שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

נסיון עבר ונסיון עתיד

כל מני דברים שעשיתי או רוצה לעשות, לקחי העבר ותכנון לעתיד
לפני חודשיים. יום שלישי, 7 באפריל 2026 בשעה 16:06

סידרה בנטפליקס בשם BEASTAR קפצה לי במועדפים, בגדול זה אנימה בעולם כמו זוטרופוליס, חיות, טורפים, אנימציה.

בחיים לא נמשכתי למצוייר, גם לא בדרגון בול ופוקימון, או כל הדומים, אבל שם הם מציגים אותם כחלשים יותר, משהו בפגיעות שלהם שמעורר רגשות עזים של רצון לטרוף ולשלוט בהם.

משהו בסדרה הזאת נעשה ממש ממש טוב.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י