צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

😈

הבלוג הזה נכתב מהבטן
הרוב סיפורים אמיתיים
מתובלים בקמצוץ של דמיון.
האדון שלי אמיתי, ונהנה לקרוא אותי.
אז תהיו נחמדים ואם אתם אוהבים תשאירו תגובה.
אני לא נושכת... (רק אם מבקשים יפה 🙂)
לפני שנה. יום חמישי, 12 ביוני 2025 בשעה 21:56

מדמיינת אותך עכשיו, עם המדים והנשק 

ולא ,אני לא חוששת מהאיראניים.

אני חוששת שיעבור עוד יותר מדי זמן עד שאראה אותך.

כזו אני

סוציומטית 

לגיטימי אדוני?


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י