שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מגרש משחקים

לפני 17 שנים. 2 בינואר 2007 בשעה 18:00

אתמול שוחחתי שיחה ארוכה עם מישהי שחוותה מערכת יחסים בדס"מית טוטאלית, 24/7. הדבר הכי חשוב לי הוא השליטה המנטלית מפני שאני חושבת שבלעדיה אין טעם לפן הפיזי. מצד שני, הדבר שהכי מפחיד אותי הוא השליטה המנטלית. מצחיק? אז זהו, שלא.

סאבית מכירה דום, דום מוצא חן בעיני סאבית, סאבית מבררת לגביו ושומעת רשמים טובים, היא גם מתרשמת ממנו לטובה בעצמה. אז הם מתחילים ומתחילה השליטה על כל פניה וצדדיה, ובמיוחד הפן המנטלי. נראה לי שמאוד קשה לתת אמון במישהו חדש - שלא יזיק לגופך ובמיוחד לנפשך. אמון הוא דבר נרכש, זה ברור, והוא גם נוצר כתוצאה מתהליך מתמשך אך איך יודעים אם נתתי את האמון באדם הנכון? במערכת יחסים בדס"מית יש, בעיני, תלות רגשית רבה מהרגיל. נראה לי שצריך הרבה ביטחון בדום שלך כדי להאמין שהוא לא יפגע בך, שלא ינצל זאת לרעה.

דיברנו אתמול, אני והיא, על כך שעם האדם הנכון הגבולות משתנים. כבר קרה לי שעם אדם מסוים דברים שאליהם התנגדתי בעבר נראו אחרת. הוא הסביר אותם בדרך אחרת שדיברה אלי יותר וגרמה לי לרצות להתנסות. אז אני רוצה למצוא את האחד שאיתו ארצה לחצות עוד גבולות ותוהה כמה גבולות אחצה וכמה הדברים יראו אחרת מהיום.

פייה{O} - למה את מתכוונת ב'שליטה מנטלית'?
לפני 17 שנים
LADYSLAVE0 - בהצלחה
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י