לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומנו של נביא שנושא את הכתר.

איך לנבא נבואה שמגשימה את עצמה.
לפני שנתיים. יום שבת, 19 באוקטובר 2024 בשעה 1:44

עם כלכך הרבה מכשפות פיות דרקונים ערפדים פיניקסים ושאר ייצורי קסם אני מניח שלא רק אני משתייך לקהילת החנונים בארץ.
בואו להגיד שלום אני הולך להיות לבוש בתחפושת ספק בדסמית ספק כל אביזר שהילד הפנימי שלי דרש ממני לקנות באליאקספרס.

כולל אבל לא מוגבל לשרביט הבכור, סטורמברייקר, החרב של אראגון, אולטימייט באנקאי של איצ'יגו ועוד. 

לפני שנתיים. יום ראשון, 13 באוקטובר 2024 בשעה 7:13

תרגיל כתיבה מיום כיפור. כתבו סיפור קצר על 3 דמויות:
כפרה סליחה ומחילה.

ריח סיגריות עמד באוויר וקול התייפחות חנוקה נשמע מעל המצבה הדוממת. במהלך היום באו לשם אנשים רבים אבל בשעות הקטנות של הלילה היו שם תמיד רק 2. על המצבה היה כתוב רק תאריך אחד ושמות, 101 שמות, ולא של גורים דלמטיים אלא של אנשים.

סליחה כהרגלה צובעת בדמעותיה את האבן הקרה, מבקשת ומבטיחה, מנסה בכוח רצונה בלבד למחוק ולו שם אחד מהמצבה. כפרה יושב על הספסל ליד, שתי עיניו עצומות לידו בקבוק מים בודד ופגז של טנק מלא בבדלי סיגריה והוא מעשן עוד סיגריה אחת, ככה זה שהצום נמשך מעל שנה והרעב דוקר.
עד שכולם חוזרים הוא מלמל לעצמו ומחה דמעה מהעין שנפתחה לו במצח, שצרבה מרוב רעב ועשן סיגריות.

"טוב הלך הלך כפרה" הוא אמר לסליחה, "מחילה לא תבוא גם היום והשחר כבר כמעט עולה, אנחנו צריכים ללכת."
סליחה השתתקה תוך כדי קינוח אף קולני ושאלה בשקט "אתה חושב שמחילה לא תגיע לעולם?"

כפרה עישן את סוף הסיגריה עד שנחנק קצת השתעל ואמר "תראי חצי מהאנשים שמתאספים כאן מאמינים שהיא תגיע רק אחרי שאשמה תבוא והחצי השני מאמינים שהיא תבוא רק שהמצבה שלהם תהיה גדולה הרבה יותר כשנקמה תסיים איתם."
"אשמה ונקמה, מה הן קשורות למחילה? ולא שאלתי מתי כולם חושבים שהיא תבוא שאלתי אותך" ענתה לו סליחה.

"תראי אף פעם אי אפשר לדעת עם מחילה, את מכירה אותה טוב כמעט כמוני, לפעמים היא לא באה לא משנה מה עושים ולפעמים שהיא כבר באה אתה מגלה שהיא הייתה שם כל הזמן"

"ובכל זאת, מתי אתה חושב שהיא תגיע?" דחקה בו סליחה עוד קצת.

"אני מאמין שהיא תבוא אלינו רק שזה יגיע לנו, שנלמד סוף סוף את המסר שכל העבר צועק אלינו"
" תפסיק לדבר בחידות ופשוט תגיד לי כבר" אמרה סליחה בקוצר רוח שלא היה אופייני לה בכלל.

כפרה חייך חיוך עקום "זה לא חידה קשה במיוחד זה הדבר הראשון שאנחנו אומרים זה לזו כל מפגש וכל שיחה"

ש-ל-ו-ם

לפני שנתיים. יום חמישי, 3 באוקטובר 2024 בשעה 18:45

השנה לא התחילה עכשיו ועדיין לא הסתיימה, השנה תסתיים ב6.10 ותתחיל מחדש ב7.10 

 

השנה הזאת תהיה טובה רק שנחזיר אותם הביתה, את כולם לא אחד אחד, ולא מעניין אותי להשמיד את החמאס או את החיזאבלה או את איראן. 

 

אני רק רוצה את האחים שלי בבית זה הכל. 

אל תגיבו לי אמן ולא בעזרת השם, תעזרו לי בשם הפיקטיבי שלי כי יש לי תוכנית, כן היא כוללת שלום במזרח התיכון וכן זה אומר שהרבה מהבני זונות יחכו לעונש שלהם אבל הוא יגיע סמכו עלי.

