סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן האישי שלי

סיפורים, תקוות, רצונות, וקצת על מי אני
לפני 4 ימים. 20 באוקטובר 2024 בשעה 12:45

כשהייתי בן 16 השנה הייתה 2008. הטלפון הסלולרי היה שונה, והאינטרנט היה ממש שונה.

בגיל שבו משב רוח יכול לגרות אותך, בישיבה שלמדתי בה, ובבית- לא הייתה תרבות של לדבר על יחסי מין, או שיעורים בנושא. הדבר הקרוב ביותר היה שיחות על נושא ה״זרע לבטלה״, ואיך שזה הדרך להגיע לגיהנום. 

אני לא זוכר איך, אבל הגעתי לאתר ״אטרף״. ושם התחלתי לדבר עם כל מיני בחורות, וכל מה שעניין אותי זה למצוא זיון! 

דיברתי עם מישהי, החלפנו תמונות, ובסוף- קבענו להפגש. אני גרתי באיזור השרון, אצל ההורים, והיא גרה בתל אביב. 

הייתי נחוש שזה יקרה, אז דאגתי להגיע לתחנה המרכזית, נסעתי לתל אביב, עוד קו פנימי, וזהו- הגעתי! מתקשר אליה והיא אומרת לי לחכות ושתגיע בקרוב, ולאחר זמן מסוים, היא מתקשר ומכוונת אותי איך להגיע אליה. 

באותה תקופה(עד היום אם להגיד את האמת), הייתי אשכנזי בהיר, יחסית קטן בגודל, דיי חלק, ונראה צעיר באופן כללי. 

לאחר שהיא פתחה את הדלת היא מסתכלת עלי ומבקשת תעודת זהות לראות שאני בן 16, ולאחר שהראיתי לה היא נתנה לה להיכנס. שאלה לשלומי, דיברנו קצת והיא הביאה לי לשתות משהו. 

אני דיי משוכנע שידעתי מה זה טרנסג׳נדרים כבר אז, אבל אף פעם לא פגשתי אחת במציאות. זו גם הייתה הפעם הראשונה שאני הולך לשכב עם מישהי! עד לאותו היום כל הניסיון שלי הייתה מידי פעם נשיקות עם דתיות, וכמה פעמים מציצה מאקסית. 

היא מתחילה לנשק אותי, אנחנו מתחילים להתפשט והייתי פשוט חרמן בטירוף! עם זין עומד כמו טיל בתחתונים, והיא בחוטיני וחזיה, היא אמרה לי שהיא יודעת שאני חרמן,  אבל שאני צריך קודם כל למצוץ לה. 

היא הזיזה את התחתון, וחשפה זין גדול. לא ידעתי מה לעשות, והיא הסבירה לי שאני צריך לרדת כמו בסרטים, לפתוח את הפה, ולהתחיל לעלות ולרדת עם הפה פתוח כשהזין שלה בתוכו. 

את ההמשך אני לא כל כך זוכר, אני מניח שזיינתי אותה וגמרתי. אבל מה שאני כן זוכר הוא שמאותו יום, ועד היום, יש לי פנטזיות בלתי נגמרות על זין. 

כשהייתי צעיר יותר זה היה סביב לזיין קרוסדרסריות וטרנסג׳נדריות, וככל שהתבגרתי, כך הרצון להיות מהצד השני של המטבע: הנשלט, הנשי, הכנוע- רק התגבר!  

לגבי נשים, זה כבר עולם שלם שבטח אגיע אליו בהמשך. אבל אני מאמין גדול שבסוף אמצא את הגבירה שלי, שתכיר אותי, אני אותה, וביחד נגיע לכל המקומות שהובילו אותנו לנקודה הזו. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י