אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

נסיון עבר ונסיון עתיד

כל מני דברים שעשיתי או רוצה לעשות, לקחי העבר ותכנון לעתיד
לפני כחצי שנה. יום שישי, 19 בדצמבר 2025 בשעה 16:46

אם לא קראת את הבלוג, אם לא הצצת בביו, אז למה לשלוח הודעה? בגלל הכינוי? בגלל התמונה שלרוב היא מזוייפת?


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י