 

כמו הפוסט ים הקודמים שלי גם זה לא הולך לעורר תגובות כי אין לי שדיים אבל אם כבר קראתם שלחו לי הודעה ואולי נדבק ביחד על התוכנית לשלום שמתחיל במזרח התיכון והשבת החטופים הביתה פינוי מוחלט של עזה. 

לפני שנתיים. יום חמישי, 3 באוקטובר 2024 בשעה 4:21

שווה 2 בהודעות

וזאת מגרגרת😍😍😍

לפני שנתיים. יום ראשון, 29 בספטמבר 2024 בשעה 7:39

 

השיר זה חלק מסדרה מצוינת בשם hazbin hotel ממליץ בחום של אש הגיהנום.

 

מוזמנות לדבר לקשקש להתייעץ לפרוק או כל דבר אחר. 

 

הפוסט מנוסח בנקבה אבל פונה לכל הזנים והמינים. 

 

לפני שנתיים. יום ראשון, 22 בספטמבר 2024 בשעה 2:07

אין פואנטה רק שמעתי את השיר הזה בכיתי קצת וממשיכים את היום כמו גדולים. 

 

לפני שנתיים. יום שבת, 21 בספטמבר 2024 בשעה 13:20

פגשתי לאחרונה 2 נשים עם חרא הורים, הפנטזיה הזאת לא בשבילן כי הן לא מוכנות לזה כל אחת בדרכה שלה וזה בסדר גמור. 

 

הפנטזיה הזאת בשבילי, כי אני רוצה להיות הגבר המגן שהגיע לילדות האלו הרבה לפני שהכרתי אותן, לפני שהן למדו לפחד מהאהבה או שהאהבה משמעה כאב. 

 

************************************

 

כדי שזה יקרה אני צריך אישה שתסכים להיות הילדה הפגועה שהיא עצמה הייתה פעם. 

 

אני צריך אישה מבוגרת ואמא מדהימה שמוכנה לספוג הרבה כאב כדי לשחק את האמא המתעללת, ולחטוף על זה הרבה התעללות פיזית או רגשית ולבכות בכאב או להתנצל בלבד. שנסיים אני רוצה שהיא תתחנן לסליחה תנשק לילדה את הרגליים או תשב לבד בפינה לחשוב על מה שהיא עשתה.

 

אני צריך לדעת יותר בעצמי על בדס"מ. על גבולות על שפיות ועל ביטחון. אני רוצה להיות האבא הטוב מעניש רק שצריך אבל זה כואב לו. 

 

אני רוצה להוציא את כל האגרסיביות והכעס שלי על העולם הדפוק הזה על אמא אחת מדהימה שלא עשתה רע לאף בת שלה רק כי ילדה אחרת רועדת ובוכה לבד בלילה וזה לא הוגן. 

 

אני רוצה שהילדה תחבק אותי חזק חזק ואני אבטיח לה שלא אעזוב אותה אף פעם אני רוצה גם שהילדה תאמין לי, ואם לא אני רוצה שהיא תכה אותי עד שאתחנן לסליחה כי אני חייב ללכת מתישהו. 

 

אני לא רוצה לתת לילדה יותר מפליק בתחת אבל אני רוצה לשכב איתה ולהזכיר לה שאבא אוהב אותה אפילו שהוא מתנהג בקשיחות והוא לא כועס עליה כי היא תמיד תישאר הילדה המיוחדת שלו. 

 

ואני רוצה שאם הילדה תסכים, אז ורק אז אני אקבל את השלישיה שלי אבל זה לא יקרה בפעם הראשונה ולא בעשירית כי הילדה לא מוכנה ואני לא מוכן, ולאמא לא מגיע. 

 

***************************************

 

כדי שזה יקרה אני צריך מילת ביטחון חזקה ביותר 

- אני אוהב חלאס. אם היא נאמרת פעם אחת זו הפסקה קצרה, פעמיים ברצף זו עצירה ארוכה ודיבור עם טיפול רגשי, 3 פעמים זה הפסקה מוחלטת וכולם מקבלים לילה לבד או ביחד. 

 

- אני צריך גבולות ברורים ביותר כתובים שחור על גבי לבן לפי סדר סבירות מה כל אחת מוכנה לעשות בכיף, מה היא מוכנה לנסות אבל חוששת ופעם בודדת בלבד לניסיון, ומה ייהרג ובל יעבור ולא יקרה לעולם. 

 

- אני צריך שיחה עם כל משתתפת ברמה של טיפול רגשי על טבע האי שפיות שלה, כולנו קצת משוגעים כאן וזה בסדר כל עוד יש כנות ופתיחות מוחלטים. 

