לפני חודשיים. יום שבת, 25 באפריל 2026 בשעה 15:30
הייטק, אבל לא רק שם, אני מנסה למפות תפקידים מעולם הבדסמ על הקולגות שלי.
עד כה יש לי בצד הנשלט את הבחור שכל הזמן מעדכן מה עשה - לדעתי זה ה:א ב של קבלת אישור.
הבחור שכל הזמן לוקח על עצמו משימות שאף אחד לא רוצה - ריצוי הצד השני.
הבחורה שתמיד מסתכלת למטה - למרות שזה מפחיד אותי ממש.
הבחור שלא מדבר עד ששואלים אותו.
בצד השולט:
הבחור שתמיד עונה בשאלה - למרות שהוא סתם מעצבן ולא אוהבים אותו במחלקה.
הבוס שמאחר תמיד וכולנו מחכים.
המנהל שפעם צחק ואמר שיקראו לו "בוס".

