שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מגרש משחקים

לפני 17 שנים. 8 ביולי 2006 בשעה 17:43

כשרק התחלתי את דרכי בעולם הזה (מה שלא היה כ"כ ממזמן...) הייתי בטוחה שאני מחפשת מישהו עם ניסיון - אדון / מתחלף. הייתה לי תחושה שמישהו עם ותק, עם ניסיון, שיודע מה הוא עושה ייתן לי ביטחון.

עם הזמן והשיחות עם האנשים הכרתי כל מיני אדונים / מתחלפים "צעירים" בתחום. מצד שני, נתקלתי בהרבה הצעות מכאלה שמחפשים שפחה כדי לחנך / לאלף אותה. כל אחד כזה שרוצה לחנך וכו' עשה לי חלחלה. ברור לי שסוג כזה של מערכת יחסים הוא לא בשבילי.

היום אני יודעת שמישהו שיש לו ניסיון יכול להתאים לי כל עוד הוא לא מחפש עוד שפחה כאתגר, רק אם הוא מישהו שבא ממקום אמיתי וכנה של שליטה, של דומיננטיות ולא ממקום של טפיחה על האגו שלו. היום אני גם יודעת שיכול להתאים לי מישהו כמוני - חדש, צעיר בתחום, שנלמד ביחד מה מתאים לנו. נראה לי שיכול להיות משהו נפלא בראשוניות הזו.

אני רק רוצה למצוא אותו כבר כי נמאס לי כבר לחפש! :(

נמש - סבלנות.
לדברים טובים שווה לחכות.
בהצלחה.
לפני 17 שנים
mind games​(מתחלפת) - יש לך קצת סבלנות להלוות לי?

ותודה }{
לפני 17 שנים
נמש - אני כמעט על קצה גבול הסבלנות שלי ((-:
לפני 17 שנים
ליידי רין​(לא בעסק) - מיינד יקרה
אם המתנת עד כה כבר הבנת,שמה שאמור כבר להגיע,יגיע מתוך הדברים להם את מייחלת.
<בקשי בלחש>
לפני 17 שנים
הדרקון​(מתחלף) - כשתפסיקי לחפש הוא יגיע.
ככה זה.
לפני 17 שנים
mind games​(מתחלפת) - בדיוק אמר לי את זה עוד מישהו ועניתי לו שהבעיה בזה היא שקשה לדעת שאני מחפשת ולא עושה כלום כדי שזה יקרה. כנראה שזה נובע מהצורך שלי בשליטה עצמית. זה משהו שאני מנסה לעבוד עליו אבל זה לוקח זמן...
לפני 17 שנים
מקמרפי​(אחר){ush ואושה} - אפפם לא הבנתי את פתרונות הקסם מסוג: "כשתפסיקו לחפש זה יגיע..."
איו בזה שום הגיון
חיפוש רק מגדיל את הסיכויים הסטטיסטיים למצוא את מה שיתאים לך.
אני מניח שעכשיו תגענה כל מיני תובנות מסוג: "כשאתה מפסיק לחפש נפתחת לך העין השלישית...".
ניחא

אני גם מסכים איתך במאה אחוז בכל הקשור ללחנך ולאלף. כל פעם שאני רואה משהו מסוג "שפחה באימונים" בא לי לנגוח בשני הטיפוסים הילדותיים שמאמינים במחשחקי גן חובה מטופשים שכאלה.

אנא הרחיבי באשר למה זה בדיוק בשבילך "מקום אמיתי וכנה של שליטה". לדעתי כל מי ששולט מקבל את זה כ-BOOST לאגו וזה גם אחד המניעים העיקריים שלו לכל הענין. אין בזה רע, זהו רק עוד צורך ממגוון הצרכים ה"אנושיים", אבל להתכחש לזה מרגיש לי מלאכותי.
יש פשוט שולטים יותר אינטילגנטים רגשית שמסווים את קיום היצר הנ"ל.
לפני 17 שנים
mind games​(מתחלפת) - ברור שכל מי ששולט עושה זאת גם ממקום של טפיחה לאגו. השאלה היא כמה מקום תופסת הטפיחה לאגו מבין כל המניעים לבדס"מ. אם היא תופסת מקום נורמלי - סבבה. אם היא תופסת מקום עיקרי - לא טוב, בעיני. אני מכירה כמה כאלה שנראה שכל מה שהם מחפשים זה שיראו איזה שולטים טובים הם ותו לא.
אני מגיעה לבדס"מ ממקום מנטאלי יותר - ממקום של אישה שבחיים הרגילים שלה נמצאת מאוד בשליטה על כל מה שקורה לה ורוצה למסור את השליטה בעצמה לאחר בחלק מסוים בחיים שלה ולהיות קצת חסרת אונים ונתונה לחסדיו ולמרותו של אחר. אני באה ממקום של לרצות להתמסר למישהו בגלל מי ומה שהוא. החלק הפיזי הרבה פחות חשוב לי ואין לו שום משמעות בעיני אם אין את החיבור הרגשי, נפשי ומנטאלי. אני מחפשת איש שרואה את הדברים כמוני.
לפני 17 שנים
אושה{אוש} - יש משהו קסום בשני אנשים שמתחברים פעם ראשונה.
שניהם לא מנוסים. לומדים ביחד מה לעשות, איך להרגיש.
הרגש מאד מהותי ביחסים שכאלו וגם אם הקשר נגמר - הרי כולנו זוכרים בעוצמה את הפעם הראשונה.
אני לא מאמינה בגורל, במזל. החיים הם שרשרת של נקודות מפגש, של הסתברויות. להגיד "שתפסיקי לחפש זה יבוא" זו רק אימרה להרגעה, כמו שנשבר משהו אומרים מזל טוב - כדי שבכל עצב תבוא גם השימחה. גם לי אמרו שאכנס להריון רק שאהיה מוכנה לזה. מחשבה נחמדה אך קשה בעיני לתפיסה - שיש כח עליון שמחליט עבורי מתי אני מוכנה ואז שולח את הזרע העקשן להפרות את הביצית שלי. זה יקרה - אולי כן ואולי לא. לא בגלל שאני מוכנה אלא בגלל הכדורים....
ואת תמשיכי לחפש - כי הוא יבוא לא בגלל שאת מוכנה אלא בגלל שאת מחפשת ורוצה. תגרמי לדברים לקרות. הם לא קורים לבד.
לפני 17 שנים
mind games​(מתחלפת) - תודה, אושה }{
כל אחד אומר משהו אחר ואני לא יודעת מה אני מחליטה.
בינתיים אני מלובלבת.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י