לפני 5 ימים. יום שני, 22 ביוני 2026 בשעה 23:39
חשבתי פעם שקבלה היא להסכים עם מישהו.
היום אני חושב שקבלה היא משהו אחר לגמרי.
קבלה היא היכולת לראות אדם כמו שהוא מבלי לנסות לתקן אותו.
הבנה היא לא לדעת מה עובר עליו.
הבנה היא לשים לב.
לטון שהשתנה.
למבט שהתרכך.
לשקט שהופיע פתאום במקום שבו היו מילים.
הרבה אנשים מקשיבים למה שנאמר.
מעט אנשים מקשיבים למה שלא נאמר.
לפעמים אדם לא צריך עצה.
לא פתרון.
לא הכוונה.
רק שמישהו יראה אותו באמת.
אני חושב ששם מתחיל החיבור.
לא במילים.
בהרגשה שמישהו מצליח לקרוא את הרגש שמסתתר מאחוריהן.

