לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומנו של נביא שנושא את הכתר.

איך לנבא נבואה שמגשימה את עצמה.
לפני שבועיים. 4 באוקטובר 2024 בשעה 1:10

אני רוצה שתאנוס אותי היא אמרה לו. 

 

בנות התמותה האלו מוזרות במאה הזאת הוא חשב לעצמו. אבל מוזר לא אומר רע, מוזר מראה על המון פוטנציאל. והריח הקלוש של הדם מרמז על מה שעתיד לבוא.... 

ממממממ

 

את בטוחה שאת יודעת מה את מבקשת בכלל? 

- אני בוטחת בך היא ענתה בלי פחד, זו הייתה טעות, כנראה. 

 

אז שימי את זה אמר ונתן לה כיסוי עיניים מרהיב בצבע שחור עם פיתוחי זהב שהיה אצלו כבר מהתקופה הוויקטוריאנית. 

ועכשיו חכי. 

***************

היא עמדה דוממת ורעד קל עבר בגופה כאשר הוא העביר אצבע וחתך במכה את בגדיה שנפלו על השטיח האדום צורב תוך כך פס בבשר גבה.

 

מה אתה הולך לעשות לי דאדי? 

---פלאחט---

הוא הצליף ביד פתוחה על התחת שלה, הצלפה יחידה שהותירה אחריה סימן אדום בוער של יד ו5 אצבעות ברורות. 

הוא תפס לה את הגרון, חונק את הצעקה ואמר "תכניסי לך את זה טוב טוב לראש כבר עכשיו, אני לא אבא שלך ובחיים לא אהיה אבא שלך, אם את מתעקשת להתייחס אליי כשולט עלייך את יכולה לקרוא לי המפקד" 

 

הוא שחרר את הגרון שלה ושאל "עכשיו מה את אומרת?" 

"אני מצטערת המפקד, לא ידעתי" היא ענתה בקול רועד.

"זה הרבה יותר טוב" הוא אמר שהוא משתמש באצבע להרים לה את הסנטר ונישק אותה בעדינות במצח, בקצה האף ולבסוף נשיקה קצרה ומתוקה על שפתיה. 

ואז הוא נשך אותה בצוואר, בכוח כה רב כמעט עד הקזת דם, אבל לא, עדיין לא. אתה לא חי 800 שנה, אפילו בתור ערפד, בלי ללמוד איפוק מה הוא. 

******************

הוא הלך מסביבה צעדיו רכים וכבדים על השטיח בוחן את גופה העירום. שנפגשו היא התייחסה לעצמה בזלזול, רואה רק את הפגמים, אילו היא רק ידעה. במאה ה12 היו סוגדים לה כאלה, במאה ה14 היו מעלים אותה על המוקד כבעלת יופי לא טבעי ובמאה ה16 היא הייתה מושא למלחמה בין מלכים שיילחמו על ידה לנישואין. מסתבר שבמאה הזאת עדיין לא הפנימו שטוב שיש קצת מה לתפוס, שצלקות זה אסתטתי להפליא ושקמט או 2 של דאגה וצחוק זה האיפור היפה ביותר שאישה יכולה לשאת. 

 

איברו החל להתעורר בעודו מלטף אותה, שורט את הגב בציפורניים חדות, מלטף את התחת המפוסל ואת הבליטה האדומה שגרם לה מקודם. איברו התחיל לפעום בכאב נעים בעודו נושך את שכמותיה בכוח. הוא נענה לדחפיו ונצמד אליה מאחורה, כבר בלי חולצה, חופן את שדיה הכבדים ולוחץ חזק. 

הזין שלו נעמד כולו לוחץ דרך המכנס על תחת מרהיב מלא בצלקות העבר, ידיו עברו לפטמותיה מושכות עד שגבה התקער כחתולה וראשה נשען על צאוורו. 

************

עם יד על הצוואר ויד עמוק בתוך איברה שהיה רטוב ולא רק מתשוקה הוא הרים אותה וזרק אותה על המיטה הענקית שלפניה, תוך מאית השנייה שהיא עוד זעקה בהפתעה הוא כבר היה עירום יד אחת על צאוורה ברכו בין רגליה והאצבעות שהיו רטובות ממנה נכנסו אל פיה. 

 

היא מצצה את הרטיבות שלה עצמה לרגע קל עד שסומק עלה בלחייה, "אוי, נראה לי שהתחלתי מחזור, סליחה לא ידעתי" היא אמרה בטון מבויש "אתה רוצה שנפסיק?"

 

אין סיכוי בעולם שזה יקרה, הוא חשב לעצמו אבל במקום להגיד משהו הוא התחיל להראות לה מה הוא אוהב באמת. הוא התחיל בנשיקה עמוקה ידיה לפותות באחיזה חזקה מעל ראשה וברכו צמודה שהייתה בין רגליה עלתה וירדה לחמם את הארוחה שלו... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Purple Phoenix​(נשלטת){Loki the t} - הו וואו.
כתיבה מוצלחת
דמיון עשיר
ובחלט מעורר (גוף ומוח)
לפני שבועיים
תשעים וארבע ב' - תודה רבה!
לפני שבועיים
fairy a​(נשלטת) - ןואוון כתיבה מדהימה
לפני שבועיים
תשעים וארבע ב' - תודה רבה לקח לי שבועיים בערך לערוך את הסיפור עד כה, ואני רוצה להיות סופר אז זו באמת המחמאה הכי טובה שאני יכול לבקש❤️
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י