להפך, אני כמעט ולא יוצאת למסיבות, הולכת בעיקר לפאמדומים ומדי פעם למסיבת פטיש רגילה(רק אצלו זאת מסיבה רגילה🤣)

חבר הכי טוב שלי באופן גורף שואל אותי כל הזמן על המסיבות וכל שיחה איתו הופכת לדיבור של:"במסיבות שלך, מה היית עושה לו וכד" היום, פשוט יצאתי עליו וביקשתי ממנו יותר לא לדבר איתי על המסיבות ומה אני עושה ומה לא, זאת הרי החלטה שלי במה לשטף וזאת לאחר שביקשתי ממנו מספר פעמים להפסיק ולקטלג אותי, לא לכבד את הקווים האדומים שלי.

בידיאסמ לא מגדיר אותי ואת מי שאני לא כל הסביבה שלי מהעולם עובדה שהוא ונילי לחלוטין ועדיין בחיים שלי, אם אני לא נפגשת עם קבוצה א לא אומר שאני במסיבה או עם חברים מעולם בידיאסמי כנל לקבוצה ב.

החלטתי לכתוב לכלל החברים הונילים שלי שאני מבקשת מהם לא לדבר איתי יותר על המסיבות ועל בידיאסם אלא אם כן הם מעוניינים להגיע איתי ורוצים לברר אם אני הולכת.

תהיו חברים ודברו איתי על ספר שקראתם והעצים אתכם, על העבודה שלנו,על מסעדות טובות שהייתם וסתם דיבורים על החיים.

מצד אחד זה כייף ונחמד מצד שני דורשת שיכבדו אותי כמי שאני מעבר לסטיות שלי

לפני כחצי שנה. יום ראשון, 12 באוקטובר 2025 בשעה 5:38

הכי כייף לצאת לטיולים ואז לפגוש במכר מהעבר שמכיר אותך היטב. מן חבר נפש כזה שעברתם הרבה ביחד, אתם לא בקשר יומיומי אבל שאתם מתראים כל הזיכרונות הטובים צפים.

אז אחרי מיני דרמה שהייתי לי אתמול פגשתי את רוב ממש במקרה והוא ידע ישר שעובר עליי משהו.

המחמאות שהרעיף עליי והשיחה מלב אל לב עשו לי נעים בלב כי ידעתי שהוא מדבר ומחמיא זה בא לו אמיתי מהלב. תמיד אהבתי אנשים אמיתיים וכנים כי כל דבר שהם אומרים הוא כן לטוב ולרע

לקחתי את העצות שלו, את הדאגה שלו כלפיי והבנתי שאני באמת ראויה ליותר, הרבה יותר כמו שחשבתי רק הייתי צריכה את הכתף של חבר ותיק שיראה אותי ויחזק מה שלרגע נעלם.

עשינו על האש, שחינו במעיינות וצחקנו מלא.

אתה לא בכלוב  אבל אמרתי לך באופן אישי.

תודה רוב, שהיית שם אתמול, שאלוהים הפגיש בנינו אחרי שנתיים כי הוא ידע שאתה יכול להאיר אותי ולפקח אותי מחדש❤️

לפני כחצי שנה. יום שני, 6 באוקטובר 2025 בשעה 4:20

בא לי טמאגוצ'י אנושי כזה, שאחליט בשבילו מתי לאכול, מתי לצאת לטיול, מתי לעשות צרכים ומתי ללכת לישון.

שאעיר אותו משינה לעוד יום עד שימאס לי ואכניס למגירה.

ככה סתם, בלי רגש, בלי מחוייבות סתם משחק ליוםיומיים