בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מס הכנסה

לפני 11 שנים. 19 במאי 2012 בשעה 5:27

אני חולה על התחת שלה,אני יודע שזו קלישאה אבל כשאתה מאוהב יש לך פטור קלישאות.
ההיפך, יש תחושה שכל מה שהמוח שלך מסוגל לנפק- אלה שורות משירים מזרחיים.
והאמת שבכלל -מצבי הנפשי היחודי מאפשר לי הצצה אינטימית לז'אנרים שלא חשבתי , ואם כן חשבתי- זה היה כחלק נותן המוטיווציה מאימוני השחיה שלי לקפריסין, שרציתי לדווח שבאמת שמתקדמים לא רע,ובאותה הזדמנות שאני כאן- להודיע על הנפקה של המשחה -מתחרה -לצליחת הכנרת -שעדיין לא מצאתי לו שם ,אבל אי אפשר להתווכח עם התועלת שבו,כי הרי כשאתה חוצה את הכנרת-מה מחכה לך בצד השני-אותו זבל.לעומת זאת אני מציע את הפנטזיה האולטימטיבית -לא להיות פה.
העניין זה שאני באמת חולה על התחת שלה,
הרקמות שלי מדברות חיים וחלומות, ואני תוהה אם לא גיליתי את הגן האחראי לסרטן העור, כי העור שלי מתחיל לפתח חיי נפש משל עצמו וערגה שנושקת לכאב אליה.
הזיין שלי פתאום מדבר בשפות שעברו מהעולם ומילל ברגע שהוא מתרחק ממנה כמו סירנה של משטרה בדרך לעוד סכין,וזה דימוי הרבה יותר מדוייק מיללה של תן-כי כמה רלוונטי לחיים שלכם -תנים. לעומת זאת סירנות של משטרה-אתם עוד תשמעו הרבה, ואני לא רוצה לפתח-את המתי ואיפה תשמעו .
עכשיו אני רוצה להגיד משהו שהוא בבאמת מרגש ,שבאמת גורם לי להחסיר פעימה,
היא נותנת לי לעשות בו מה שאני רוצה.היא פותחת אותו בפני ואומרת קח תשחק,כאילו היא ניחשה שעל תחת כזה חלמתי עוד בגילגול הקודם,וכבר אמרתי פה, פעם- שזו ילדותי השניה,אבל אז זה לא היה בהקשר של תחת,אז אני חוזר ואומר כמו בהגדה של פסח, .ומכאן והלאה זה הקטע האינטימי שלא בא לי לשתף בו ,אבל רציתי רק להגיד שחרדל זה בסדר, אבל תבחרו את זה בלי הגרגירים. ועוד פעם אני לא אדבר על זה כי- אני מוצא את עצמי בזמן האחרון מושא לגלגולי עיניים של נשים חסודות שנראות כאילו הזריקו להן בוטוקס למוח, והדרך לגלות את זה -היא לנסות לנענע אותן-אם השיער שלהן לא זז ,זה אומר שצדקת במה שחשבת ,והן באמת באמת רובוטיות קטנות שגרות בגני תקווה,שביבי שיחרר יחד עם שאר המפלצות, ועשו קריירה מזה שהן לא מוכנות למצוץ,או שיש על זה תג מחיר -שרק רואי חשבון יכולים לשלם.

שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - http://www.youtube.com/watch?v=qoGurrdtz6Q
לפני 11 שנים
חוליו - :)
לפני 11 שנים
מתוקף אישיותה - איזה יופי.הכתיבה והתוכן כמובן.מברוק :)
לפני 11 שנים
חוליו - תודה,אני מסמיק
לפני 11 שנים
philia - רואי חשבון פוחדים מנמלים. זה, למרות מה שהם מספרים.
תחשוב לבד מה קורה להם מול דברים אחרים...

יאמי הכתיבה. ולא רק. לבעלי זנבים ארוכים,

:))
לפני 11 שנים
חוליו - את יודעת, גל עכור עובר על הוויניליים, בזמן האחרון הדברים שהם מרשים לעצמם.
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י