 

**************************************

 

לנשים שאני מזכיר בתחילת הפוסט זה לא עליכן ולא יכול לקרות איתכן בעשור הקרוב לפחות אם בכלל אני מצטער על כל הפגיעות שפגעתי בכל אחת מכן, זו לא הייתה הכוונה שלי. אני כאן אם אתן רוצות לצעוק עליי זה יותר מבסדר. 

 

לפניקס שלי, תישארי חזקה מתוקה שאת. אל תפחדי מהאש של עצמך את חזקה מזה, מתנת הפתעה תהיה שלך לא משנה אם תבחרי להישאר או לעזוב אותי זה רק תזכורת קטנה למה את מסוגלת להיות שאת פורשת כנפיים. 

 

לשדה שלי, אני יודע שגדלת בין שטנים גם אני לא מלאך אבל אני מנסה בכל מאודי להיות מישהו שאת יכולה לבטוח בו. פנטזיית הערפד שלך מגיע מצטער שכתבתי את זה קודם אני פשוט רוצה להכיר אותך טוב יותר.

 

לכל השאר תודה על הקריאה. 

לפני שנתיים. יום רביעי, 18 בספטמבר 2024 בשעה 23:33

כדי לחרמן חתולה חכך את אפך בשלה לטף את אוזניה עד שתגרגר תן לה ללקק אותך ותנשוך אותה בגב התחתון ממש לפני הזנב. אל תרדוף אחריה היא תסמן לך מתי היא רוצה את זה ושהיא כבר לא היא חופשיה להתחרמן עם כל אחת שתחפוץ בו 😺

 

כדי לחרמן כלבה גרד לה מתחת לרצועה היכן שמציק גרז לה מעל הזנב באגרסיביות כי היא לא מסוגלת להגיע לשם ולטף לה את הבטן. תבוא אליה בנאמנות היא אולי תתין לך ללטף אותה אבל ליבה שייך לעד לאדון אחד ויחיד רק אם הוא יסכים היא תתלטף  🐶

 

כדי לחרמן אישה למד משתין: 

הבט בעיניה נשק את ברכותיה ופגמיה הורד לה את החזיה נשק ונשך כרצונה רד למטה נשך לה חזק בתחת ותתחיל לאכול.😋

 

אתה לא רשאי לעלות עד שהיא דורשת זאת וכוון לאורגזמה אחת לפחות לפני שאתה נכנס אליה💥 השתמש ביד בפה ובכל צעצוע שאתה יכול👈🤞🤏🦾

 

דברים שכדאי לזכור:

גבר מבלה את חיו ברדיפה אחרי כוס, מה יכול להיות יותר מספק מקפיצה אליו ראש קדימה?

אישה היא לא חפץ היא אוצר ואנחנו הגברים גנבים, חשוב לזכור שיש כבוד בין גנבים וכבוד לאוצרות שאנחנו גונבים

ומי שאומר שמקומה של האישה במטבח לא יודע מה לעשות איתה במיטה

 

וגם

לאביר מוצלח יש דם על החרב. 

פיראטים אמיתי לא מפחד מהים האדום. 

טרקטור טוב חורש גם בבוץ. 

 

הסמוראי הטוב ביותר משאיר את חרבו בנדנה אבל שומר עליה נקייה ומצוחצחת עד שיקרא להשתמש בה בכבוד ובאומץ.

 

היו מוכנים למלחמה אבל צפו לשלום 

והמלחמה הטובה ביותר היא מלחמה בין הסדינים, או על המכונת כביסה או על הספה בסלון או בפיקניק באזור מבודד....

 

 

מכירים עוד אמרות שחוקות ששחכתי או לא הכרתי? ספרו לי בתגובות ואוסיף. 

הודעות יתקבלו בברכה אבל יש לי יותר נשים ממה שאני יודע לעשות איתן כרגע (ציפור אחת על הברך ואחת בהודעות) אז בבקשה לא למטרות מין בזמן הקרוב😅

לפני שנתיים. יום שבת, 7 בספטמבר 2024 בשעה 16:10

רומנטיקה טובה מתחילה בחברות טובה. 

 

רומנטיקה רעה מתחילה ב... 

 

הוהוהו הוהוהוווו.... 

רע רערהרהע רומה רוממהה גאגא אוללאה:

 

לפני שנתיים. יום שבת, 7 בספטמבר 2024 בשעה 14:38

(.) (.) 

נהג באבירות, או תראה הרקולס יא טמבל.