אוחחח שאני אוהבת.
לדבר שיחות שלמות במבטים.
להכנס פנימה,
להרגיש,
להבין,
לא להוריד מבט.
כמה שיותר חודר יותר מרטיב.
מבטים ארוכים שמספרים את המחשבות.
שנותנים להרגיש את הכח והחוזק בתוך השקט.
מבטים שלוקחים אותי בלי להתבלבל.
לצלול עמוק,
לתוך הנשמה,
ועוד יותר,
ועוד,
כן.
כן.
כןןן.
ככה.
כמה שזה טעים.
יאמי!

