בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גורה

יש לי הרבה מה לומר! ☺️
לפני חודש. 25 באוגוסט 2024 בשעה 7:50

Cnc bdsm

ראשי תיבות consensual non-consent

כלומר- פעילות הכוללת כפייה ומוסכמת מראש. זו יכולה להיות פעילות שאינה מינית כמו חקירה, האכלה, פנטזיית אונס או כל פעילות שמשלבת כפייה של פעולה/התנהגות ומוסמכת מבעוד מועד על המשתתפים. 

סשן המשלב cnc יעשה לאחר היכרות עמוקה ולמידה של המשתתפים אחד על השני. בגלל שמדובר על שחרור שליטה טוטאלי (מצד הנשלטת) ולקיחת שליטה טוטאלית (מצד השולט) ישנו צורך במקדם זהירות אפילו רחב יותר מסשן אחר בבדסמ. זו סיטואציה שבה הנשלט/ת יוצאת אפילו יותר רחוק מאיזור הנוחות שלה.

 

אין לבצע cnc כחלק מסשן כאשר אחד הצדדים נמצא בחוסר הכרה/הכרה חלקית מפני שהפרעה בהכרה עלולה ליצור בעיות בתקשורת השוטפת בסשן ולגרום לפגיעה משמעותית. מנטלית או גופנית.

 

כאשר מתכננים לכלול cnc כחלק מסשן יש לתת דגש למילת ביטחון, וסימנים מוסכמים שיסמלו הפסקה או עצירה מוחלטת של הפעילות. 

דגשים נוספים לקביעה מראש:

 מיקום- בטוח ומוגן למשתתפים ובעל פוטנציאל למימוש הפנטזיה. (מכונית/בית/יער)

 

טריגרים- לבדוק טריגרים חיוביים ושליליים של המשתתפים. טריגר חיובי יעורר את המשתתף ויגרום לתחושת הגשמה ועילוי בתוך האקט. טריגר שלילי יכול לעורר טראומה או זיכרון כואב ולפגוע במשתתף. לכן צריך לדבר מראש ולדון בכל דבר שעלול לצוף במהלך הסשן.

 

עצימות- לדבר ולקבוע מראש רף של עצימות וכוחניות שיכללו והאם זה יהיה שונה או עצים יותר מסשן אחר בבדסמ של המשתתפים.

 

הגבלות גופניות- האם ישנם חלקי גוף המוקצים משימוש במהלך הסשן, למרות שמדובר בסשן כפייה! רצוי לדבר מראש על גבולות פיזיים בכדי שלא ייחצו. למשל- מותר למשתתף ב cnc לבקש מראש שלא ירקו לו על הפרצוף. סשן cnc לא מבטל אוטומטית את הגבולות של המשתתפים.

 

ציוד- מראש לקבוע באיזה ציוד יעשה שימוש- חבלים/אזיקים/גאג/סכין/חגורה ועוד. אם אלו אביזרים שהמשתתפים מכירים מסשנים אחרים, לברר האם יעשה שימוש שונה או עצים יותר.

 

מקורות: 

https://bound-together.net/cnc/

 

https://bdsmtrainingacademy.com/encyclopedia/consensual-non-consent/

 

מבחינתי cnc (ברמה הנמוכה על הסקאלה שלו) הוא חלק טבעי מהבדסמ שלי, כרגע אני לא רואה את עצמי בפנטזיית אונס. אבל כן חלק מההוויה שלי כנשלטת היא לדעת שהשולט שלי יודע בדיוק מה אני צריכה ורוצה, גם כשאני אומרת לא. במיוחד כשאני אומרת לא.

שכן סשן שלם שהתשובות בו הן "כן" מאבד את חווית חוסר האונים והשחרור שאני מחפשת. 

אני יודעת שייקח זמן וסבלנות בכדי להגיע לרמת קשר עמוק מספיק כדי להעלות את מינון ה cnc איתי, 

יש הרבה אקטים/אביזרים שאני מפחדת מהם. אבל גם הרבה סקרנות ורצון לנסות 

 

 

מאסטר ופטרון - סקרנות זהירה זה תמיד טוב💋
לפני חודש
ג'ייק האדון הנכבד​(שולט) - כתיבה מעולה, יחד עם זאת מכיר את זה שהרבה מאוד נשלטים/ות בין אם סשן רגיל בין אם סשן cnc לא רוצים לדעת בדיוק מה יהיה אלא רוצים את אלמנט ההפתעה , כמובן זה לא אומר שבcnc מותר לחצות גבולות...להפך זה נהיה עוד יותר חשוב
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י