אנחנו לא מסובכים אפשר לסכם הכל בשיר אחד ודי גס.
מה נשים רוצות? זה אין לי מושג.
אנחנו לא מסובכים אפשר לסכם הכל בשיר אחד ודי גס.
מה נשים רוצות? זה אין לי מושג.
כל הגברים הם גנבים וכל הנשים הן אוצרות.
איך לנהוג בהן באצילות?
קשה מאוד לדעת, לכן אני צריך עצות (מגברים לא מנשים בבקשה, אתן מבלבלות גם שאתן הכי ברורות שיש)
בואו נשחק משחק מחשבתי.
נניח פגשתם אותי לכוס בירה/ וויסקי/ רום
ואמרתי לכם בואו נשחק משחק, אני פיראט חלל ואני מחפש את מלכת הפיראטים, בואו נקרא לה ח'ן.
אתה בכלל האווטאר שליט 4 היסודות וגשר לעולם הנשמות, ומחפש את האחת המיוחדת שלך ששמה, בוא נגיד - ג'יין.
אחרי מספיק תלונות וקיטורים שניכם תפרצו בשיר:
מה הבנתם מהשיחה?
איך הפיראט הצעיר יכול להמשיך?
האם נשים יכולות להגיב על תגובות של גברים להוכיח אותם על טעות המרה?
כל זאת ועוד בפרקים הבאים של השמינייה.....
התעוררתי מאושר, רעדו לי הרגליים מרוב שמחה.
המשכתי בשיחה מרעננת וטרמפ עד הבית היה כיף אפילו אם נאבד לי חגורה עם כמה שטויות.
חזרתי הביתה וסידרתי קצת, אז מה אם בעיקר ראיתי שר הטבעות רוב היום?
היה יום טוב, אז קחו שיר מצחיק על מה נשים רוצות, ומה גברים רוצים חזרה (ספוילר: כולם רוצים אהבה)
קודם כל תבכה, הכי טוב זה למצוא שיר או סרט שמייצג את המצב שלך.
הלב שלי לא נשבר ב7.10 הוא נעלם לחלוטין, ובעזה הוא התרסק לרסיסים. שיצאתי אפילו לא שמתי לב כי חשבתי שהוא עוד פועם.
אז בבקשה האזינו למילים ותבכו ביחד איתי על כל חייל שנפגע.
מוזמנים להגיב שירים טובים שכיף להיות עצוב איתם.
שכבתי עם פניקס הלילה, הפתעתי אותה.
היא גמלה לי באחד החוויות הטובות בחיי עד כה, הרגשתי בן 24 שוב.
אני יכול לשכב עכשיו רק עם יצורי קסם הבאה תהיה אשת הזאב - קרבורוס כלבת השאול. או הפינקס נראה מי תבוא קודם.
עד שאפגוש דרקונית אחרת, או פיה אשמח להתחתן עם פיה מבני לילית
נאמר לי שרק כמרים ושוטים אינם פוחדים.
אני לא אידיוט ומעולם לא הייתי קרוב לאלוהים אז תמיד פחדתי.
עכשיו שאני רואה את העולם דרך עיניי השמיים אני מבין את הבדיחה הגדולה.
נאמר לי גם שאישה אחת אתה מאושר, 2 נשים אתה עייף, 3 נשים הן שונאות זו את זו ו4 נשים הן שונאות אותך.
לא יכול לדמיין מ72 בתולות יעשו לך. אני רק רוצה לישון כמו בנאדם ולהיות מאושר.
שלישיה אחת טובה ואני יוכל להפסיק את המרדף ולחפש אחר האחת שלי לא?
אבל אולי אני נהנה מהמרדף כי המרדף הוא החיים, אולי אני פשוט צריך להרפות ולהירדם.
מי יודע? מיו יודע או אולי מיו2🤔....
תקראו את שם הרוח, תראו את פוקימון הסרט הראשון ותשמעו את
Unless you're insane like me
הזין שלי הוביל אותי ערום למקומות שהייתי צריך לפחד להיכנס אליהם עם טנק.
היום אני יודע טוב יותר, משוגעת זה הסקס הכי טוב.
והכיסוי היחיד שצריך זה התנהגות אבירי אמיתית ומעט כוח מוח.
