נחשפתי בפייסבוק לקבוצה בעיקר של גברים שנקראת "רק בתבוללות" או משהו בסיגנון שם גברים מורידים את הנשים היישראליות וגם כמה נשים ישראליות מורידות את הגבר הישראלי ויש מסכת החפצות, שנאה, השוואות וכד לגברים/ נשים מחול ולמה עדיף להתבולל.
ואני תוהה לאן הגענו??
כמה רעל יש וצריך להיות בשביל בכלל לפתוח קבוצה כזאת?
כמה חסר ביטחון וכמה תיסכול צריך בשביל להריץ שם שינאה ורעל.
נכון שעולם הדייטינג היום הוא מזעזע אבל הוא חד משמעית בגלל 2 המינים ולא בגלל צד אחד.
היום כולם פוגעים בכולם בלי לשאת בתוצאות של מה זה יגרור איתו.
גם אני כבר איבדתי עיניין בלהכיר מישהו כי כל אחד חושש על הלב שלו אבל לא על הלב של מי שנמצא מולו וככה כולם פוגעים בכולם וכולם מצולקים מכולם.
במקום לקחת אחריות ולבדוק איפה כל אחד לא בסדר ולטפל בזה ולעשות בדק בית יש מסכת השמצות מגעילה ונוראית.
יש גברים איכותיים בארץ כמו שיש נשים איכותיות בארץ.
אם תפסיקו לחפש מה יותר טוב בחוץ גם מערכות הנישואין לשכם/ן יצליחו שהרי תתמקדו בלשפר אותן במקום בלהשקות במקום אחר .
לא חסרות נשים ולא חסרים גברים גם בחול שהם רעים, נצלנים ומניאקים.
די עם הרעל, די עם מלחמת מינים מטומטמת וחסרת שחר, די לחפש בחוץ במקום לטפח ולהשקות מה שיש לנו כאן.
אין לי בעיה שכל אחד/ת יעשו מה שטוב להם כולל הצבוללות שלהם.
מה שלי כואב זאת כמות הרעל והשנאה כלפי 2 המינים ובמקום לצאת חזקים ומחוזקים אנחנו עסוקים בלהרוס אחד את השניה במקום לבנות.

