לפני כחצי שנה. יום שישי, 12 בדצמבר 2025 בשעה 7:33
אני בנסיעה שומעת את הפלייליסט שלי ונתקלת בשיר המושלם הזה שמדבר על אהבה עצמית ולהיות שלמה עם מי שאת כמו שאת (איך אני אוהבת שירים כאלה מעצימים ןמלאי משמעות)
שנכנסתי לעיר הנמכתי אותו, כאילו שלא ישמעו.
למה? למה אכפת לי להשאיר את אותו הווליום ממה הבושה בעצם?
זה אחלה שיר, שיר מעצים כמו שאני אוהבת.
אני אוהבת אותי ומעריכה אותי מאוד על הדרך שעברתי ועדיין עוברת אז אני ממש לא צריכה להתבייש להשאיר אותו בווליום הנכון ולשיר בקולי קולות ברכב כמו עוד שיר שאני שרה ברכב.
(אני אוהבת לשיר ברכב ולרקוד)
כל אחד הוא אינדיבידואל ולכל אחד/ת יש את המסע שלו/ה כל עוד אדם עושה עבודה עצמית מתקן את החולשות ומחבק אותן, נותן מקום לחוזקות אז היא/הוא בדרך הנכונה
תבנו ביטחון עצמי זה הסוד בעניי להצלחה של בנאדם כי המשמעות של זה היא עבודה עצמית הכרה בפגמים ובמעלות ולפעול לפיהם.

