לפני שלושה חודשים. יום שני, 9 במרץ 2026 בשעה 19:10
זה נכון שאנחנו כבר שנתיים במלחמה, שנתיים של הרבה מתח, של הרבה פעמים אי־ודאות. בתוך כל המצב הזה יש לנו תקופות יותר קשות שבהן המדינה תחת אש כבדה וכולם סגורים בבית עם הרבה מתח, פחד ואי־ודאות, במיוחד כשאתה עצמאי אז בכלל, אבל דווקא בתקופה הזאת אני יותר חרמן אבל ממש יותר בקטע מוגזם משהו בכל אש והתקפות מחרמן אותי ומדליק טוב לפחות ככה אני מרגיש

