שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חריפות מעודנת

הנה אני, זורקת את המחשבות שלי על המקלדת, משתדלת להיות לא מצונזרת ולתת גם לדברים שאני משתדלת להשאיר בחושך, קצת אור.
לפני 4 חודשים. 7 במאי 2024 בשעה 20:18

אני רוצה שתבוא אליי לדירה אחרי ששתינו המון המון יין, שאני אצחק ואני אדע שאתה מת לזיין אותי עכשיו אבל אני אעשה כאילו אני לא מבינה. אתה תנסה לעזור לי לעלות לדירה אבל אני אשחק אותה הרבה יותר שיכורה ממה שאני כדי לראות כמה אתה מנצל את המצב שלי. אני רוצה שתנצל אותו עד תם. 

אני רוצה שתנשק אותי לאט ושלאט לאט זה יתדרדר כמו שזה תמיד מתדרדר. שזה יהפוך להיות יותר ויותר תשוקתי. שהמגע לאט לאט יהיה יותר ויותר חזק. תוריד ממני את השמלה הקטנה שאני בקושי לובשת ואני אפתח לך את החולצה המכופתרת ואת החגורה ואת המכנסיים וכל מה שמפריד ביני לבין הזין שלך שאני כל כך כמהה לו. 

ואז תתפוס לי את השיער ותלחש לי שזאת הפעם האחרונה שאני מתגרה בך ככה במקום פומבי ותוריד אותי לברכיים ואני כבר עם שפתיים מפוסקות, גם למעלה וגם למטה, משתוקקת להכניס אותו לפה שלי ואתה מחזיק אותי בשיער ומבקש שאתחנן. שאני אבקש יפה למצוץ לך את הזין. כי עד שלא אבקש יפה הוא יהיה לראותו בלבד. ואני מבקשת ומבקשת ומתחננת ובסוף אתה נותן לי. 

איזה תענוג. 

ואחרי שזיינת לי את הפנים כאילו אין לי שום יעוד בעולם חוץ מלמצוץ לך את הזין אתה מוציא אותו מהפה שלי ואני מיד מבקשת שתגמור לי על הפנים, שתמלא אותן בזרע שלך. ״חבל יש לך פנים כל כך יפות… אבל את צודקת הן יותר יפות עם הזרע שלי״

והתחושה הזאת שאתה מתפרק דווקא על הפנים שלי. רק מזה אני יכולה לגמור. 

Deadpool9 - אין לי אוויר 🫠🫠🫠
לפני 4 חודשים
עקרבוש - אני בא!
לפני 4 חודשים
Switchkink 420 - פנים יפות עם זרע זה שילוב מדהים וטעים😋😈
לפני 4 חודשים
ונילס מן​(נשלט) - עשית חשק
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י