בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

ילד קטן-ילד גדול

הילד הקטן שבי מתרגש
אני יודע למה הוא מתרגש.
כי הפסקתי להתכחש אליו.
49 שנה שאני מנסה לאלף אותו,לחנך אותו, לסמם אותו רק שישתוק!!!
נסיתי ליצור לו כלוב מזהב והוא המשיך לטלטל אותו.
ימים ולילות הייתי מעביר אכול משני תודעה כדי לא לשמוע את הקול שלו.
"תוציא אותי מפה" הייתי שומע את הזעקות שלו.
והילד הגדול מתכחש.
הילד הגדול חושב שהוא "מקולקל" והזעקות האלה שהוא שומע הם סתם עוד רעשי רקע.
התדרים שלהם אף פעם לא היו משודרים באותה האנרגיה,תמיד יש פער.
אם יש פער איך תהיה הרמוניה?
הילד הקטן שאף פעם לא היה נראה, מתעקש שהילד הגדול יראה אותו ויקשיב לו, כי גם לו יש חלק במכלול הוא לא רק בורג קטן.
ופתאום שקט.
הילד לא צועק, הילד לא מטפס על הקירות הכלוב, הוא יושב ומשחק ומזמזם שיר לא מוכר.
אני מנסה לשמוע את המחשבות שלו ואני לא מצליח כי יש שם שקט.
מין שלווה פנימית כאילו האתגר הסתיים, ועכשיו רק נשאר לחדד את המסר.
אני מרגיש צמרמורת כשאני כותב את זה, כנראה כי התדרים שלי ושלו משדרים ביחד סוף סוף.
קבלתי אותו, אמצתי אותו, חבקתי אותו.
לפני חודש. יום שישי, 15 במאי 2026 בשעה 3:11

מדי פעם מגיעה עלי המוזה ואני יכול לכתוב את המחשבות שלי.

התקופה האחרונה לא משאירה הרבה מקום לשקט.

 הקונפליקט עם הגרושה על הילדים,היתלבטויות על מעבר מהישוב שלי,אתגר כלכלי גדול שלקחתי על עצמי.

ובין כל אלה אני מוצא את עצמי מחפש זוגיות עם אישה שהיא הכל.

חברה,מאהבת,מתמסרת.

שמעתי שאומרים שהמוח יכול להחזיק רק מחשבה אחת בכל רגע נתון.

 

אז איך overthinker  מרגיש?

 

כל מחשבה דורשת לשנייה אחת מקום בראש.

השנייה כבר ממתינה אחריה,

השלישית לא באמת נעלמת-רק מחכה לתורה.

יש דברים שפשוט לא מתחלפים.

פשוט חיים עם זה.

עם זה שהראש לא באמת שקט אף פעם.

רק מחליף נושאים.

את פה?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י