עד שיקרה הנס שאני מתפלל אליו (שלום בין לאומי שמתחיל במזרח תיכון חדש)
אני מחכה לנס קטן יותר: שלישיה עם 2 משוגעות ששונאות אחת את השנייה אבל אוהבות אותי יותר. הן בחיים לא יסכימו לזה, זאת חתולה וזו כלבה אבל לחלום זה בחינם לא?
All I need to do is act with the confidence of a 4 Y.O wearing a batman custom.
עד שנקשקש שוב אני באטמן😘
הסוד בסוף הבלוג מוסר ההשכל בבלוג הבא.
היו היה פעם מלך אכבר מלך ושמו ארתור, היה לו 👑 היה לו חרב אגדית ויועץ 🧙♂️ והזין שלו היה............ הבנתם את הנקודה😅
והוא חיפש אחר הגביע הקדוש הוא גביע ה🔥
------------------
ובמסעותיו הוא פגש אבירה בגודל דוב לא קטן עם שריון שחור חלק רעמת שיער כשל אריה שאמרה לו:
"הכניסה לעמק זה אסורה, כי כאן נמצא הגביע הקדוש, איש לא רשאי להיכנס עד שיענה על החידה:
מה נשים רוצות יותר מכל?"
-------------------
המלך שאל את אשתו שרצתה רק שיחזור הביתה בשלום אבל הוא לא היה מרוצה מתשובתה אז הוא שאל את נשות החצר שלו וכל אחת ענתה תשובה שונה, זאת רוצה כוח בחצר, זאת רוצה בעל יפה תואר.....
שלא מצא את התשובה החל ארתור לשאול את פשוטות העם בקאמלוט והתשובות השתנו אף יותר זאת רוצה הגדלת חזה, ההיא דווקא הקטנה כי הגב כואב, זאת רוצה שבעלה יזיין לה ת'צורה וזאת רוצה שהוא יזדיין מהבית לשבוע או שניים כי הבן של השכנים בדיוק עשה יומולדת 18 והמבטים שלו לא ניתנים להכחשה יותר....
--------------------
עד שיום אחד במסע ליער פגש מכשפה אמיתית, כונפה לא נורמלית עם יבלות וגיבנת וחיוך בלי חצי מהשיניים.
ארתור שאל אותה מה נשים רוצות היא אמרה לו: "אומר לך את התשובה בתמורה למילתך שתמצא לי זיווג הגון עם אחד מאבירי השולחן העגול שלך"
ארתור אמר שירכב לבקש מתנדב אמיץ ויחזור בעוד 3 ימים לחתונה.
--------------------
מיד כינס המלך ארתור את 13 אבירי השולחן העגול וביקש מתנדבים אך איש לא קם לבקשת מלכו, למרות שאת מותם היו נותנים לו בחפץ לב את חייהם לא יכלו להביא לאיש. עד שקם הצעיר באבירים, סר גאווין האצילי וקרא בכל גדול "מה אשכנזים נהייתם?! יא ערמה של פחדניות אני אלך למען המלך ולמען הממלכה ולמען הגביע"
ושחזר המלך עם האביר גאווין לבקתת המכשושה שמע את דבריה וראה כי הם אמת.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
היא אמרה להם:
"יותר מכל נשים רוצות לעשות כרצונן"
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
רוצים את הבלוג הבא? שיהיה לי זמן, יש לי דברים יותר חשובים לעשות.
קיבלתם את המסר סוף הסיפור של סר גאווין, המכשפה, האבירה השחורה והמלך ארתור נמצא אצלי בראש ואומר אותו רק פנים אל פנים, וכבר בחרתי את ה2 שישמעו את זה.
על החתום
פיץ אביר הרואה למרחוק, עיני לילה והליצן הזהוב.
חוקים אוניברסליים:
9. אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונשו!
0. אתה חופשי מכל דבר מלבד התוצאות?
לנשמה שלך 8 מימדים היא מחוברת למימד 0 ומימד 9 בקצוות.
אלו מימדי הריקנות המוחלטת או טירוף אלוהי.
נסו לא להגיע לשם זה מאוד מסוכן.
1. חופש הבחירה: טמון בכל חלקיק וחלקיק ביקום החופש הזה הוא צריך רק אנרגיה וקופץ על דעת עצמו למימד אחר לבחירתו.
