שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

כרוב קיילחשבון מאומת

ארכיון לחייזרים מהעתיד

תגובות גזעניות, טראנספוביות וכו' ימחקו
גברים לא להגיב לי
לפני 10 ימים. יום שלישי, 16 ביוני 2026 בשעה 14:50

בן שאל אותי אם אני רואה סרטים וסדרות וזה הזכיר לי את הסצנה הזו בפליבג - 

מתי החייזרים יקחו אותי מפה.

לפני 13 יום. יום ראשון, 14 ביוני 2026 בשעה 7:31

שההורים שלי יכנסו לי באמצע שאני עושה ביד בעיה שלכם שאתם לא דופקים.

בא לי כבר לגור בדירה עם שותפים חתיכים שיכנסו לי לחדר 'בטעות' כשאני עושה ביד. 

לפני שבועיים. יום חמישי, 11 ביוני 2026 בשעה 5:07

 

מה הסרט האהוב עלייך?

לא יודע המון

תן אז 2

לא יודע לא ראיתי הרבה סרטים לאחרונה רואה סדרות

אוקיי מה הסדרה האהובה עלייך?

המירוץ למיליון

 

 

לפני שבועיים. יום רביעי, 10 ביוני 2026 בשעה 7:25

הוא כמו התרבות הירמוכית בשביל חוקרים של הנאולית הקרמית

 

לפני שלושה שבועות. יום ראשון, 31 במאי 2026 בשעה 16:05

ועדיין לא דחפו לי אצבעות בספרייה

 

לפני חודש. יום ראשון, 17 במאי 2026 בשעה 0:01

אני לא מתחברת להשפלה, ובגלל זה אני גם לא מתחברת ללמלא פקודות, בצייתנות יש הסכמה ללהיות כפופה להיררכיה. וכאילו כן היררכיה זה מחרמן, אבל באופן אישי זה לא עובד לי כשההיררכיה לא נכפית עליי. Cnc בשבילי זה כל מה שצריך כדי להכניע אותי בלי שום דבר מעבר, בלי דיבורים מיותרים ומאולצים, בלי סטירות או כל דבר שלא קשור להכנעה עצמה. אם מישהו מנסה לגרום לי לא לזוז, היד שלו אמורה להחזיק אותי, והיד השנייה להחזיק במקום אחר, הסטירות לא קשורות לריתוק שלי (וגם מהצד השני, אני לא רואה סטירות בתור התנגדות להכנעה ובcnc שלי לפחות אני לא מעוניינת לתת או לקבל סטירות וחושבת שאין כל קשר בין cnc וסטירות). מאותה סיבה אני לא מתחברת impact play ולעונשים. בשביל עונש אני צריכה לא לזוז ולהיות צייתנית, ואני לא מתחברת לזה ולכל מני מנגנונים בדינמיקות שבהן אני צריכה להסכים למקום שלי בהיררכיה והוא לא נלקח ממני בכוח. יש אנשים שיגידו שהכנעה זו סוג של השפלה אז אנסה לחדד, כל מה שלא קשור להכנעה, זו השפלה בשבילי, כל מה שלא גורם באופן ישיר או עקיף לכפיית ההיררכיה, משפיל ולא כיף לי. לדוגמא - לדרוך לי על הפנים. זה משפיל כי אין צורך ללכת כל כך רחוק בשביל לרתק אותי, וזו גם פוזיציה שנורא קל להשתחרר ממנה, זה נטו בשביל להנכיח את ההיררכיה, וזה מתחבר לי להשפלה. דוגמא ל*לא* השפלה - לרתק לרצפה/ קיר/ ספה/ וואטאבר. אין פה שלב נוסף של הנכחת ההיררכיה, של אקסטרה מאמץ. באופן אישי זה גם מוריד לי כשבחור מרגיש צורך להנכיח את ההיררכיה, מרגיש שיש פה איזה חוסר ביטחון כלשהו וזה ישר מוריד לי.. כאילו למה שתצטרך שאני אאשר לך שאתה מעליי בהיררכיה באמצעות כל מיני כינויים כמו "אדוני"/ למה שתצטרך להנכיח את זה שאתה מעליי בהיררכיה באמצעות שלב נוסף שלא קשור להכנעה עצמה כמו לירוק עליי/ לתת לי סטירה/ לבעוט בי/ לדרוך עליי? 

Cnc עבורי זה לא רק "משחק אונס", זה גם כל המסביב, להזיז, לכוון, לקחת, זה יכול להיות עם התנגדות, זה יכול להיות בלי התנגדות וזה עדיין סוג של cnc בגלל שאני לא הובלתי למקום הזה. Cnc לא חייב להיות כוחני, אויש ובלי קשר המילה "אגרסיבי" מגעילה אותי. "אגרסיבי" הרבה פעמים זה פשוט חסר רגש, לא מעוניינת בזה. לא מעוניינת במישהו שיפרק לי את הצורה באופן טכני ותפל, בלי להתגרות מההנאה שלי, בלי לחפש אותה ואת התגובתיות שלי, בלי רעב שידביק אותי.

דינמיקות cnc יכולות להגיע עם בכי ועם "די תפסיק" ומאבק, וזה יכול להגיע בשקט, בעדינות, בלי מאבק אבל גם בלי שאני הובלתי אותנו למקום שבו אנחנו נמצאים, לפוזיציה הזו, אתה הובלת את שנינו למקום שרצית שנגיע אליו, וגם זה cnc בשבילי.

כאילו נראהלי בcnc שלי 3 עקרונות  -

1. למרות כל ההתנגדויות שאני מציבה אתה עדיין רוצה אותי

2. אני אוהבת להיות מובלת (sub) חח

3. מין החפצה כזו, לא להיות חפץ ספציפי, פשוט כזה הרצונות שלי לא מעניינים פה, מי שמולי רוצה להשתמש בי והוא יקח אותי לאן שמתאים לו, יזיז אותי לפוזיציה שנוחה לו, בלי להתחשב באם זה נוח או נעים לי. 

ומעל כל העקרונות האלו מרחף רעב הדדי (והסכמה על עקרונות מוסר בסיסיים)

וכן זה לא משהו שעושים באהלן אהלן, זה משהו שמתאפשר רק עם מישהו שכל כך מכיר אותי וכמובן שזה מגיע בהדרגה.