בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

ילד קטן-ילד גדול

הילד הקטן שבי מתרגש
אני יודע למה הוא מתרגש.
כי הפסקתי להתכחש אליו.
49 שנה שאני מנסה לאלף אותו,לחנך אותו, לסמם אותו רק שישתוק!!!
נסיתי ליצור לו כלוב מזהב והוא המשיך לטלטל אותו.
ימים ולילות הייתי מעביר אכול משני תודעה כדי לא לשמוע את הקול שלו.
"תוציא אותי מפה" הייתי שומע את הזעקות שלו.
והילד הגדול מתכחש.
הילד הגדול חושב שהוא "מקולקל" והזעקות האלה שהוא שומע הם סתם עוד רעשי רקע.
התדרים שלהם אף פעם לא היו משודרים באותה האנרגיה,תמיד יש פער.
אם יש פער איך תהיה הרמוניה?
הילד הקטן שאף פעם לא היה נראה, מתעקש שהילד הגדול יראה אותו ויקשיב לו, כי גם לו יש חלק במכלול הוא לא רק בורג קטן.
ופתאום שקט.
הילד לא צועק, הילד לא מטפס על הקירות הכלוב, הוא יושב ומשחק ומזמזם שיר לא מוכר.
אני מנסה לשמוע את המחשבות שלו ואני לא מצליח כי יש שם שקט.
מין שלווה פנימית כאילו האתגר הסתיים, ועכשיו רק נשאר לחדד את המסר.
אני מרגיש צמרמורת כשאני כותב את זה, כנראה כי התדרים שלי ושלו משדרים ביחד סוף סוף.
קבלתי אותו, אמצתי אותו, חבקתי אותו.
לפני חודש. יום ראשון, 17 במאי 2026 בשעה 1:21

אחרי המסע שעברנו דרך מידות החסד, הגבורה, התפארת, הנצח, ההוד והיסוד —
אנחנו מגיעים אל מידת המלכות.

מלכות היא לא שליטה.
היא גם לא כוחנות.

מלכות אמיתית
היא היכולת של אדם
להסכים להיות הוא עצמו במלואו.

להביא את הקול שלו לעולם.
את הכוחות שלו.
את הנשמה שלו.

יש משהו מעניין במלך אמיתי —
אין לו שום דבר משל עצמו.

המלך לא חי רק בשביל עצמו,
אלא בשביל העם,
בשביל משהו גדול יותר.

ולכן מידת המלכות
קשורה באופן עמוק לשליחות.

כי שליחות נוצרת
כשאדם מפסיק רק לשאול:
“מה אני צריך?”
ומתחיל לשאול גם:
“מה העולם צריך ממני?”

אבל כדי להגיע לשם
צריך לעבור דרך.

כי הרבה פעמים
אנחנו עסוקים כל כך בלשרוד,
בלרצות,
בלהחזיק דימוי,
בלפחד להיפגע —

עד שאנחנו מתרחקים מהקול הפנימי שלנו.

ומלכות מזמינה אותנו
לחזור אליו.

להסכים לתפוס מקום.
לא מתוך אגו,
אלא מתוך אחריות.

להבין שיש לנו תפקיד בעולם.
שיש מתנות שרק אנחנו יכולים להביא.

ובעומק,
גם בזוגיות וגם בהורות —
מלכות היא היכולת לבנות מרחב
שנותן מקום לחיים.

בית שיש בו נוכחות.
יציבות.
רוח.
אהבה.
גבולות.
ותנועה.

לא בית שמבוסס על הקטנה,
אלא על גדילה הדדית.

ויש משהו מאוד מושך
באדם שחי מתוך מלכות בריאה.

לא אדם מלא באגו —
כי אגו גדול דווקא מחליש אינטימיות.

אלא אדם שמחובר לכוחות שלו,
לשליחות שלו,
למי שהוא באמת.

ובו זמנית
יש בו גם ענווה.

היכולת לתת מקום לאחר.
להתרגש ממנו.
לא לפחד מהאור שלו.

וכששני אנשים נפגשים כך —
מלאים יותר,
מחוברים יותר לעצמם,
אבל גם יודעים לפנות מקום זה לזו —

נוצרת תשוקה אחרת.

תשוקה שיש בה נוכחות.
חיות.
בחירה.
ומפגש אמיתי בין שני עולמות.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י