לפני כחצי שנה. יום שישי, 19 בדצמבר 2025 בשעה 16:46
אם לא קראת את הבלוג, אם לא הצצת בביו, אז למה לשלוח הודעה? בגלל הכינוי? בגלל התמונה שלרוב היא מזוייפת?
אם לא קראת את הבלוג, אם לא הצצת בביו, אז למה לשלוח הודעה? בגלל הכינוי? בגלל התמונה שלרוב היא מזוייפת?