מותר להגיד כוסאומו?
לא מצליח להירדם, הרגליים של הקטנה שלי תקועות לי בגב.
לא בגלל זה אני לא נרדם.
הגוף רוצה לישון, המוח מתעקש לעבוד שעות נוספות.
אפשר לחשוב שמשלמים לו על כל שעה שהוא עובד.
הלו, לילה זמן שינה שחרר אותי.
סתם מערבולת של מחשבות לא קשורות.
אז באתי לפה להוציא מהראש ולראות אם זה יעבוד.
נתקלתי בנשים ממש מעניינות פה באתר.
כאלה שמספיקה שורה שניים ואתה קולט את המוח החד מאחורי המקלדת.
אין ספק שזה עושה עניין.
חלקן אפילו הזיזו במעט את הגבול שלהן(שווה להעלות תמונות של אוכל זה עובד)
מה שבטוח אלה נשים ממש מיוחדות שוואלה מתברר עוד מאמינות באהבה ושהיא חסרה להן.
כבר אחרי כמה משפטים אני קולט שמדברים את אותה שפה, וגיליתי שאין שיפוטיות או ביקורתיות בעיניים של אותן נשים.
והן מצחיקות שזו תכונה מושכת.
צוחקות על החיים,על עצמן.
קראתי את הבלוג שלהן, כזה אני אם אין משהו לקרוא עליך לא פונה.
ומגלה כמה רגישות,וכמה כנות, וכמה קצרה היריעה מלהכיל את האדם המורכב שאני מדבר איתו.
אז גם אם לא יצא מזה כלום, עדיין זכיתי להצצה חטופה במה שעובר להן בראש.
זהו מחשבה אחת יצאה החוצה.

