צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני חמישה חודשים. יום שלישי, 20 בינואר 2026 בשעה 15:25

אמ;לק: כלום.

בעצם חוץ ממשהו אחד, שלא ממש חייבים את המשובים כדי להבין אותו.

אנחנו מדי פעם שולחות טופס משוב אחרי האירועים כי אנחנו רוצות ללמוד ולהשתפר, אבל התוצאה תמיד מפתיעה בכמה אי אפשר ללמוד ממנה כלום.

 

אחרי האירוע האחרון שלנו כשליש מהמשתתפים מילאו משובים, מספר לא מועט לכל הדעות.

ו... לא היה כמעט כלום שהופיע באופן קונסיסטנטי בין המשובים.

למעשה, זה מטורף כמה המשובים סותרים זה את זה.

על כל אחת שכותבת שצריך יותר הפסקות בין המשחקים, מישהי אחרת כותבת שצריך יותר משחקים ושיהיו ברצף בלי הפסקות.

על כל אחד שכותב שצריך לאפשר לאנשים לשים כמה מדבקות (נניח גם שולט וגם מתחלף), מישהי כותבת שיש יותר מדי מדבקות וזה מבלבל. כמה מבקשים שיהיו עוד מדבקות - מזוכיסט, סדיסט, משחק/ת עם גברים ועם נשים, DDLG, ומישהו אחר כותב שהמדבקות מיותרות ושעדיף שההיכרות תהיה ניטראלית בלי לדעת את התפקידים הבדסמים.

מישהי כותבת שהיא ממש אוהבת את המקום של האירוע, מישהו אחר כותב שהמקום צפוף מדי.

וכן הלאה.

בהתחלה זה הפתיע ממש.

אנחנו נוטים להניח שהחוויות שלנו באירועים (ובכלל) הן כמעט אוניברסליות. שמה שאהבתי גם אחרים אהבו, ואם היו דברים שהפריעו לי, הם הפריעו לאחרים.

המשובים מראים שוב ושוב שלא כך הדבר, אפילו רחוק מזה! 

 

אז מה כן הטרנד המובהק?

פעמים רבות נשמעת הטענה שאירוע לא מאוזן - בו יש יותר גברים מנשים - מפריע לא רק לגברים, אלא גם לנשים.

שהן מרגישות "טרף".

ומצד שני, הרבה גברים מתבאסים שהם לא מצליחים להכנס לאירוע שלנו כי נרשמות פחות נשים ואנחנו מאזנות. לכן, הוספנו למשוב שאלה: 

האם היית מגיע/ה לאירוע דומה שפחות מאוזן מגדרית, למשל 60% גברים 40% נשים?

התשובה הייתה מובהקת. 100% מהנשים אמרו כן, 100% מהגברים אמרו לא...

 

בקיצור, אין ככ לקחים לקראת האירוע הבא שלנו. אבל תמשיכו לספר לנו :)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י