2.מימד הדעת: אין רע בלי טוב אין טוב בלי רע, פתרון של בעיה אחת מוביל לבעיה שונה או למספר גדול יותר של בעיות שונות.
3. מימד החיים: המימד שלנו כל מה שנמצא בתוכך שייך לך נשלט ע"י חוקים בלתי מתפשרים פיזיקה כימיה ביולוגיה. המימד החזק בטבע.
4.מימד הבחירה: בכל רגע אתם עושים אינספור בחירות. אתם מגיעים לכל החלטה עם מטען (העבר שלכם) מבדילים בין 2 בחירות ולוקחים בחירה כלשהיא באמצע בד"כ.
5. מימד הכוח: עם 5 אצבעות אפשר להבין את זה היחד הן חזקות לחוד חלשות. לכל מצב יש תפקיד זכרו לנופף לשלום וללחוץ יד לפני שאתם מעיפים סתירה או מכוונים אגרוף.
6.מימד הגיבורים: כל אחד ואחת מאיתנו הוא הגיבור הראשי בסיפור שלה, אם אתם נתקלים בבעיה שאין לה פתרון חשבו על גיבור אמיתי או בדיוני, מה הוא היה עושה בסיטואציה דומה.פעלו ככה.
7.מימד האמונה: שאלו את עצמכם במה אתם מאמינים כי הסוף שלכם עומד להגיע, היכנעות לחוקיו ולחוכמתו, התבודדו עם עצמכם עד שתהייה לכם תשובה מספקת.
8. מימד החוקים האינסופיים:
סדר ארגון ניקיון.
גוף מוח נפש.
אתה או שאר העולם.
בחר אחד מכל שורה ותתחיל לעבוד יא טמבל אחרת שהמוות ייקח אותך בסופו של דבר (אל תיקח את חייך שלך באף מצב!!!) תצטער על זה מאוד.
אז אתמול התחלתי לכתוב את הבלוג, אכן הישג גדול לאדם שרואה את עצמו בתור סופר, לפחות מישהי אחת הגיבה, זה נחמד.
החתולה רצתה לדעת הכל מהכל אבל לא הבינה אפילו את החוקים הבסיסיים של המשחק, זה כאילו היא לא שמעה אף פעם שהסקרנות הרגה את החתול.
אני שואל אתכם אם אני מציע 3 משאלות ו10 שמות אפשריים כמה קשה להבין שהשם שאפשר לפנות בו אליי זה הג'יני הגדול והכל יכול?
השמות האחרים מצריכים להיות קצת יותר חנונים או לשלוט בחיפוש של גוגל.
הנשמה המזוכיסטית והפגועה (בוא נקרא לה xx) אוהבת הלקאה עצמית, אפילו צריכה את זה. היא כאן כדי למצוא מישהו שיאשר לה שהיא אכן מיץ של זבל פסולת אנושית רקובה גרב חסרת שימוש ועוד תארים מחמיאים...
אני לא מוכן להתייחס אליה ככה זה פשוט לא התנהגות שאני מקבל, לא אצל אחרים ולא אצל עצמי. בשמחה רבה אביא אותה אליי ואתנהג בה בקשיחות רבה ככל שתרצה אבל רק אחרי שנתתי חיבוק ארוך ולפני שהבטחתי לה שהיא לא רשאית לעזוב עד שהיא מרגישה יותר טוב לגבי עצמה.
בשביל הנשמה המזוכיסטית הזאת אני אהיה סמל טירונים קשוח ביותר והיא חיילת צעירה ופעורת עיניים עד שהמתח המיני עד שהיא תבין שכל מה שהיא צריכה לעשות כדי לשנות את חוקי המשחק זה לפנות אליי בשם שונה והיא יודעת את השם האמיתי שלי, ובשמות יש כוח.
זהו לבנתיים אם אהבתם מוזמנים להגיב אבל 2 בנות בכל פעם זה בערך הגבול של כמה אני יכול לדבר איתו.
כמו שאומרים בחורה אחת אתה מאושר, 2 בחורות אתה עייף, 3 בחורות הן שונאות זו את זו, 4 בחורות הן שונאות אותך.
אני מוכן לסבול עייפות אבל לא מתאימה לי שנאה.
לשמות הבאים אתם יכולים להשתמש בכל מה שהיה בבלוג 1 או להוסיף מורפיוס או ניאו (ג'יני כבר תפוס סורי)