אֶל דִּי מָיוּלָה (Al Di Meola), גִּיטָרִיסְט אַגָּדִי שֶׁהָפַךְ אֶת הַמּוּזִיקָה לַגּ'וּנְגֶל שֶׁל פְיוּזְ'ן גֵּ'ז, פְלָמֶנְקוֹ וְטַנְגּוֹ, הוּא לֹא רַק וִירְטוּאוֹז אֶלָּא גַּם חוֹבֵב קֶצֶב מֻרְכָּב וּמֵלוֹדְיוֹת פְּרוֹבוֹקָטִיבִיּוֹת. עִם קַרְיֵרָה שֶׁנִּמְשֶׁכֶת מֵעַל אַרְבָּעָה עֲשׂוֹרִים, דִּי מָיוֹלָה זָכָה בִּשְׁלוֹשָׁה אַלְבּוֹמֵי זָהָב וּמָכַר מֵעַל שִׁשָּׁה מִילְיוֹן תַּקְלִיטִים בְּרַחֲבֵי הָעוֹלָם
אֶחָד הַקְּטָעִים הַמּוּזִיקָלִיִּים הַמְּרַתְּקִים שֶׁלּוֹ הוּא "Two to Tango", שֶׁבּוֹ הוּא מְשַׁתֵּף פְּעֻלָּה עִם צֵ'ק קוֹרֵיאָה עַל הַפְּסַנְתֵּר. הַקֶּטַע הַזֶּה הוּא דּוּאֵט מוּזִיקָלִי שֶׁמַּזְכִּיר לָנוּ שֶׁלִּפְעָמִים צָרִיךְ שְׁנַיִם כְּדֵי לִרְקֹד טַנְגּוֹ, אוֹ בַּמִּקְרֶה הַזֶּה, כְּדֵי לְיַצֵּר הַרְמוֹנְיָה מֻשְׁלֶמֶת בֵּין גִּיטָרָה לִפְסַנְתֵּר. דִּי מָיוּלָה, שֶׁהֻשְׁפַּע רַבּוֹת מֵהַמּוּזִיקָה שֶׁל אֶסְטֹר פִּיָּאצוֹלָה, הִצְלִיחַ לְשַׁלֵּב אֶת הַקֶּסֶם שֶׁל הַטַּנְגּוֹ עִם הַוִּירְטוּאוֹזִיּוּת שֶׁלּוֹ, וְיָצַר יְצִירָה שֶׁמְּרַגֶּשֶׁת בְּכָל פַּעַם מֵחָדָשׁ.
הוֹרָאוֹת הַאֲזָנָה:
תְּכַבִּי אֶת הָאוֹרוֹת, תַּעַצְמִי עֵינַיִם, תִּשָּׁעֲנִי אָחוֹרָה עַל הַסַּפָּה וְתַרְשִׁי לְעַצְמֵךְ לְדַמְיֵן אֶת הַמִּפְגָּשׁ אִתִּי