ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדרך לשליטה ולרגש

לפני חודש. 13 באוגוסט 2024 בשעה 17:34

המסע שלי לעולם השליטה התחיל באופן מפתיע. בהתחלה, שולטות פנו אליי, והניסיון ללבוש את תפקיד הנשלט גרם לי להבין שזה פשוט לא מתאים לי. במהרה, גיליתי את העוצמה שבשליטה. כל פעם שהתנסיתי בה, הרגשתי את העוצמה שלי פורצת החוצה, והיא הייתה כה עוצמתית שהתמכרתי לתחושה הזאת. זה היה יותר מקסם פיזי – זו הייתה חוויה שמציתה אותי ומביאה אותי להתעלות על עצמי.

עבורי, שליטה אינה רק אקט פיזי, אלא חיבור עמוק בין הרגש לפיזי. מדובר ביכולת לקחת את הגבולות הרגשיים של מישהי ולהוביל אותה למקום חדש, שבו החוויה היא סינטזה של גוף ורגש. בכל סשן של שליטה אני לא רק מוביל – אני מתפתח יחד עם הפרטנרית שלי, מטעין אותה בתחושות חדשות, ומוביל אותה לחוויות שמעוררות התפתחות אישית.

אני מאמין בעוצמה שקטה. המשפט "אריה לא צריך לשאוג כדי שיידעו שהוא אריה" מסביר בצורה הטובה ביותר את הפילוסופיה שלי. העוצמה האמיתית אינה זקוקה להצהרות רועשות. היא נובעת מבפנים, משקט פנימי שמדבר בעד עצמו. אני שואף לא לחדור לסטנדרטים רועשים, אלא להשפיע בצורה טבעית וברורה.

כשאני מחפש נשלטת, אני מחפש מישהי שיכולה להתמסר בצורה טוטאלית. היא צריכה להיות ממושמעת, אכפתית, דואגת ומקשיבה, ולבצע את הוראותיי ללא היסוס. אני מחפש מישהי שתהיה מוכנה להעריץ אותי באופן מוחלט ולהתמסר לחלוטין לדרישות שלי.

למרות גילי הצעיר, אני יודע בדיוק מה אני עושה. אני מוביל נשים עד לקצה שלהן, ומוביל אותן למסע עוצר נשימה של שליטה קיצונית. זה לא רק משחק של כוח – זה מסע חווייתי עשיר בעוצמות, רגשות והנאה. נשים שאני שולט בהן מוצאות את עצמן מתמכרות לתחושה, בדיוק כפי שאני התמכרתי לתחושת השליטה!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י