שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ארגז חול

לפני יומיים. 25 בספטמבר 2024 בשעה 20:55

אנושות כן במסלול השמדה עצמית, מסלול קטלני שנבחר בקפידה.

תודעתנו תתמוסס בזרם החיי.

AI ישאר כמומיה שלא משקפת דבר מן האמת.

 

    אהבה מגלה אמת

   

 

   א ה ב ה  י. ה. ו. ה        ?

 

יש רופא בקהל?

לפני 3 חודשים. 20 ביוני 2024 בשעה 18:46

לסרס את עצמך זאת בחירה מאוד מאוד הלומה וחשוכה. מצביעה על חוסר רצון להתקיים, אין טעם לדבר על החיים. רצון לחיות מגיע בשלב מאוחר יותר עם התפכחות לאהבה בוערת, בהכרח יצרית, עם כמיהה להיות גוף אחד עם זר שמופרד ממך בכח עליון מהבנתך.  לא תצמח אהבה בלי רטט רועם שמקורו עמוק בתוך המוח, כל כך עמוק שכל נסיוני להתקרב אליו, להיות הוא  פותח עוד יקום שמרכזו בו, ושוב התקרבות ושוב יקום. זאת בוודאי בדידות נוראה, אבל האשליה כה אמיתית ברגע ההתמכרות, שאין ספק ,אין שום ספק שזאת האמת וכל מה שהיה לפני הוא האשליה. אין שום ספק שהנה, בעוד רגע אהבתך ואתה תפגשו. הפכת לבדידות בהתמכרותך, אין דבר מחוצה לה, אין דבר בה. סירוס.

ונאמר שאם אין לך דרך להצמיח אהבה, תלך בדרך פירוק אשליות. כאב גדול להשאר בריק, כאב חולף, ואז שוב הכל משתחרר ויש מקום לאהבה. ורק לה. כל השאר כבר קילפת  ופיררת בריק אין סופי. 

והיא תמלא אותך עד אין סוף, זה טבעה. ולרגעים תהיה אתה האשליה שהנה, הנה אתה ואהבה אחד. ורגע כידוע זה נצח, כי ביררת שהזמן הוא אשליה.

לפני 3 חודשים. 2 ביוני 2024 בשעה 21:11

ראיית עולם כל שהיא, אוטונומית ופתוחה לזרם אין סופי של צלילים, מראות, תחושות, פיסות מידע, ניצוצות תובנה או ויברציות גולמיות של הטבע ,זהו תנאי הכרחי לקיום האני שמחפש את עצמו באפלה כה מוחלטת. האם באתי לפגוש תשוקות או לאבד אותן לצמיתות? גם וגם כנראה. יותר מכל רציתי להכיר בקיומך. להכיל ולשכוח כדי להתאהב בך שוב ושוב.