לפני חודשיים. יום חמישי, 16 באפריל 2026 בשעה 16:38
או שסתם מאבד את שפיותי, אבל מרגיש לי שאפשר לזהות חיוך גם בתמונה בלי פנים.
תמיד אהבתי שמחייכים אליי, זה גורם לחיוך לא רצוני גם בצד השני, אולי למדתי לזהות מימיקות של הגוף ואולי אני באמת מאבד שפיות לאט לאט.
אבל לפעמים אני צופה פה בתמונות ויודע שהאובייקט במצלמה חייך, גם אם שפתיו לא נעו, לפעמים הלב מחייך מבפנים.

