בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גורה

יש לי הרבה מה לומר! ☺️
לפני חודשיים. 1 ביולי 2024 בשעה 14:27

לפניי כמעט חודש נכנסתי לעולם הבדסמ באופן רשמי. עד אז חייתי עם קינק שליוה את דמיוני במהלך השנים. דום שהחליט לקחת אותי כפרוייקט כניסה לבריכה של הקטנים, ביקש ממני לכתוב, כל מני מטלות.

מצרפת את הראשונה שבהן, תודה למי שיקרא ❤️

 

הייתי נערת bdsm, אני זוכרת את זה במדוייק, אין שום דבר מעורפל בזכרונות האלה. אני זוכרת איך נרשמתי לצ'אטים עם אנשים מבוגרים ממני בהרבה. את אתרי הפורנו שנכנסתי אליהם דרך המחשב של ההורים, זכרתי תמיד למחוק הכל ולהשמיד את הראיות. צפיתי בבנות קשורות לקורת עץ עם פה חסום,צועקות ובוכות כשמכונת סקס מזיינת אותן במקצבים שונים. אהבתי כל מה שמסוכן ואסור, אהבתי את חוסר האונים וההרגשה הקטנה מול אנשים מנוסים וגדולים ממני.

באתר הכלוב לא הייתי, היום אחרי 14 שנים שלא חפרתי במעמקיי הנשלטת שבי, הגעתי למקום שלא חשבתי שקיים. קראתי מחשבות וסיפורים של אנשים שלא חשבתי שאקרא. בעבר צרכתי תוכן זר, לא ידעתי שיש כאן אנשים שחושבים ומפנטזים ממש כמוני. הדהים אותי לקרוא חוויות שהן כבר לא רחוקות בגדר הפנטזיה, ראיתי שהן יכולות להתממש. כאן. שחור על גבי לבן, סימן אדום על גבי עור שהוצלף.

ככל שקראתי יותר התגריתי יותר, קראתי עוד ועוד עד שלא הצלחתי יותר לחשוב בבהירות

המוח שלי התמלא בענניי עונג ואופוריה

דמיינתי את השולט שלי איתי,ואיך אנחנו מגשימים יחד את המשאלות הכי אפורות שלנו. המוח של הנשלטת שבי הגיע לגן עדן, הנשלטת שאני שכחתי איך היא מרגישה,פתאום קמה לחיים והיא קמה צמאה. אני צמאה לשולט שלי

ולמעשים שהוא הולך לעשות בי.

Jadwiga​(שולטת) - בהצלחה ובזהירות
לפני חודשיים
Mermaidgirl - דרך צלחה מהממת
לפני חודשיים
softkitten - תודה רבה!! 🩷🩷
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י