חודש שלם חגגתי יום הולדת 😂
בדרכים מגוונות והכי שוות שיש....... 😈
שלשום עוד רק נחתתי
הרגשתי ולא סתם, שהשנה אני רוצה לחגוג כמה שיותר וביחד,
זה היה חודש בלתי נשכח באמת עבורי!
וואו.
יש גם תמונות 😈
אני מלאת הודייה
עד שלשום עד עיכלתי הכל 😄
היו כמה דברים מאוד מאוד מרגשים
ואפילו חוויתי דרופ קטן אחרי שנגמר שזה טבעי,
שבעיני מעולם לא ניהלתי טוב יותר דרופ
דבר שבפני עצמו אני ממש גאה בו
כיף לדעת שאני מזהה במדויק ויודעת
לדאוג לזה נכון ושיש לי את כל הכלים
בצורה עוד יותר טובה ומחוברת מתמיד
אני יודעת כמה אפטר קר זה חשוב
גם לבוטום וגם לטופ ואני מאוד על זה
אתמול היה יום פרודוקטיבי מאוד
והרגשתי שהמוזה קראה לי... ליצור שרשרת
שהתחברתי אליה ממש!
והטופ שלקחתי בלי למדוד יצא בדיוק במידה 🥳
אם אני מחפשת סיבות לשמוח? השראה? יש לי בלי סוף ואני מוצאת עוד ועוד
ובאמת שאני מוקפת בא.נשים
מדהימים.ות וכ"כ הרבה מעבר וזה חלק בלתי מפרד מהכל
היום הולדת היה רק תירוץ להגזים אני עפה על החיים כך או כך 👑
ומרגישה שמחה ומרוצה מאוד ❤️🔥
באופן כללי בשורה התחתונה
עמוק בפנים מרגישה מבורכת בטירוף
הרגשה פשוט, טובה. פנימית.
ועל כך, תמונה הבוקר גם לכלובי 🎉❤️⛓️💥
ובהמשך אשתף עוד על החגיגות

