לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מגרש משחקים

לפני 17 שנים. 5 בינואר 2007 בשעה 15:05

אתמול ניפגשתי עם כמה אנשים מהקהילה למפגש חברתי בבית של אחד מהם. פעם ראשונה שאני במפגש חברתי כזה ומכירה ניקים חדשים בסיטואציה שהיא לא מסיבה או משהו דומה. היה מאוד נחמד להצמיד פרצופים לכמה ניקים ולגלות שיש כמה שבמציאות אפילו הרבה יותר מקסימים מאשר ברשת.

***

אני נמצאת עכשיו בביקור אצל ההורים ואחד הדברים שאני אוהבת לעשות כשאני פה הוא לקחת את הכלב לטיול ארוך. אוהבת מאוד את הסיבוב השקט הזה של שנינו - רק אני והוא, המחשבות שלי והצמחייה היפה שיש פה בסביבה. בכל טיול אני מגלה משהו חדש. היום שמתי לב שמאוד נחמד לי לעמוד מתחת לעצים שמלאים טיפות גשם שעדין מטפטפות מהם ולהירטב קצת. לקראת סוף הטיול החל לרדת גשם חזק ואני לא לקחתי מטרייה כי לא חשבתי שיש סיכוי שירד גשם בעשרים דקות שאנחנו מטיילים. שנינו רצנו במהירות עד הבית ונעצרנו רק לרגע אחד כי הוא רצה להתנער ואז העיף עלי עוד טיפות גשם. בסוף חזרנו הביתה רטובים כמעט עד לשד עצמותינו אבל נהניתי מכל רגע של הריצה הזו בגשם. ממש היה לי כייף 😄

***

היום כשבאתי הביתה אבא שלי בדיוק סידר את המסמכים שלו וקפץ לי לעין מסמך שהכותרת שלו הוא הזמנה לטרום ניתוח. נורא נבהלתי ושאלתי אותו מה קרה ואז הסתבר שאם לא הייתי שואלת אף אחד בבית לא היה יודע. מסתבר שלפני כמה זמן ראייתו בעין ימין החלה להתדרדר והוא הלך לרופאת עיניים שהפנתה אותו לרופאת אף אוזן גרון ששלחה אותו ל CT ושם גילו שיש לו שתי ציסטות במערות האף (אחת בכל צד) ולא ידוע אם הן ממאירות או שפירות. קבעו לו תור לטרום ניתוח ב-19 לפברואר, מה שהדאיג אותי כי נראה לי מאוד רחוק ומה אם זה ממאיר? מצד שני, יכול להיות שהציסטות נמצאות שם כבר המון זמן וגם יכול להיות שאם היו חושבים שהן ממאירות לא היו מחכים עד אז. לא יודעת... ביום ראשון הוא הולך לרופאת המשפחה שלו כדי שתסביר לו את התוצאות של הבדיקות שעשה ונראה מה היא תאמר.

***

ירדתי עוד ק"ג!
היפ היפ הוריי!!! 😄
וגם מצאתי פתרון לבעיית אכילת הפירות שלי (אני לוקחת אותם איתי לעבודה אבל הם בד"כ חוזרים איתי הביתה בסוף היום) - אפיתי לי תפוחי עץ עם טיפונת סוכר, קינמון, קוקוס, אגוזי מלך וצימוקים. קל מאוד להכין ויצא נפלא וככה אני מביאה פרי שמאוד מתחשק לי לאכול ואני מתחילה לאכול יותר פירות.

צ'יטה​(שולט) - נעמת לי מאד במפגש.
שהכל יהיה בסדר עם אביך.
}{
לפני 17 שנים
mind games​(מתחלפת) - תודה :)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י