לפני שנה. יום ראשון, 26 בינואר 2025 בשעה 21:57
הרבה נשלטים קוראים לרצונות הקיצוניים שלהם "גבול", לא כי זה גבול אלא כי הם מתביישים להודות ב-אמת. במקום להיות כנים, הם מסתתרים מאחורי מילים ומחפשים דרך עקיפה לגרום לזה לקרות.
אז תגיד לי, זה באמת גבול או סתם פחד להסתכל לעצמך בעיניים? איפה האמת שלך? ושוב אני שואל זה באמת גבול? או הפחד להתחבר לאני האמיתי שלך?

