בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

ילד קטן-ילד גדול

הילד הקטן שבי מתרגש
אני יודע למה הוא מתרגש.
כי הפסקתי להתכחש אליו.
49 שנה שאני מנסה לאלף אותו,לחנך אותו, לסמם אותו רק שישתוק!!!
נסיתי ליצור לו כלוב מזהב והוא המשיך לטלטל אותו.
ימים ולילות הייתי מעביר אכול משני תודעה כדי לא לשמוע את הקול שלו.
"תוציא אותי מפה" הייתי שומע את הזעקות שלו.
והילד הגדול מתכחש.
הילד הגדול חושב שהוא "מקולקל" והזעקות האלה שהוא שומע הם סתם עוד רעשי רקע.
התדרים שלהם אף פעם לא היו משודרים באותה האנרגיה,תמיד יש פער.
אם יש פער איך תהיה הרמוניה?
הילד הקטן שאף פעם לא היה נראה, מתעקש שהילד הגדול יראה אותו ויקשיב לו, כי גם לו יש חלק במכלול הוא לא רק בורג קטן.
ופתאום שקט.
הילד לא צועק, הילד לא מטפס על הקירות הכלוב, הוא יושב ומשחק ומזמזם שיר לא מוכר.
אני מנסה לשמוע את המחשבות שלו ואני לא מצליח כי יש שם שקט.
מין שלווה פנימית כאילו האתגר הסתיים, ועכשיו רק נשאר לחדד את המסר.
אני מרגיש צמרמורת כשאני כותב את זה, כנראה כי התדרים שלי ושלו משדרים ביחד סוף סוף.
קבלתי אותו, אמצתי אותו, חבקתי אותו.
לפני 5 ימים. יום שני, 22 ביוני 2026 בשעה 23:39

חשבתי פעם שקבלה היא להסכים עם מישהו.

היום אני חושב שקבלה היא משהו אחר לגמרי.

קבלה היא היכולת לראות אדם כמו שהוא מבלי לנסות לתקן אותו.

הבנה היא לא לדעת מה עובר עליו.

הבנה היא לשים לב.

לטון שהשתנה.

למבט שהתרכך.

לשקט שהופיע פתאום במקום שבו היו מילים.

הרבה אנשים מקשיבים למה שנאמר.

מעט אנשים מקשיבים למה שלא נאמר.

לפעמים אדם לא צריך עצה.

לא פתרון.

לא הכוונה.

רק שמישהו יראה אותו באמת.

אני חושב ששם מתחיל החיבור.

לא במילים.

בהרגשה שמישהו מצליח לקרוא את הרגש שמסתתר מאחוריהן.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י