אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

חיי דובי

בלי פלטרים בלי מסכות כותבת מה שאני מרגישה
לפני חודש. יום שבת, 2 במאי 2026 בשעה 9:56

בדידות זה כרגע הרגשה שלי מרגישה כל כך לבד שזה אוכל אותי מפנים אני יודעת שזה רק תקופה שהיא חשוכה בחיי וכל חושך יש טיפה של אור ואני כולי תקווה שאנפץ את חשוך ואהיה אור 

לוותר זה פיתרון קל אבל אני אלחם ולא אוותר 

בקצה החשוך יש אור ועוד קצת הכאב נגמר בסופו של דבר אני אחלים מהמשבר הזה צריכה רק קצת תקווה 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י