בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קאבוי קאבוי​(נשלט)חשבון מאומת

קאבוי

משפט שאני מאוד אוהב מאז שאני ילד, נלקח מתוך סרט “סוס פרא”:
“הסיפור שאני רוצה לספר לכם – לא תמצאו בשום ספר.
אומרים שההיסטוריה של המערב נכתבה מהאוכף של סוס.
אבל מעולם לא סופרה באמת – מתוך ליבו של אחד.״

אז הנה אני.
רוצה לספר לכם את הסיפור שלי.
הסיפור של קאבוי בן זמננו,
שמחפש את הדרך שלו בעולם הזה –
דרך של תשוקה, חופש, התמסרות,
ועיניים שתמיד מסתכלות קדימה.
לפני שנה. יום חמישי, 19 ביוני 2025 בשעה 17:50

כל המצב הזה בארץ לא עושה לי טוב. כמו לכולם – גם עליי זה יושב. הראש לא שקט, הגוף בלחץ, המחשבות רצות בלי הפסקה. אבל יש דבר אחד שעוזר לי להירגע: לעשות ביד.

 


כן, ככה פשוט. אני לא מחפש להתחכם או להתייפייף. זה מרגיע אותי. ברגע שאני גומר – יש שנייה של שקט בראש. של ריק. של רגיעה.

 


בדרך כלל אני עושה את זה כמו שצריך. יש לי טקס. אני משתמש בדילדו שלי, בונה לעצמי את האווירה, משחק עם השפיך אחר כך – זה חלק מהעניין. אבל בתקופה הזו? הכול לחוץ. הכול מהיר. אני פשוט עושה ביד, גומר, וזהו. בלי משחקים, בלי טקס, בלי מעגלים מיותרים.

 


לא אידיאלי, לא מה שאני רגיל אליו – אבל זה מה שיש עכשיו. זה מה שמרגיע אותי.

מקווה שיבואו ימים שקטים יותר. לכולנו


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י