ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ל.ל.ל.ל ארבע פעמים " ל "

שייכת לו
ל.ל.ל.ל
לפני 3 חודשים. 12 ביולי 2024 בשעה 22:21

וואו אז אחרי 12 שנות זוגיות מסעירות

פרידה אחת מאוד כואבת, ואז גם ה7.10 איך אני אמורה להמשיך הלאה ???

 

ככה חשבתי, אבל לא ככה היה, לאחר ה7.10 עברתי לקיבוץ בעמק יזרעאל, כבר היינו פה בסבב לחימה קודם, אבל עכשיו זה להרבה זמן, ומבחינתי לדרום אני כבר לא אחזור, אחרי חודשיים של הסתובבויות הלומת קרב ברחבי הקיבוץ העשיר והמהם שלקח אותנו תחת חסותו (לא מובן מאליו). אבל מה אין פה זכרים בגיל ראוי… אין גרושים… שקט שקט.

אחה"צ אחד ישבתי בגן השעשועים של הקיבוץ, ולנגד עייני עובר פתאום האבא הכי עדין שראיתי בחיים שלי, הבן שלו כעס וזרק את עצמו, והאבא ניגש אל הבן התיישב לידו ליטף את גבו, ולחש לו "אמא לא פה היום, מחר תראה אותה, אל תבכה, גם אבא עצוב, אבל אמא הלכה" 

אני כמעט השלכתי את עצמי לרצפה, כדי שירגיעו אותי גם.

אני אדגיש את זה, לא מדובר פה באיזה גבר מסובב ראשים קוביות בבטן גבוה.. לא גבר נאה אסתטי אבל בואו קיבוצניק סטלן בסופו של יום, אבל איזה כריזמה אבהית, אף פעם לא רציתי ילדים, עכשיו אני מוכנה לעמוד דום.

חברתי אמרה לי מאמי את בוהה בו, חוץ מזה יש לו ילד קטן מה הסיכוי שהוא פנוי… אני מסננת לה שתי שמעתי אותו אומר לילד שאמא עזבה… 

עכשיו אני יעצור ויאמר שאנחנו הקיבוצניקים, ובפרט קיבוצניקיות רכלניות, מה לעשות..

איך שאנחנו מדברות בינינו מגיעה אלינו מהצד עוד קיבוצניקית רכלנית, אבל היא מקומית, חברתי מיד שואלת אותה, לגבי אותו אב חלומות, ההיא מצחקקת ומיד שולפת, זה הבחור הכי מדהים בעולם, אבל הוא אחרי פרידה קשה מאוד, מיד שאלתי בחוסר טאקט גרושתו גרה בקיבוץ ??? 

והיא אמרה שלא עברה ליישוב קרוב.

הן המשיכו בפעילות הנשית קיבוצית שלהן…

ואני התחלתי להרהר איך אני מתקרבת לשם.

 

 

ופה אני כופרת שכמותי כבר חשבתי לבצע חזרה בתשובה…

 

כל ערב אני וגיסתי שעברה אירוע קשה בשבת השחורה, יוצאת להליכה.

היום פינטזתי שאראה אותו, בוחרת את החוטיני הכי גס שלי, משלבת אותו בטייץ מבריק צמוד צמוד, שלא יהיו טעויות איזה תחתון מסתתר מתחת… חולצה מנומרת ציצי מתוח אל על ויאללה. גיסתי פגשה אותי בחוץ מחוייכת, ואמרה את מוכנה לציד אהה…

אמרתי לה ברור !!! הוא לא יכול עליי, מתחילות לרוץ, ואז 10 דקות לתוך הריצה שהשילוש תחתון גס, טייץ צמוד, ומפלס חרמנות גבוה מהרגיל, גרמו לי לרטיבות קלה.

ואיך שאני אומרת לעצמי בראש אלוהים אני חייבת כבר זין, בום האבא והבן דוהרים להם יחד בקלנועית כחלחלה.

הדבר הראשון שעלה לי בראש זה לשאול אם הוא מפה ואם יש לו מים. חברתי הייתה בהלם אבל זרמה, איזה סתומות איך שכחנו לקחת מים (מי לוקח מים לריצה, יש לנו נקודות קבועות למים). האב עונה במתיקות אין לי פה, אבל אני גר ממש פה, את מוזמנת, אפילו יש תמי 4.

בעודי בוהה במפרצים שלו ותוהה לעזאזל למה הוא לא קירח עדיין, הבן שלו נוזף בו… "אבא מים אישה" זהו לא השאיר לו ברירה. עלינו אליו הביתה בעודו מתנצל על הבלאגן ומזיגת מים קרים, אמר שהוא גרוש טרי, מיד עניתי, וואלה גם אני אמרתי ושוב התחלתי להרטיב קלות.

האב המתוק נראה מאוד מתוח, והבן מיד שבר את המתח כשהביא לי גיטרה. אמרתי תודה על המים, וביקשתי רשות לעשות פיפי, כשחזרתי ראיתי שמלה לי בקבוק מים נוסף, ואמר זה בשביל החברה, והתנצל שצריך להשכיב את הילד, ואז נמאס לי מהמשחק, התקרבתי אליו אמרתי לו.

הכי ישר אתה גרוש, אני גרושה, אם בא לך לשתות משהו יום אחר אני פה. הוא היה נראה בשוק לכמה שניות ואז אמר בטח בטח בכייף ומיד נתן לי את המספר, תדברי איתי ב10 אהיה יותר פנוי.

כמעט נישקתי אותו, בעודו מתחיל לקלח את הבן החמוד…

 

בפרק הבא "הדייט שתקע אותי" 

 

 

 

האש טאגים

 

#אב.חד.הורי.זה.מחרמן

#אבא.טוב.זה.סקסי

#אני.ממש.בוערת

 

Kippod - 🚒
לפני 3 חודשים
owlflylight - מבינה אותך
לפני 3 חודשים
נסיך מחפש מלכה - את יכולה לשלוח לי הודעה אשמח
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י